Renault Latitude

3.8
de Sebastian Toma, Foto: Ciprian Mihai, miercuri, 4 mai

Stare de bine

Renault mizează din nou pe confort cu un model pentru nişa executive a segmentului D, plusând cu o serie de elemente care ar trebui să îi ofere şoferului un sentiment de relaxare. Noul "challenger" se numeşte Latitude, completează gama Laguna şi este bazat pe Samsung SM5. La rândul său, Samsung SM5 este bazat pe o platformă lungită şi lăţită de Laguna 3, deci completarea este logică şi din acest punct de vedere. Sună complicat. Nu este. Chiar şi A4 "împarte" platforma cu A8. Nu-i nicio ruşine. Contează cum o foloseşti, nu cât de mare e, cum ar spune unii.

  • liviu, miercuri, 04.05.2011 19:45

    isi merita locul in clasamentul de mai sus 3.8

  • un cititor, miercuri, 04.05.2011 19:55
    @Sebastian Toma

    Ai fost mult prea subiectiv la testul asta, masina chiar merita mai mult respect... pe viitor lasa-ti prejudecatile acasa

  • SERD, miercuri, 04.05.2011 20:37

    Eu zic ca e reusit! Si cu siguranta peste laguna va fi si ca vanzari...

  • antonny, miercuri, 04.05.2011 21:27
    ****

    la banii astia cumpar s60,mazda ,avensis......un motor platitor de taxa ,buzunar gol k de trebuie sa alimentezi si acei caluti ii folosesti asa la relanti nu ai ce face cu jumatate din ei

  • Emil Magicu, miercuri, 04.05.2011 22:27

    fara suparare dar masina asta e naspa.Design pentru pensionarii si nici motorizarile nu impresioneaza.Vrea sa concureze cu Passat sau cu Insignia? Nici o sansa! Prea scumpa pentru un Renault sa dai aproape 40.000 euro.Mai bine imi cumper o Alfa Romeo 159 sau un Seat Exeo pe bani mai putini.Renault Latitude nu este decat o coreeana sub camuflaj, un Samsung.Pai cu asa ceva vine Renault? Nu sunt capabili sa faca un model 100% nou frantuzesc? Koleos este un Samsung, Fluence este un Samsung, Latitude este tot un Samsung? Eu le doresc faliment celor de Renault ca vine in Europa sa ne vanda noua petarde de masini coreene.Pacat Renault! Aveam sperante de la voi cand ati lansat Laguna Coupe! Acum m-ati dezamagit total! Pa

  • 745, miercuri, 04.05.2011 22:33

    cand or sa invete si astia de la Renault sa faca un interior de calitate, un interior premium, sa se vada ca e legat dintr-o simpla poza, sa se perceapa de calitate la prima atingere, si sa fie si rezistent in timp (fara greierasi si fara sa se exfolieze materialele in timp ca la megane). deci fara suparare, stiu ca vor exista multi posesori de renault clio symbol in rate si logan by renault care vor da vot negativ acestui comentariu dar Renault habar nu are sa faca o masina, si cand spun o masina ma refer la intreg ansamblu.

  • andrey11, miercuri, 04.05.2011 22:41
    Latitude

    o masina corecta, dar care nu surpinde prin nimic, nu vad nici un motiv pentru care un posibil cumparator ar opta pentru acest model in defavoarea C5-ului, doar daca simpatizeaza marca renault... sau sa zic samsung????? @automarket: ziceati mai sus ca nu se incadreaza in lina de design renault, si ati enumerat laguna, megane si KOLEOS!!!!!!!!!! Asta de ce s- ar incadra??? tinand cont ca e tot un samsung cu sigla de renault

  • Completare, miercuri, 04.05.2011 22:50

    Renault KOLEOS este defapt Renault Samsung QM5. Koleos este tot o masina coreeana , nu este un model frantuzesc vedeti aici http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Samsung_QM5

  • eu, miercuri, 04.05.2011 23:17
    Cam simplu

    Cu 30 de mii de euro(nu 40 cat costa Renault) iti iei un Ford Mondeo 2.2 Diesel de 200 de cai putere cu transmisie automata, dotat cu tot ce ai putea vrea. Si Ford-ul este mult peste asa ceva. Nu pot sa inteleg de ce nu schimba odata forma volanului ca e oribila ! Si cum pot sa neglijeze antifonarea la nivelul asta de pret !

