Renault Twingo facelift

3.9
de Dragoș Băltățeanu, Foto: Ciprian Mihai, luni, 26 martie

Proaspăt

Renault a adăugat modelul Twingo anul trecut în gama sa de modele importate în România. Este un model de clasă mini cu trei uşi, iar importatorul s-a gândit mult dacă acest model va fi acceptat de publicul românesc. Deşi maşinile de oraş au început să câştige teren şi la noi în ţară mai ales în marile zone citadine, încă există o prejudecată în ceea ce le priveşte. Sunt considerate maşini pentru fete sau mult prea mici pentru a fi practice. Însă în oraşele noastre din ce în ce mai aglomerate este genul de automobil perfect pentru uzul zilnic. Cea mai mare parte a timpului o petrecem singuri sau cel mult cu un singur pasager în maşină. Iar din experienţa personală, maşina este folosită 80% din timp în oraş şi împrejurimi. Aşa că are sens să alegem un automobil de clasă mini. Renault ne propune un Twingo proaspăt cu un look schimbat în bine. Constructorul francez a mărit şi gama de culori, iar modelul poate fi acum personalizat mai mult. Este un răspuns la modelele customizabile propuse de concurenţă, cum este Fiat 500. Dar modelul italian nu este direct comparabil cu Twingo, deoarece modelul din Franţa are un atu important: preţul de achiziţie. 

  • love twingo, luni, 26.03.2012 13:14
    bun asa!

    Twingo in opinia mea cele mai bune solutii de interior : caune independente si culisante, spatiu suficient pentru toti pasagerii, design haios. Imi place!

  • realitatea zilei, luni, 26.03.2012 13:35

    Singurele motive pt care Twingo a luat punctaj mai mic fata de citigo, up! sunt pretul si siguranta, dar daca ne uitam un vw up! e 8327 euro, iar Twingo vine cu 8500 euro pret pornire doar ca-i exprimat altfel. Nicio fasaiala! La siguranta trebuie spus ca up!, cititgo sunt masini aparute in 2011, pe cand Twingo are siguranta la nivelul anului 2007 (atat se oferea atunci maxim pe segmentul mini-urilor de volum)

  • Ionut.M, luni, 26.03.2012 13:42

    Vechiul model arata mult mai bine. Era simplu si stilat. La acesta au luat simplul si au incercat cu disperare sa il faca mai futuristic, precum Kia si Hyundai. Eu spun ca doar au ruinat masina. Partea frontala arata destul de bine dar spatele e ruinat. Mai bine doar schimbat putin stopurile, nu mai adaugau pe capota. Per total e o masina micuta destul de buna. Pacat de motorul lipsit de vlaga si de pret. La 10.000 euro, un Logan 1.6 16v e o afacere muult mai buna, sau chiar un 1.5 dCi daca ai bani de aruncat.

  • edi80, luni, 26.03.2012 14:10

    Arata f bine...ma refer strict la design caci nu am condus,dar arata mult mai bine decat up care chiar zilele astea l-am vazut si arata fix ca o cutie cu colturi ascutite si muchii drepte! e o chestie de gust doar..dar mie unu imi place mai mult cum arata acest twingo..sa nu mai vb de versiune sport..

  • @Ionut.M, luni, 26.03.2012 14:14

    hyundai futuristic?!!! care , i10?! cred ca glumesti ! nici picanto nu vad ce elemente "futuristice" ar avea in componenta... scriem doar de dragul de a le vedea numele pe tapet, draga ionut? La 75 CP, motorul e ok pentru putere, economie si consum in oras. Daca vrei sportivitate pe segmentul asta cumpara-ti Fiat 500 Abarth sau asteapta Twingo RS. Te tine buzunarul?

  • antonny, luni, 26.03.2012 14:19
    ****

    _"Dacă avem noroc, mai târziu vom primi şi variantă "rea" a modelului Twingo. Este vorba de varianta RS, animată de un motor de 1.6 litri ce dezvoltă 133 CP. O adevărată bombă în miniatură." Sa vedetii acum razboi ...... Suzuki Swift sport ii da clasa micutului frantuz .....

  • Twingo RS, luni, 26.03.2012 14:28

    http://www.renaultf1.com/Twingo-R-S.html?lang=fr

  • sandman, luni, 26.03.2012 14:44
    twingo

    hidoasa masina! interiorul zici ca e de la masinutele pt masini. au pus si eu volanul de piele ca sa mai stearga din aparente. si vine ca nuca in perete. turometrul ala arata groaznic

  • crick, luni, 26.03.2012 14:48
    Nu se va fi niciodata 133 cai peTwingo in RO

    Nu se va importa 1.6 133 cai in Romania niciodata. Intrebati la orice dealer Renault. Suntem si vom ramane o tara din coada Europie. Intrati pe www.renault.fr sa vedeti cate vriante de motorizari sunt acolo pentru Twingo. La noi e doar una si cam atat va fi mereu. 1.2 75 cai e strict pentru oras. Incarcata cu vreo 2 pasageri si ceva bagaje, la drum lung, vei sta dupa absolut toate camioanele. "Traiasca" politica Renault, care nu ne da acces la masini noi, mici si cu mai multi cai.

