Siguranta
În cursul anului trecut, BMW Seria 1 a trecut prin testele organizate de Euro NCAP. Iar rezultatul a fost unul bun pentru modelul de clasă compactă, acesta fiind "decorat" cu cinci stele Euro NCAP.
În dreptul capitolului dedicat protecției pasagerilor adulți, Seria 1 a primit 83% din punctajul maxim. Pentru protecția copiilor, modelul german a fost notat cu 87%, în timp ce capitolul dedicat protecției utilizatorilor vulnerabili ai drumurilor (bicicliști, motocicliști) a primit 76%.
Sistemele de siguranță pregătite de nemți au funcționat corect, iar pentru acest lucru, Seria 1 a fost notat cu 72%.
Iar pachetul de siguranță gândit de BMW este unul consistent. Standard, modelul de clasă compactă va fi echipat cu Collision and Pedestrian Warning cu funcție City Braking și Lane Departure Warning. Opțional, clienții vor putea bifa pachetul Driving Assistant care propune următoarele sisteme: Lane Change Warning, Proactive Driving Assistant și Rear Collision Warning.
Pentru un plus de confort, BMW a integrat pe Seria 1 și sistemul Active Cruise Control cu funcție Stop&Go. Mașina va putea opri complet și va porni în mod automat, în funcție de timpul de staționare. Tot pentru ceva mai mult confort, nemții propun sistemele Parking Assistant (care poate efectua diverse manevre de parcare), dar și asistentul pentru mersul cu spatele.
Absolut nicio tehnologie nu bate la ora actuala tehnologia Diesel. Cum s-a vazut si in testul asta. 11 l/100 de km... cu 40% din distanta parcursa in extraurban... nu stiu... ma rog... fiecare alege sa-si cheltuie banii cum crede de cuviinta. Personal, eu nu vreau sa cheltuiesc mult pe combustibil. Mai ales ca nu vad niciun mare avantaj la Otto fata de Diesel. E doar un pic mai silentios. In rest, ai doar dezavantaje fata de Diesel. Si in conditiile astea, toata presa injura Dieselul. Daca asta nu e distopie, nu stiu ce e.