Vizibilitate
Cum am menționat puțin mai devreme, inițial, poți fi inhibat de dimensiunile mașinii, ai impresia că este uriașă. În mare parte este o senzație amplificată și de faptul că ești la volanul unui model de 100.000 de euro, cu ceva mai mulți cai putere decât are o compactă civilă.
Această falsă senzație se dizolvă repede. În față vezi foarte bine, cred că a fost un detaliu căruia i-au acordat atenție și inginerii germani. Nu sunt specialist, dar cred că e important să nu te încurce un montant fix atunci când ești în mijlocul virajului, pe circuit.
Oglinzile laterale astea noi, mari și îmbrăcate în carbon se încăpățânează să ți-i arate pe toți cei pe care i-ai depășit. Decentă și vizibilitatea în oglinda retrovizoare, însă la M4 mai pierzi puțin din perspectivă. Tot la M4 vei descoperi sechestrată vizibilitatea peste umăr, dar nu le poți avea chiar pe toate într-un coupe.
Nu că ar conta, de fapt la cât scoți din cont pentru mașină nu prea te interesează ce bani dai pe benzină dar, cu un consum de 50% pe circuit, depășește consumul unui monopost F1. Îmi place punctul patru de la "Ne-a plăcut" - Faptul că poate fi utilizat zilnic. Și... să nu uit, culoarea tapițeriei: oribilă!