Skoda Superb facelift
Lifting facial
Superb a fost dintotdeauna unul dintre modelele mai puţin vândute din gama Skoda, dar nu din raţionamente estetice. Este vârful gamei constructorului ceh, iar asta implică un preţ de achiziţie mai ridicat decât la o Octavia, o Fabia sau, mai nou, un Rapid. În plus, Superb era, până de curând, fratele mai puţin atrăgător al gamei Skoda. "Cocoşatul", aluzie la linia inedită a plafonului. Însă facelift-ul a venit să schimbe acest lucru.
Noua linie de design a mărcii a răsărit şi pe modelul de segment D al cehilor, acesta primind aspectul pe care-l merita încă de la lansare. Vestea bună este că toate modificările care i-au fost aplicate au venit fără sacrificii de ordin practic, un element la care Superb a punctat bine dintotdeauna.
Facelift-ul a fost facelift de data asta, reuşind să nu "strice" nimic din ce oferea maşina până acum. Consumul a scăzut, performanţele sunt mai bune, iar design-ul este mai atractiv. Toate astea vin pentru cea mai spaţioasă maşină din clasa medie, fiind semnificativ mai generoasă la acest capitol în faţa unor rivali. Spaţiul suplimentar vine aproape inexplicabil în plus, de parcă ar fi gratis pentru Skoda să-l ofere.
Citeste si
-
4.3/5Cupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
4.6/5Am testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.5/5Am testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.3/5Am testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.5/5Ford Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
-
unckle, vineri, 11.10.2013 13:28
o senzatie ciudata ... 31000 ... pe o skoda ... un ecou .. "pe o skoda"... "pe .. o ..
-
xxx, vineri, 11.10.2013 13:32
inca o data constat ca fotograful trebuie impuscat, poate sa explice de ce a dus o masina ca asta in peisajul ala mizerabil? Apoi foto 8 ai impresia de coaja de portocala asa de prost a fost unghiul din care a fost facuta poza (sau poate asa este) foto 14 masina este zgariata foto 18 chederul in partea de sus sta execrabil, se va uza in 3-4 ani si m-am oprit sa ma mai uit In orice caz dpdv design masina nu a fost si nu este ofertanta, mie nu imi place
-
flavius, vineri, 11.10.2013 13:43
O masina urata,pentru oameni urati.Cata vreme o sa aiba designer sef pe Kaban,Skoda va da numai in marcharrier.Pacat,pentru ca pornise bine !
-
unckle, vineri, 11.10.2013 13:49
@xxx - in foto16 "S"ul este un pic mai aproape decat punctul de focus ... ti-a scapat :) ( @fotograful AM - nu stiu de ce dar tratamentul aplicat pozelor mi se pare a face din toata imaginea un ... nimic .. masina, pe langa ca-i banala, se cam ascunde in peisaj)
-
zagado26, vineri, 11.10.2013 13:59
@xxx - la foto 8 si 18 ai dreptate. La 14 insa este reflectia celor doua fire de pe stalpul de electricitate de vis-a-vis.
-
xxx, vineri, 11.10.2013 14:13
@zagado26 corect
-
iulian, vineri, 11.10.2013 14:40
Nu inteleg partea cu consumul... 7,8 l / 100 km pe autostrada la 130 km/h. Mi se pare un consum.. cam mare. Daca mergi constant pe autostrada cu 130 km/h golesti rezervorul cam repede. Ceva nu prea pare in regula cu consumul publicat. Personal, detin o Skoda Fabia 1.2 TSI, si numai ce m-am intors din Germania, unde dupa cum stiti pe marea majoritate a autostrazilor nu e limita de viteza. Consum mediu: 6,3 l/100 km. In conditiile in care viteza a variat intre 120 km/h-150km/h. Deci pentru o masina diesel, fie ea si cu motor de 2.0 litri, consumul ar trebui sa fie cel mult 6, 6 si ceva. Parerea mea. Consum 8 este deja pentru alta clasa si alte categorie de motoare. Cred ca ceva nu e ok la consumul din computerul de bord.
-
P$T, vineri, 11.10.2013 14:58
@flavius lasa ca ai tu masina frumoasa daca si tu esti la fel de frumos las ..... Acum la subiect.. Masina este pentru cei care au macar o singura circumvolutiune nu pentru orice fan al "dragusencei"
-
P$T, vineri, 11.10.2013 15:01
Masina este foarte echilibrata din puctul meu de vedere(aici ar trebui sa impun sa placa la toti altfel este prost sau retardat in manelarica daca nu impui tu cuiva ceva) dar cu stopurile care erau ok le-a uratit parca asa mi se pare din poze.