  • Jiji, joi, 05.05.2011 03:52

    Sincer,nu inteleg ce se intampla cu Renault...Unde le sunt designerii??..Fluence si Latitude nu seamana deloc a masini europene,nu seamana deloc a Renault!!Cum spunea cineva mai sus...Pacat!..Mi se pare ca fac masini din ce in ce mai urate si parca se incapataneaza sa o tina asa in continuare!

  • C-G-C, joi, 05.05.2011 08:10
    Latitude

    O masina ciudata care asemanator gamei Fluence nu are ce cauta in "curtea" Renault. Si nu spun asta deoarece este realizata in Coreea de Sud, de catre Samsung Motors (o companie detinuta integral de Renault), ci pt ca nu se incadreaza in filosofia de design si chiar in filosofia Renault din ultimii ani. Cred ca aceste doua modele vor fi un esec (depapt sper), astfel clientii sa penalizeze aceste decizii stupide ale francezilor. Stiati ca Meganul hatch realizat in Franta, are alta platforma decat cel realizat in Coreea de Sud, acesta din urma fiin destinat pietelor "fara apa calda". Stiati ca din 2010 parca Renault vinde in Romania Megane hatch, altul decat cel "original", bazat pe platforma lui Fluence (L38 parca) si nu pe platforma B95, asa cum se vinde in Franta de ex! Prima diferenta vizibila ar fi disparitia ceasurilor de bord digitale si materiale ceva mai proaste la interior. Estetic, ambele sunt identice. Ce-i drept, pretul Meganului coreean este mai mic. P.S.: @Sebastian Toma, legat de consum, desi declarativ unitatea V6 a celor de la Renault este mai gurmanda decat a unitatilor similare nemtesti (vezi Audi, BMW*, Mercedes), garantat in viata reala este egala sau poate mai economica decat cele 3. De ce spun asta? Pt ca Renault este un constructor care in general nu minte in datele tehnice legate de consum, maximele declarate fiind forte bine ancorate in realitate. Vezi chiar ci cifrele obtinute de tine. *BMW nu are V6

  • Sorin, joi, 05.05.2011 08:42

    Fratilor, daca tot vorbim de frantzuze ...pai ce sa mai vorbim de noul Peugeot 508 care are un pret maxim de 33.000 pt un motor decent de 2.2 si 204 CP si ofera absolut tot ce vrei ... parca si vad ...in buna traditie Renault cum dupa 50.000 de km incep sa se cojeasca materialele de interior la aceasta uratenie Latitude :)))))) tre sa fi cel putin nauc si retard sa dai banii pe asa ceva

  • unckle, joi, 05.05.2011 09:16

    dintr-un test-drive de pe AM: "iar in mediul extraurban acesta ajunge pana la 7 litri la 100/km in conditiile in care nu menajezi prea tare pedala de acceleratie si sari frecvent peste 110-120 de km/h" ... desi cifrele arata la fel, motorul nu este "la fel" cu cele nemtesti ;) In rest, masina iese un pic din linia "fluida" care se vrea a fi caracteristica masinilor Renault, poate din cauza stramosului fabricant de televizoare si excavatoare. Pana si Passat si a sa fata "noua" cred ca arata mai bine ... desi nu ma vad cumparand nici una dintre ele. ... si ... curatenia la locul de munca ... wtf... imi ia o saptamana sa strang atata praf in masina. (sa vezi ce sar fanii acu' ca-i belea motoru' si ca-i prea belea pentru fata mea ... sa inceapa distractia :P)

