Performante

4.5

Orice mașină cu litera M în nume vine cu anumite așteptări atunci când vorbim de performanțe. Puteți să îi spuneți „efectul M”. E un nivel de așteptări pe care BMW l-a ridicat de-a lungul celor 50 de ani de când divizia M a fost înființată.

Conform celor de la BMW, cei 544 CP și 795 Nm de cuplu livrați de motoarele electrice atunci când se activează Launch Control, ar trebui să propulseze această mașină de 2.3 tone până la 100 km/h în doar 3.9 secunde. Testul meu a arătat chiar un timp mai scurt, de 3.8 secunde. De aici și până la viteza maximă de 225 km/h, mașina trage constant și fără niciun fel de ezitare.

Rivalele lui i4 M50 menționate anterior se așează de ambele părți ale spectrului, cu Tesla Model 3 Performance atingând viteza de referință în 3.3 secunde, în timp ce Audi e-Tron GT are nevoie de 4.1. Ambele rivale au viteze maxime mai mari, totuși, de la 261 km/h pentru american, până la 245 km/h pentru modelul cu patru inele.

  • ds, vineri, 27.05.2022 11:19

    349 kilometri pe autostradă la 130 km/h, deci fără să dai cu biciul pe de-a-ntregul în toți cei 544 CP și 795 Nm posibil a fi livrați, mă întreb cui folosește o cheltuială de cel puțin 66.000 de euro pentru o autonomie destul modestă. Probabil nu la prea mulți le dă mâna să o folosească mai mult pe post de mașină de oraș.

  • adi_10, vineri, 27.05.2022 16:47

    Masinile electrice sunt in general folosite pentru o utilizare in oras sau pe distante scurte (avand in vedere autonomia deloc incurajatoare). Ori la ce imi trebuie 500+ de cai in oras sau pe distante scurte?!...mai dai si 90k de euro pe ea. concluzia mea este ca aici vorbim de o jucarie, nu de o masina. Ai o masina si pt ca ai prea multi bani iti mai iei si o jucarie. Adaug si faptul ca dupa mult timp au facut si cei de la BMW pasul catre un bord ca pentru anul 2022, ca ne-am saturat de toti de acel bord anost cu tabletica aia cocotata sus.

  • andrei, joi, 02.06.2022 10:11

    la 2.3 tone are o tinuta de drum belea :D nici nu o simti pe viraje. s-au rescris legile fizicii mai nou pt masinile grele, ele au legi proprii. pot face ei si super-mega-obligatorii electricele nu imi voi cumpara EVER o masina de 2 tone. deja la greutatea aia incep sa ma gandesc la dube :)