  • je, luni, 26.03.2012 14:52
    @antonny

    Swift sport compara-l cu Clio RS. Alternativa la Suzuki pt twingo este Alto ;)

  • @crick, luni, 26.03.2012 15:09

    Niciodata sa nu spui niciodata. Totul depinde de cerere :)

  • men @eddy, luni, 26.03.2012 15:24

    unde ai vazut tu ma la up colturi ascutite si muchii drepte? era parcat vreunul vis a vis de parcarea ta plina de volvo-uri sau pe la cunoscutii tai care au masini cum nu s-au vazut nici pe radu beller :)) priveste o fotografie si spune-mi si mie in ce punct e asa cum sustii (cu colturi,unghiuri ascutite) :)) http://photos.autoexpress.co.uk/images/front_picture_library_UK/dir_446/car_photo_223385_7.jpg VW up e mult mai elegant , nu e tipator, nu e attention whore! ura ta si subiectivismul de care dai dovada la orice articol legat de un model din grupul vw nu are nici in clin, nici in maneca cu realitatea! ia-ti o slujba baietel! p.s "ma refer strict la design caci nu am condus" iar nu ai auzit de articole hotarate sau nehotarate? sau nu conduci in general? :) eu ma mir cum de nu ai "condus" tocmai tu :)

  • crick, luni, 26.03.2012 16:01

    Cand o sa se comercializeze Renault Twingo 133 cai in Romania, o sa accept ca m-am inselat. Ideea e ca ei sunt multumiti de ce vand aici si anume Fluence si Clio in spume. Romanii alearga dupa masini practice si cat de cat maricele, sunt putini cei care isi doresc asa ceva nou. Daca vei vedea vreun Twingo RS pe strazile de la noi, sa fii sigur ca nu a intrat in tara cu 0km. PS: Masina pare practica si sincer imi place mai mult decat noul Swift. Are suficiente optionale cat sa ai o viata decenta cu ea, iar idei de tipul, piele peste tot, camera in bara din spate, navigatie de 7 inch, incalzire in scaune si volan nu se justifica. Atat ar mai trebui sa ai senzori de parcare pe o buburuza :)) hai sa fim seriosi. Twingo e masinuta ideala de mers la servici, cumparaturi usoare si poate consum mic in oras.

  • unul, luni, 26.03.2012 19:59
    hai

    sa fim seriosi acuma,cine cumpara pocitania asta de masina?pai de 9k euro poti sa iti cumperi ceva sh dintr-o clasa superioara? Acum iar vor aparea dispute noua vs sh .daca analizam situatia mai bine este mult mai avantajos un sh(skoda octavia 2,vw passat b6,bmw e60 etc) plus ca twingo si in varianta full(caz in care pretul urca vertiginos) nu va avea dotarile unui passat sau.... .Sa nu mai vorbim de aspect,siguranta,motor.Ce om serios ar detine twingo??? Sa cobori din asa ceva??

  • @unul, luni, 26.03.2012 20:10

    nu-i suficient, mai scrie un comentariu disperatule. http://www.automarket.ro/stiri/atentie-la-ce-masina-sh-cumparati-germania-52-dintre-masinile-de-pe-43856.html

  • LauCalin, luni, 26.03.2012 20:33

    Automarket, sper ca motivul pentru care ati scris la puncte slabe ca motorul este anemic sa fie pentru ca nu prea ati avut ce sa-i reprosati masinii. Pai scuzati-ma, dar pentru o masina de clasa mini, 75 CP, 12,3 si 170 CP nu vi se par cifre in regula? Vorbim de o masina care in mare parte va merge in oras si care cu siguranta la 120-130km/h pe autostrada nu s-ar face de ras.Faptul ca la viteza asta nu s-ar comporta ca o masina de clasa mai mare e cu totul alta poveste. Dar motor anemic?! N-as prea zice.

  • gameplay, luni, 26.03.2012 21:27
    multa rautate!

    daca si asta-i masina urata...

  • Dorin, luni, 26.03.2012 21:30
    @unul

    Cat de frustrat sa fii sa nu intelegi ca omul normal, civilizat si modest, isi cumpara ceea ce are nevoie, un mijloc de transport usor de condus intr-un oras. Trage tu pe nas parturile altora in masina ta SH si lasa-i pe ceilalti sa aleaga ce au nevoie si nu sa arate o imagine falsa, altceva de ceea ce sint.

  • Andy, luni, 02.04.2012 17:17
    @unul

    Crezi ca unei fete de 18-28 de ani (single) ii trebuie un Passat? Sau crezi ca daca un tip casatorit, care are cel putin un copil si conduce un Twingo in oras nu are si o a doua masina (cel putin o compacta, daca nu un sedan sau chiar un break) ? Afara nu mai zic: familistii care au o masina mica pentru oras au sigur si o a doua masina. Dorin avea perfecta dreptate: poate ca nu toti dorim sa stam in transpiratia si mirosul altora cum prefera cei care isi iau un SH pana in 10000 doar ca sa arate ca-s la volanul unei masini cu o clasa sau doua peste.

  • unul, miercuri, 04.04.2012 20:15
    nu

    nu pentru a ne etapa ne cumparam o masina adevarata ci doar pentru confort,siguranta si acea placere de a conduce!!

  • Dorin, miercuri, 11.04.2012 23:51
    @ unul

    Prietene, tu esti analfabet? Ce inseamna " a ne etapa" ? Poate vrei sa spui "a epata"! Si ce siguranta ai tu intr-o masina din 2000? Sau unde te opresti cu alegerea, pentru ca harbul tau SH n-are nici o sansa un fata unei tot-teren. Prietene, tu esti plin de prejudecati si dai dovada de o superficialitate excesiva. Cand o sa judeci oamenii dupa cum gandesc si nu dupa ceea ce conduc, abia atunci sa vi pe-aici si sa dai cu subsemnatul. Pana atunci mai reciteste manualul de gramatica de clasa a patra, ca esti repetent.

  • ValentinRiciu, miercuri, 18.04.2012 23:46
    Pozele

    Pozele sunt minunate . Felicitari Ciprian Mihai .