-
eee, vineri, 11.10.2013 15:07
incredibil, un facelift exterior reusit, a crescut in ochii mei masina asta de la oribila la acceptabila!!!! interiorul a ramas la stadiul de oribil in schimb .. mai ales daca e bej ... Nu intelegeti ca zic ceva de calitate, aia e foarte ok, dar cand vad un taxi de asta ca vine ma apuca si scarba :)))) nu inteleg cine ar putea sa isi cumpere asa ceva :)
-
ala, vineri, 11.10.2013 16:13
@eee ma surprinde cum spui tu ca masina este oribila vazand ca tu detii un symbol cu care sperii oamenii pe strada!Cum o fi in acceptiunea ta un design frumos daca ti-ai putut cumpara ceva disproportionat, exluzand din ecuatie PRETUL.
-
opinie, vineri, 11.10.2013 16:36
LA FEL DE PLICTISITOARE !
-
MCD, vineri, 11.10.2013 20:44
@iulian Greutate 1095 kg Fabia, greutate Superb 1557 kg, acum ai inteles de unde si consumul? O masina neinteresanta, plictisitoare, mai bine o Octavia
-
74014-`, vineri, 11.10.2013 22:06
Pretul este enorm pentru o masina isipida,icolora,inodora. Citroen C5, Renault Laguna, Ford Mondeo pana si Opel Insignia sunt mai ieftine ( cu pana la 5000 de euro) la acelias dotari(au oferte generoase). Masini mai prietenoase la o calitate similara dar fiecare cu banul lui alege si face ce vrea
-
iulian, sâmbătă, 12.10.2013 15:33
@MCD benzina vs diesel. spune tot.
-
erin, duminică, 13.10.2013 08:57
Masina pentru bosorogi scursi de viata...
-
mntsn, luni, 14.10.2013 11:05
De acord cu cei de mai sus...Superb berlina e total neinteresanta, insa combi-ul mi se pare foarte reusit si de luat in calcul daca se doreste o masina de familie spatioasa.
-
MarchenM, marţi, 15.10.2013 15:28
@mntsn: adevarat graiesti! spatiul la masina asta este comparabil doar cu S klass, serie 7 sau A8. Cel putin la locurile din spate. Iar pretul este aproape la o treime. Cat despre concurenta directa, NICIUNA, dar niciuna nu se apropie macar de valorile Superb-ului (doar dpdv al spatiului). Cat despre design, gusturile nu se discuta. Personal aici, eu prefer Accord-ul.
-
O alta opinie de la un posesor, vineri, 11.07.2014 10:24
Sunt un mandru posesor al acestei bijuterii, Pot sa spun ca e absolut superba....Nu inteleg de ce fotograful a pus aceasta masina intr-un loc izolat pentru prezentare cand e clar ca ea e menita pentru oras. Am exact aceeasi configuratie ca si in modelul testat de automarket si nu ma apropii deloc de valorile consumului dat de ei. Cand am luat masina de la Bucuresti ( avea 1.5 km in bord) , eu fiind din Constanta, am avut pana acasa un consum mediu de 5.9 l in conditiile in care am mers cu 120 km/h si prima suta de kilometri sub ploaie torentiala ( in Bucuresti la iesirea din Pipera deja era lac iar pe centura se circula bara la bara ). Vad in acest review ca se tot compara masina cu mazda 6....eu nu vad nici un termen de comparatie intre ele....in primul rand tot laudati motorizarea de 2.2 litri de la mazda insa ea e mai slaba ca cea de la superb...121 kw mazda si 125 superb....e normal sa demareze mai rapid datorita cuplului mai mare dar ceea ce poate sa faca superb e de ajuns in oras si in orice depasire...daca as deschide portbagajul in modul hayon cred k are incapea in el toata concurenta :)...degeaba spui ca ai loc sa bagi un frigider de exemplu in portbagaj daca spatiul de ambarcare iti permite sa bagi doar un cooler...la superb insa daca vrei il poti baga direct :D...masinile skoda sunt recunoscute pentru fiabilitatea lor....la renault ( ca un fost posesor ) nu pot sa zic acest lucru....iar marea concurenta Mazda 6 are un pret de pornire pentru o versiune comparabila cu asta de 34100 de euro...ceea ce e cu 4000 mai mult decat acest superb...iar la spatiul interior nici nu se apropie vreun concurent direct de ea...
-
Cata, vineri, 24.07.2015 07:37
Skoda superb cea mai tare masina
Nu inteleg de ce s-a trecut la minusuri deschiderea portbagajului cand are deschidere dubla tip haion, unica in clasa. Nu s-a gasit butonul?