
Mărimea contează?
De ceva vreme, Citroen C3 este cel mai bine vândut model al producătorului francez. Așa că ce faci atunci când vrei să intri într-un nou segment de piață, destul de disputat, și nu îți dorești ca vânzările să aibă de suferit?
Ei bine, așa cum ne-au arătat cei de la Citroen, nu trebuie să vii cu o rețetă complet nouă și revoluționară, deoarece de multe ori, o reinterpretare a unui fel de mâncare celebru poate să fie o revoluție în sine. Cam așa a fost și cazul atunci când francezii au lansat pe piață modelul C3 Aircross.
Iată că acum acest model se află la a doua generație și ne arată prin toți porii cât de mult s-a maturizat. Dacă până acum vorbeam de un SUV mic, de oraș, cu accent pe lifestyle și culori jucăușe, noua generație se repoziționează clar.
Acum, SUV-ul de segment B vine cu dimensiuni serioase și un atu foarte rar în clasa lui: posibilitatea de a fi comandat în versiune cu 7 locuri. Putem spune, cel puțin din perspectiva dimensiunilor, că acest model bate la ușa segmentului superior.
Asta înseamnă că, practic, C3 Aircross nu are rival. Există mașini în același segment de preț cu dimensiuni asemănătoare, dar nu au 7 locuri. Există modele accesibile cu 7 locuri, dar nici pe aproape de prețul lui C3 Aircross. Pentru a înțelege și mai bine avantajele acestui model, ți-am pregătit și o prezentare video.
PREZENTARE VIDEO CU NOUL CITROEN C3 AIRCROSS
De ce e-dct și nu aia veche aisin? Asta noua fiind dct nu cred sa fie așa fiabila că cea clasica cu convertizor de cuplu. Cine o fabrică pe cutie? Cat despre motor, au rezolvat cureaua aia? Cică astea noi ar fi pe lanț sau pe lângă. Vom vedea. Oricum mașină în sine nu e cine știe ce coaja. Vedeți testele de siguranță apoi cumpărați