  • io, joi, 05.05.2011 09:18
    @Sorin

    Mars ma cu aberatiile tale ! Nu poti compara la raport pret/putere un 4 in linie 2.2 , 200cp peugeot cu un V6 3.0 de 240cp Renault. Peugeot 508 2.2 hdi il poti compara cu cu o masina care are motor cu aceeasi dispunere si cilindree apropiata: Latitude 2.0 dci 175 dci care e la 28.100 euro ! Are cutie automata si e nivel de echiapre LUXURY ! Full-Option INITIALE 3.0 240CP CVA costa 36.000 euro (1000 euro promotie asigurata)

  • George, joi, 05.05.2011 10:45
    @unckle

    daca n-ai condus un V6 la drum intins, taci din gura! nu poti compara liniaritatea unui V6 cu un 4 in linie... asa teoreticieni analizand cifrele pe hartie suntem toti... oricum un V6 implica costuri de productie mai mari decat un L4.

  • C-G-C, joi, 05.05.2011 10:45
    @semtex

    La motor transmisie a luat 3.5 stele datorita cutiei, nu a motorului. Ma rog, nu am condus masina si aici tind sa-i dau dreptate autorului, mai ales ca CV-urile automate clasice sunt in general slabute cand vine vorba de performanta. Acum depinde si ce vrea fiecare de la masina, pt ca daca cutia schimba lin, dar nu te baga in scaun la reprize nu inseamna ca CV este proasta si ca poate a fost setata pt un confort deplin. In alta ordine de idei, interiorul desi sunt convins ca este plin de optionale la bani mai putini comparativ cu concurenta (tipic Renault) nu este deloc aratos (comparativ cu Laguna) si se vede clar, si din poze, ca nu se poate impune la calitatea materialelor. Una peste alta nota finala de 3.8 este mai mult decat ok pt acesta masina, personal i-as di dat 3.5.

  • Vasilica, joi, 05.05.2011 10:49
    Din putu' gandirii

    Foarte multi oameni nu inteleg Renault.

  • Semtex, joi, 05.05.2011 11:06
    @C-G-C

    Design-ul bordului e o chestiune de gust, importanta e ergonomia comezilor, iar aici Latitude sta bine. Repet inca odata: raspunsul CVA-ului e setat pt confort. Face parte din filosofia masinii. Daca nu-ti place, nu inseamna ca e proasta, ci doar ca nu e ce ceea ce cauti. Sub 4 stele ar da doar un impatimit al sportivitatii. Sunt convins insa ca targetul tinta s-ar hotara s-o comande imediat dupa drive-test. Cred in liberul arbitru.

  • Kalugarul, joi, 05.05.2011 11:16

    @Semtex baiete de ce esti asa de turbat ca Renault a mai scos un model vai de capu lui? Bagi scuza ca e masina pentru confort.Hai sa iti zic ceva..... O masina buna este setata atat pentru confort cat si pentru sport vezi BMW, Alfa Romeo, VW Phaenton.Masini care le poti conduce si sportiv dar si confortabil.Semtex&Renault stati jos ati luat 2 pe ziua de azi.

  • unckle, joi, 05.05.2011 11:23

    Daca au depunctat cutia nu au facut-o pentru ca-i "proasta" ci pentru ca ii lipsesc multe din calitatile comune in deceniul curent. acum 14 ani existau cutii "clasice" cu moduri de iarna, vara, sport etc. motiv pentru care aceasta cutie, desi laudata in 80% din caracterizarea de mai sus, nu se ridica nici pe departe la nivelul "comun". @George: si de unde deduceti dvs. ca eu nu am condus un V6? ... si de unde deduceti dvs ca la viteza constanta de 120km/h se pot face diferentieri de linearitate intre V6 si L4? ... ....si ar fi fost un pic ciudat sa coste mai putin un V6 decat un L4... motiv pentru care afirmatia dvs nu numai ca nu va poate sustine punctul de vedere dar arata si o mica dorinta de a avea "dreptate" (ar trebui sa stiti ca afirmand adevaruri universal valabile nu puteti sa argumentati afirmatii contestabile .... ca si cum as argumenta eu acest comentariu prin "L4 consuma mai putin ca V6" ... fix adevarat si fix irelevant)

