Provocator
Undeva, în subconștientul fiecărui fan BMW din lumea asta, odată cu lansarea sub-brandului BMW i, s-a conturat o idee din ce în ce mai controversată. Aceea că, la un moment dat, odată cu electrificarea gamei, vom ajunge și la momentul în care până și BMW M „se va curenta”.
Acel moment a sosit și este marcat de lansarea lui BMW i4 M50, primul model electric vândut cu sigla M pe haion. El va fi urmat în curând de BMW iX M60. Dar până ajungem la următorul moment controversat (lansarea unui SUV electric cu sigla M pe portbagaj), am decis să testăm cât de „M” este acest nou i4 și dacă merită să poarte culorile tradiționale ale diviziei de top din Munchen.
Dar cine este acest i4? După cum ați intuit din imagini, este versiunea electrică a lui BMW Seria 4 Gran Coupe. Cu ceva mai multă liniște sub capotă.
PREZENTAREA VIDEO A MODELULUI TESTAT
349 kilometri pe autostradă la 130 km/h, deci fără să dai cu biciul pe de-a-ntregul în toți cei 544 CP și 795 Nm posibil a fi livrați, mă întreb cui folosește o cheltuială de cel puțin 66.000 de euro pentru o autonomie destul modestă. Probabil nu la prea mulți le dă mâna să o folosească mai mult pe post de mașină de oraș.