Performante
Așa cum am spus mai devreme, performanțele dinamice ale lui M2 Competition diferă serios între cele două opțiuni de transmisie. Pe manuală, accelerația 0-100 km/h are loc în 4.4 secunde, în timp ce transmisia automată sport cu dublu ambreiaj ne demonstrează că roboții sunt mai exacți decât oamenii și duce accelerația la doar 4.2 secunde pentru 0-100 km/h.
Viteza maximă a modelului bavarez este de limitată la 250 de km/h, dar poate urca la 280 dacă clientul comandă pachetul opțional Drivers' Package.
Singurul rival care se apropie de aceste cifre este același coupe-fals cu patru uși CLA45 AMG, care aruncă pe masă tot 4.2 secunde pentru 0-100 km/h. În schimb, Cayman GTS coboară la maxim 4.6 secunde, diferență care la acest nivel e deja mare.
Deci, e mai puternic, dar mai greu si mai scump. Si vine cu S55 cu belelele lui si cu sunetul atrofiat (e drept, sunetul motoarelor M-urilor necesita imbunatatiri prin intermediul boxelor sistemului audio, de parca inginerilor le e rusine sau nu au fost in stare sa il faca sa sune bine). Problema lui cea mai mare e ca M2-ul original este foarte, foarte bun, iar modificarile propuse duc pretul prea sus si nu vor putea fi puse in valoare decat pe un circuit, unde masina asta nu va ajunge, poate, niciodata. Cealalta e ca vine aproape de Porsche, model care e mult mai bine finisat, mai precis si mai dezirabil in cercurile ''premiantilor''. M2-ul ramane M-ul cel mai apropiat de reteta originala, dar daca aveti bani de asa ceva cumparati-l cu cutie manuala si va deveni un cult car intr-o lume in care masinile vor ajunge cat de curand obiecte de transport si nu de placere a condusului. Cine are un M2 mai are alta masina si aia poate fi hibrid, SUV, break, electrica sau orice altceva cu cutie automata si placere zero in ale condusului. Asta e o masina de ranjit si merita muncita, clasic, cu ambreaj si bat. M2 ramane