BMW Seria 2 Coupe facelift

3.0 Benzina Twin-Turbo (M2 Competition) 410CP Aut7

Calitate / Pret

3.5

În zona coupe-urilor premium de performanță, noul M2 Competition se așază între CLA și Cayman când vine vorba de preț. Cert e că, odată cu apariția noii versiuni, prețul de acces la cel mai puternic Seria 2 Coupe crește serios, ajungând la 66.000 de euro pentru varianta cu manuală și la 70.000 de euro pentru automată. 

Asta înseamnă că CLA45 AMG este cu 13.000 de euro mai ieftin, în timp ce Cayman este cu 11.000 de euro mai scump. Iar dacă prețul este un reper major în decizia de achiziție, M2 Competition pierde în fața rivalului de la Mercedes. Asta dacă poți să treci peste faptul că "patru portiere" și "coupe" erau până nu demult antonime care n-ar fi trebuit să aibă loc în aceeași frază. 

Partea bună pentru BMW este că, dacă banii nu sunt neapărat o problemă, la preț de Cayman poți miza pe M4, care costă la fel de mult. 

  • Andrei, luni, 15.10.2018 10:19

    Deci, e mai puternic, dar mai greu si mai scump. Si vine cu S55 cu belelele lui si cu sunetul atrofiat (e drept, sunetul motoarelor M-urilor necesita imbunatatiri prin intermediul boxelor sistemului audio, de parca inginerilor le e rusine sau nu au fost in stare sa il faca sa sune bine). Problema lui cea mai mare e ca M2-ul original este foarte, foarte bun, iar modificarile propuse duc pretul prea sus si nu vor putea fi puse in valoare decat pe un circuit, unde masina asta nu va ajunge, poate, niciodata. Cealalta e ca vine aproape de Porsche, model care e mult mai bine finisat, mai precis si mai dezirabil in cercurile ''premiantilor''. M2-ul ramane M-ul cel mai apropiat de reteta originala, dar daca aveti bani de asa ceva cumparati-l cu cutie manuala si va deveni un cult car intr-o lume in care masinile vor ajunge cat de curand obiecte de transport si nu de placere a condusului. Cine are un M2 mai are alta masina si aia poate fi hibrid, SUV, break, electrica sau orice altceva cu cutie automata si placere zero in ale condusului. Asta e o masina de ranjit si merita muncita, clasic, cu ambreaj si bat. M2 ramane

  • vianu, luni, 15.10.2018 10:56

    de parca pana acum masinile "normale" nu erau zero placere la condus si nici nu erau decat strict pentru deplasare din pc A in B. Brusc masinile de tipul M2 devin cult pentru ca hibrizi, electrice si cutii automate. "daca aveti bani, cumparati-va" , "trebuie muncita"...unde, intreb? Pe sosele normale? ca cioara aia care a omorat o copila?

  • Green_Alex, luni, 15.10.2018 11:41

    Vianu, discutia/argumentul astea le-am tot auzit cel mai des de la batrani. La ce bun se fac bolizi din astia (cu puteri peste 250 CP) daca nu te poti bucura de ei. Versiunile astea M/AMG,RS etc pot fi folosite la potential doar pe circuit sau pe autostrazile fara limita de viteza. Chiar as fi curios sa vad o statistica vis-a-vis de cate din masinile astea sunt duse pe circuit si eventual cat de des. Altfel sunt doar pentru orgolii personale. Si asa ajungi la concluzia ca masinile sport care-si justifica banii sunt cele facute dupa reteta veche (usoare si cu putere moderata) gen Mx5, GT86 sau 4C (ordinea e dupa cat de comune sunt)

  • Kirotractor, luni, 15.10.2018 12:18

    Era să-ntreb (caustic :-)) *Dar TT RS-ul of fi și el un fals coupe?*... însă absența lui - deocamdată - din catalogul Audi.ro l-a determinat probabil pe Mircea să-l omită. ...TT RS care, deși accelerează mult mai rapid (3,6 s) de la 0-100km/h (v. Quattro, 1.515 kg, 400 CP) și decît actuala declinare a M2-ului, nu cred să-l poată bate pe circuite f. *tehnice*. (n.b.: Deși văd acum că l-a învins uneori pe M2-C în versiune cu c.v. manuală; nu mai extind discuția și la Cayman - chiar m-aș transforma în fanboy :-)). Cam scump ce-i drept, dar divizia M i-a transplantat destul organe din motorsport (multilink-ul spate are 5 brațe din aluminiu, articulațiile-s cu joc zero etc.) Oricum, nu cred că-n segmentul ăsta contează-n primul rînd prețul. Ba nici măcar cifrele/timpii, ci factori subiectivi - design, senzații etc., majoritatea apropitarilor de M/RS/AMG-uri posedînd și (cel puțin) încă o mașină serioasă pe lîngă rachetozaurul de weekend.

  • SIMPLE MINDS, luni, 15.10.2018 13:57

    @kiro 7:48-TT RS vs 7:52 M2 Kompetitooonnenn !!!! (sport-auto). Deviza casei bavareze a devenit intre timp *festina lente*?!?:-)).N-as mai aminti doua hatch-uri cu tractiune frontala care-s mai *grabite* pe Ring ,la vreo 40.000 ,doar pentru a nu confirma odata in plus ca *rinichii*(Kompetioonennn) au nevoie de un examen urologic ! Din cauza prezentei calculilor ,evident:-))

  • mircea, luni, 15.10.2018 15:11

    @Kirotractor Ai dedus bine. Nu avem la vânzare, nu putem compara. Unfortunately. Dar poate îl luăm la pase când îi vine randul și punem M2 atunci în balanță. Mulțumesc pentru completări.

  • MarchenM, sâmbătă, 20.10.2018 03:03

    Mi se pare mie sau acum nu ne mai ferim de nici un fel? Pe prima pagina a site-ului avem 4 teste cu masini BMW, din care 3 sar de 60 de mii de euro iar a patra costa ”doar” 40 de mii. Colac peste pupaza, la stirea cu masini electrice, ce marca putea sa reprezinte cel mai bine segmentul? P.S. Este doar o observatie, nimic altceva.

  • xxx, luni, 22.10.2018 19:23

    @Automarket Cei care isi permit o astfel de masina noua, ori nu stiu sa citeasca sau nu au timp sa citeasca site-ul vostru. Aveti o apetenta deosebita in a face drive test cu masini pe care romanii le vor scoate din gunoi peste 20 de ani! PS. si vor spune ca este mai buna ca Loganul!