Calitate / Pret

3.5

Toată această distracție te va costa. Prețurile pentru BMW i4 M50 încep de la aproximativ 66.000 de euro în România. În standard vei primi funcția Sport Boost, sistemul de frânare M Sport, suspensie adaptivă M cu perne de aer pe puntea spate, direcție sport variabilă, scaune reglabile electric, geamuri izolate fonic, ornamente exterioare negre precum și capitonaj plafon antracit.

Modelul nostru de test a purtat o etichetă de 86.000 de euro, „mulțumită” listei de opționale adăugate. Printre ele am regăsit culoarea exterioară Albastru Frozen Portimao (3.434 euro), pielea Vernasca cognac de la interior (1.500 euro), jantele M de 19 inch (1.128 euro), trapa (1.230 euro), ornamentele interioare din fibră de carbon (564 euro), pachetul exterior din același material (2.870 euro), scaunele sport M (1.015 euro) și multe altele.

Tesla Model 3 Performance are un preț de pornire aproape identic pe piața din România, de 65.990 de euro. Cu toate acestea, multe opțiuni disponibile pe BMW i4 nu sunt oferite de producătorul american. Pe de altă parte, Audi e-Tron GT pleacă de la 105.400 de euro.

  • ds, vineri, 27.05.2022 11:19

    349 kilometri pe autostradă la 130 km/h, deci fără să dai cu biciul pe de-a-ntregul în toți cei 544 CP și 795 Nm posibil a fi livrați, mă întreb cui folosește o cheltuială de cel puțin 66.000 de euro pentru o autonomie destul modestă. Probabil nu la prea mulți le dă mâna să o folosească mai mult pe post de mașină de oraș.

  • adi_10, vineri, 27.05.2022 16:47

    Masinile electrice sunt in general folosite pentru o utilizare in oras sau pe distante scurte (avand in vedere autonomia deloc incurajatoare). Ori la ce imi trebuie 500+ de cai in oras sau pe distante scurte?!...mai dai si 90k de euro pe ea. concluzia mea este ca aici vorbim de o jucarie, nu de o masina. Ai o masina si pt ca ai prea multi bani iti mai iei si o jucarie. Adaug si faptul ca dupa mult timp au facut si cei de la BMW pasul catre un bord ca pentru anul 2022, ca ne-am saturat de toti de acel bord anost cu tabletica aia cocotata sus.

  • andrei, joi, 02.06.2022 10:11

    la 2.3 tone are o tinuta de drum belea :D nici nu o simti pe viraje. s-au rescris legile fizicii mai nou pt masinile grele, ele au legi proprii. pot face ei si super-mega-obligatorii electricele nu imi voi cumpara EVER o masina de 2 tone. deja la greutatea aia incep sa ma gandesc la dube :)