Vizibilitate
Deși avem în față un Hot Hatch, nu trebuie să uităm că acesta face parte din segmentul compact. Pe scurt, o clasă care nu pune prea multe probleme atunci când aducem în discuție partea de vizibilitate.
Oglinzile laterale sunt bine proporționate raportat la dimensiunile generale ale mașinii, însă luneta poate să-ți provoace mici atacuri de panică dacă ai probleme cu spațiile închise. Montanții A îți vor da ceva bătăi de cap atunci când abordezi cu rapiditate virajele strânsă, iar acest lucru s-ar putea să-l faci destul de des, ținând cont că tocmai te-ai așezat pe scaunul unui Hot Hatch.
Aceste neajunsuri vor fi întâlnite și la alte modele din același segment, motiv pentru care, M135i xDrive nu ar trebui penalizat excesiv.
Problemele de vizibilitate ar putea fi trecute rapid cu vederea dacă îți arunci ochii pe ecranul central. Mulțumită camerei video pentru mersul cu spatele și a senzorilor de parcare, orice manevră în spații înguste devine un lucru facil.
Absolut nicio tehnologie nu bate la ora actuala tehnologia Diesel. Cum s-a vazut si in testul asta. 11 l/100 de km... cu 40% din distanta parcursa in extraurban... nu stiu... ma rog... fiecare alege sa-si cheltuie banii cum crede de cuviinta. Personal, eu nu vreau sa cheltuiesc mult pe combustibil. Mai ales ca nu vad niciun mare avantaj la Otto fata de Diesel. E doar un pic mai silentios. In rest, ai doar dezavantaje fata de Diesel. Si in conditiile astea, toata presa injura Dieselul. Daca asta nu e distopie, nu stiu ce e.