  • Z, joi, 05.05.2011 11:51

    La pretul carburantului si starea drumurilor din Romania, e greu de crezut ca cineva are "nevoie" de un v6 de 240 de cai zilele astea. O Skoda Superb 170 cai DSG, cu aproape toate optionalele (si sunt cateva) se apropie de 35-36 de mii. Si masina asta e laudata de toata lumea prin afara. DSG-ul e cea mai avansata cutie automata la ora actuala, asa ca comfortul si reprizele bune sunt garantate. Sistem de navigatie cu touch-screen si hard disk de 30GB si tapiserie alcantara sunt doar cateva dintre dotari. Unckle are dreptate, e greu sa simti diferenta dintre un v6 diesel si un l4 diesel avansat la 90-130 km/h (vitezele legale cu care se pot merge). Cat despre Renault, e penibil sa ceri 40 de mii pentru plasticul ala de pe bord si pentru "parfumurile speciale", care probabil sunt asemanatoare unui air wick de 30 de lei. Eu zic ca nu o sa se vanda. In afara de motor (care este intr-adevar destul de OK), are prea putine puncte cumpetitive. Daca esti un "director" in Romania, nu cred ca ai vrea sa-ti arati bunastarea si sa-ti asiguri comfortul cumparandu-ti un Renault. Skoda Superb, Ford Mondeo, Peugeot 507 sunt doar cateva din variante. Chiar si un VW Passat.

  • Semtex, joi, 05.05.2011 12:25
    @Z >Renault are raspuns - 28.100 euro

    Skoda Superb are un design spate anost (opinie personala), ruliu mai pronuntat, diesel mai zgomotos, vizibilitate spate redusa, n-are disponibil un sistem audio PREMIUM, nu e atat de confortabila, iar spatiul pt pasagerul spate central e f redus. De ce mi-as lua skoda "superb"?! Latitude LUXURY 2.0 dCI 175 CP CVA - 28.100 EURO (tva inclus) Consum 6.5% mixt ("superb" are 6.1 , dar cutie manuala) ; 0-100km/h in 9.9 secunde Selectie dotari Latitude: -Climatizare automata separata stanga/dreapta si captor toxicitate -Card "Maini libere " -Ionizator & difuzor parfum -Faruri xenon adaptive -Navigatie "Full Europe" -Camera video pentru parcarea cu spatele -Scaun sofer reglabil electric pe 8 directii cu memorie /pasager 6 directii -Radio CD si MP3 Bose cu 10 difuzoare, amplificator digital, Bluetooth, Audio Connection Box si satelit de comanda la volan -Scaun relax/masaj reglabil 4 moduri de intensitate -Scaune fata cu incalzire -Tapiterie piele de culoare bej / carbon PRET 28.100 EURO

  • Semtex, joi, 05.05.2011 13:03
    primul meu comment.. deranjant?

