BMW Seria 1
Noua filozofie
Noua generație BMW Seria 1 a fost prezentată la jumătatea anului trecut. Modelul producătorului german nu a trecut doar printr-un tratament estetic, ci a "suferit" transformări majore direct pe "coloana vertebrală". Pentru prima dată în istoria lui Seria 1, modelul de clasă compactă renunță la platforma cu roți motrice spate și adoptă o arhitectură cu punte motoare față.
Nu este pentru prima dată când BMW propune clienților o astfel de rețetă, însă decizia oficialilor pare de această dată ceva mai greu de digerat de fanii mărcii.
Trecerea la noua arhitectură a adus atât o mulțime de modificări în ceea ce privește proporțiile, iar aceste lucruri se traduc diferit în limbajul de design. În același timp, lungimea și ampatamentul sunt mai mici, în timp ce spațiul oferit la interior crește.
Primul contact cu noua generație BMW Seria 1 l-am avut cu versiunea de top M135i xDrive.
Absolut nicio tehnologie nu bate la ora actuala tehnologia Diesel. Cum s-a vazut si in testul asta. 11 l/100 de km... cu 40% din distanta parcursa in extraurban... nu stiu... ma rog... fiecare alege sa-si cheltuie banii cum crede de cuviinta. Personal, eu nu vreau sa cheltuiesc mult pe combustibil. Mai ales ca nu vad niciun mare avantaj la Otto fata de Diesel. E doar un pic mai silentios. In rest, ai doar dezavantaje fata de Diesel. Si in conditiile astea, toata presa injura Dieselul. Daca asta nu e distopie, nu stiu ce e.