    Mult "hau-hau" si putini oameni care vbesc din experienta dupa ce au condus masina... Masina asta, cu toate ca are dimensiunile unui BMW Seria 5, e un model complementar Lagunei, fiind orientata exclusiv catre CONFORT. Inca mai sunt directori si oameni importanti care doresc asta. Doresc o masina ce creaza "dependenta de confort" dupa cum spune Renault. De ex. la 3.0 dci acceleratia e progresiva, fara smucituri si nu satisface tendinta agresiva a celor care vor sa fie "bagati in scaun" la kickdown. Si daca n-ati inteles filosofia masinii cu atat mai pacat pentru voi. Ma refer aici la Sebastian Toma de la Automarket si la toti mascaricii carora le sta in gat Renault. Motorul V6 3.0 dci de ultima generatie e conceput de Renault in colaborare cu Nissan si echipeaza masini premium precum cele de la INFINITI. Sa-i dai 3.5 stele e josnic de-a dreptul... In fine, grosul vanzarilor se va face totusi pe 2.0 dci de 150, respectiv 175 CP, unde la un pret mediu de maxim 28.000 EURO ai dotari cacalau! Hai sa mentionam numai cateva: sistem audio BOSE cu 10 difuzoare (bluetooth, amplificator etc), piele, navigatie, camera marsarier, scaun pneumatic cu masaj, faruri xenon adaptive, IONIZATOR & DIFUZOR PARFUM pt energizare (asta chiar nu o are nimeni pe zona asta) ... si totusi Automarket da 3.5 stele la "Pret achizitie" ... sa mai crezi in obiectivismul jurnalistilor. hai sa vedem cine oboseste prima data, eu sau voi

  • unckle, joi, 05.05.2011 13:21

    si nu numai primul .. si al doilea :) imi place cum numai clientii tai sunt "directori" si "manageri" si "deschisi la minte" ... numa ca dintr-un reno numai ai director nu mirosi :)

  • gigica, joi, 05.05.2011 13:25
    Perseverent semtex

    Frate cat timp are nenea asta se se lupte pe forum aici. Ii admir perseverenta, e printre putinii care ridica in slavi Renault. Macar ati putea sa ii ziceti ca e o masina mega tare si merita cel putin 4.9 nota finala asa se duce si el si mai vinde ceva, la coada care s-a facut in showroom.

  • John, joi, 05.05.2011 13:30
    @copilul gigica

    "PRINTRE PUTINII" ?! UITATE LA VOTURI SI PE URMA MAI VORBIM.

  • tzenu_bmw, joi, 05.05.2011 13:35
    ce masina urata......

    un esec total.....

  • unckle, joi, 05.05.2011 13:39

    voturi . . . hmm... deci BMW330xd consuma 7% daca nu menajezi pedala . . . iar Renault V6dCi consuma 7,6% dupa ce se "stabilizeaza" ... asta-i motiv de bucurie pentru toti cei care apreciaza marca si evident motiv pentru a apasa de cat mai multe ori pe manuta rosie a acestui comentariu - ca sa imi arate ei mie cine este cel care are dreptate!! :)

  • lincon, joi, 05.05.2011 13:48
    Reno' cu V6

    'Cer scuze ca deranjez insa: - sa-ti iei o berlina cu motor 3.0 V6 alta in afara de Audi, Mert, Bmw, Lexus, Volvo ( si inca vreo doua ) inseamna ca ori nu stii ce vrei ori nu te pricepi; - marca sa se mai numeasca si Reno' inseamna ca erai beat cand ai dat comanda; - daca iti mai place si design-ul deja esti din alt film; Eu sincer nu vad rostul acestei masini, mai ales cu motorul V6; cu morotizarea mai mica si un pret pana in 30.000 euro sa spunem ca poate ciupi cate un client pe ici pe colo de pe la Superb, Passat, Mondeo, Avensis, insa in varianta asta nu au nici o sansa. Mai mult este genul de masina care nu prinde la noi, se afla undeva intre clasa medie si clasa mare, la pret mai are putin si intra peste marcile premium, greu de inteles conceptul celor de la Reno'. Cu Fluence-ul au dat-o bine, poate pune romanu' porcu si vitelul in portbagaj lejer, ba chiar le ofera tot confortul din lume. Insa treaba asta cu si anume confortul nu cred ca o sa se potriveasca la fel de bine si in cazul Latitude ( ma refer la confortul de la interior bineinteles ). Iar chestia aceea inovatoare cu parfumelele din plansa de bord este ceva de.... nu pot sa zic exact ce :d. Inc'odata .... 'cer scuze fanilor inraiti.

  • gigica, joi, 05.05.2011 13:50

    Masini frate nu jucarii nemtesti!! Renault sunt la 100 de ani D.P.D.V tehnologic dar nu o arata. Jonica fi atent cum se aduna voturile

  • Semtex, joi, 05.05.2011 13:56
    @unckle

    hai sa le inflorim, nu? 330xd consum 7% mixt? sau cum? pe ce planeta? eu am condus de curand un 320d si-mi arata pe computerul de bord 10%... in fine, discutia e de domeniul fanteziei... sunt masini complet diferite... nu cred ca exista un client, fie el si fara cunostinte auto avansate, care sa oscileze intre seria 3 si Latitude... de aia comparatia e idioata, la fel ca si cel care a propus-o

  • Sorin, joi, 05.05.2011 14:32

    @io ...prietene cand o sa faca Renault masini comparabile cu Peugeot o sa mai cada multe zapezi pe Himalaya ... habar nu ai despre ce vorbesti ...eu am avut ambele si in veci nu am sa mai dau banii pe Renault ... pret piperat pt o bataie de joc de masina ... mai bine taci si inghite in sec cand trece un Peugeot 508 pe langa tine ... ca tu tot un kkt de Symbol o sa ridici in slavi ....loserule

  • Semtex, joi, 05.05.2011 14:32

    @lincon daca-mi arat tu limuzina aia PREMIUM care sa aiba ce are Latitude Initiale 3.0 V6 240 CP, dar sa nu treaca de 36.000 euro ma inclin in fata ta... pana atunci nu scapi de eticheta de mascarici bagator in seama Pentru aia care compara Latitude cu Mondeo... spuneti-mi si mie, cand scapa Mondeo de finisajele alea de rahat (produs de patiserie pt automarket) ?? Si de ce stirbeste Ford prestanta "marelui" Mondeo cu o transmisie in 5 trepte la intrarea in gama? Latitude are 6 trepte :) Poate Ford sa-mi ofere altceva in afara de clima pe 2 zone si aeratoare simple in partea din spate? Latitude are climatizare tri-zona standard la IINITIALE.

  • so, joi, 05.05.2011 14:39

    330xd va consuma 7% in treapta 6 cu 90km/h si 2000rot/min. in rest e vrajeala cu motare de 3000cmc si consum de 7%. Un unchi de-al meu are touareg v6 tdi, mixtu e peste 10%. hai sa fim seriosi ce naiba...cine crede ca la 3000cmc ai comsum sub 10% mixt e debil mintal...asta nu se va intampla NICIODATA pe pamant, poate pe alta planeta...

  • my, joi, 05.05.2011 14:41
    DOAMNE...

    cat de ambitios este baiatul asta (semtex) ,dupa ce ca este indoctrinat si are timp sa stea toata ziua pe calc mai si jigneste pe cei care au curajul sa zica ceva de rau despre renault.Mai acum un an, doi incerca sa ma convinga ca megane sedan este o super masina...si eu o aveam in garaj si numai eu stiu cate am patit cu ea...te compatimesc prietene...

  • unckle, joi, 05.05.2011 14:41

    @semtex - trebuie sa te apuci sa ii injuri iar pe baietii de la automarket, pentru ca in testul lor cu 330xd (care-i si 4x4 .. si consuma mai mult ca ala cu tractiune spate) au obtinut un consum de 7% in extraurban. Si nu inflorim nimic aici, pentru ca, daca ne luam dupa cifre 330xd face suta in 5.9 ;) si are un motor aproape identic cu acest renault. Ofi renou' tau belea, dar la capitolul motor mai are de invatat, pentru ca nu numai cifrele de putere si cuplu sunt semnificative.

  • Ursulica, joi, 05.05.2011 14:46

    E tare rau baiatu asta...ce sa zic ........la anu renault va fi cel mai tare producator ca cifre in vanzari, tehnologie.Or sa faca si universitatea de tehnologii avansate renault.

  • Gigi Manelistu, joi, 05.05.2011 14:53
    FORZA VW!

    SEMTEX poate sa stea si in limba, Renault tot masina proasta si scumpa ramane! Faliment Renault in cel mult 2 ani!

  • Vlad08, joi, 05.05.2011 14:58

    Nu pot sa nu rad cand vad k majoritatea celor care au comentat acest articol s-au pus de acord asupra faptului ca masina asta nu are nimic special ca sa bata concurenta(mi se pare prea banala si arata ieftin) si totusi voturile negative au curs incontinuu. Adevarul este ca nu poti comenta multe despre renault k vorba cuiva de mai sus iti sar in cap astia cu symbol,clio si fluence facute prin turcia. Nu vreau sa jignesc pe nimeni dar Renault chiar nu poate face masini pt clasa premium.Si inca ceva,tot laudam renault-ul k a facut minuni cu dacia noastra draga.Ganditi-va ce facut VW cu Skoda.E adevarat,Skoda e mai scumpa,dar macar arata cumva

  • Semtex, joi, 05.05.2011 15:06

    Mai aveti mult laptic de baut pana veti ajunge sa veniti voi cu argumente reale, concrete si la obiect impotriva Renault...

  • Dumitru, joi, 05.05.2011 15:09
    mai Vladut

    Daca nu vrei sa jignesti pe nimeni, de ce esti arogant? Lasa-i si pe cei care nu-ti impartasesc opinia sa traiasca.. Cat despre comparatiile intre strategia VW ptr Skoda si cea a Renault ptr Dacia, fara suparare, cred ca intri intr-un teritoriu care iti e complet necunoscut

  • anonim, joi, 05.05.2011 15:13
    rezervat

    Deşi e o maşină simpatică, în interior e ceva care îţi dă senzaţia de ieftin în comparaţie cu alte autoturisme din clasa sa, la acelaşi nivel de preţuri.

  • Vlad08, joi, 05.05.2011 15:14

    Nu-mi place sa ma bag in comentarii inutile si inepuizabile dar,pe bune,fanii renault,puneti pozele cu concurenta langa acest renault: Citroen C5,Peugeot 508,Passat,Mondeo,Avensis desi unii dintre voi ar zice k nici nu ar fi concurent cu modelele astea,dar asa de dragul comparatiei.Parerea mea k oricare din modelele enumerate de mine ii mult mai interesant si mai frumos ca design,iar ca dotari nu sariti asa in sus,uitati-va si pe la citroen(cu suspensia pneumatica,dak tot veni vorba de confort),passat etc.Au si masinutele astea in dotare cam tot ce are latitude,in afara de parfumelu ala care sincer chiar nu m-ar putea face sa cumpar masina

  • eu, joi, 05.05.2011 15:16
    esenta

    mereu aceiasi discutie: "renault e tare" sau "nimic nu se compara cu BMW sau alta nemteasca". Eu vin si va intreb : e nevoie de motoarele astea de 200 si de cai? (parca ar fi tractoare la tras de lemne in padure) sau la ce e nevoie de toate parfumele alea sau cutii automate nu stiu de care? Nu aveti impresia ca usor usor ajungem NOI sclavii masinilor? Ce placere mai am sa conduc o masina daca ma urc in ea si ii setez toate porcariile alea si apoi stau si ma uit pe geam. Asa mai bine merg cu RATA :). Inteleg o masina care are un motor bun care nu consuma mult, nu ma lasa in drum, are un sitem de siguranta (abs, esp, airbag-uri,etc).Restul sunt doar chestii care iti iau banii din buzunar. NU MERITA 36000 de euro. V-am pupat

  • unckle, joi, 05.05.2011 15:19

    V6dCi - 240cp, 450Nm si este opera de arta a Renault . . . dar este inferior majoritatii motoarelor cu care se bate pe segmentul "premium" (pentru ca Renault nu este PREMIUM, este "premium") atat la capitolul putere si cuplu cat si la consum si performante dinamice. Ia sa vedem ce argumente reale si concrete aveti dvs. pentru a contrazice aceasta afirmatie. Si sa nu veniti cu argumente de genul "Renault nu se bate cu Audi/BMW/MB pentruca, la aproape 40000Euro exact asta face :)

  • Pro eu, joi, 05.05.2011 15:20

    @eu si noi te pupam dragule :*

  • tzenu_bmw, joi, 05.05.2011 15:33
    bai frate.......

    asa ceva nu am mai vazut de 'ceva' timp pe AutoMarket......... lupte corp la corp....... @semtex @unckle termiunati cu aberatiile........vedeti de treaba....... nu aveti ce face......mereti la scoala sau cautati-va un serviciu.....

  • Semtex, joi, 05.05.2011 15:33

    @anonim anonimul scrie "îţi dă senzaţia de ieftin" ... tin sa va anunt ca domnul anonim scrie din carti... de anderson :) "baza" la Latitude inseamna nivel de echipare "Privilege" ... si cine stie cunoaste :) Ca sa nu mai vbim ca Initiale are inserii din lemn veritabil, adica finisaje ce n-a vazut neam de nemul Fordului Mondeo de ex. @unckle continua sa crezi ca "atacat dur" Renault... vba aia: ferice de cei saraci cu duhul, caci a lor este imparatia lui Dumnezeu :)) Pana una alta nu vad nimic rau in a oferi performante premium la un pret mai mult decat decent.

  • cutare, joi, 05.05.2011 15:34

    Tot volswagenul e mai tare....... :))))))))))

  • lincon, joi, 05.05.2011 15:52
    @semtex

    Taticu' mai usiooooor ...! o sa-ti pocneasca venele de la atata ambitie ce ai pe tine, ambitie care, din partea mea, are numai aprecieri la superlativ. E greu sa te bati de unu singur cu propria umbra pe intuneric, nu oricine poate face asa ceva, ba chiar iti trebuie foarte multa rabdare si perseverenta iar tu le ai pe amandoua... de timp nici nu mai vorbim. Ca sa intelegi un lucru: poti sa te urli pe aici si sa dai voturi negative pana adormi, masina asta nu va face istorie in veci. Reno' este o marca foarte bine pozitionata ca pret si atat, in rest: - de calitate nu poate fi vorba, vezi materialele folosite, printre ele si niste aripi din carton; - de fiabilitate si siguranta in trafic nici atat, vezi raportul TUV 2011 si multe altele; - de costurile de intretinere nu mai vorbesc, daca intri in service te "jupoaie" de bani; si lista poate continua insa, spre deosebire de tine, mai am si alte lucruri de facut. Mai moale cu catalogarile si jignirile astea de 2 bani, daca tot te crezi baiat destept si vrei sa demonstrezi ceva neaparat fa-o si tu elegant nu ca la tara.

  • eee, joi, 05.05.2011 16:00

    @eu: de acord, la noi nu ai ce face cu motorul asta, in Germania insa, cam trebuie ... @unkle: modelele din zona premium de care zici tu sunt compactele, cu motoare mai slabe. Poti pune pe ele un motor echivalent, dar nu la banii astia. Mi se pare irelevant sa te pronunti despre calitatea masinii in acest moment. Nu poate nimeni dovedi ca e buna sau proasta. Si Renault, si VW are modele proaste sau motoare proaste, asa ca lupta nu se poate da pe marca, desi VW are un avantaj clar de imagine de calitate. Asta la noi se datoreaza faptului ca Renault a adus modele fabricate in Turcia, slab calitative, insa cu un pret care le-au facut sa se vanda ca painea calda. Asa a fost strategia. Vw au facut la fel cu tot ce are 1.2 htp, lucruri de rahat, ca si cele cu 1.4 mpi. Trecand la Renault, Meganse sedan e o porcarie, pe cand megane hatch e foarte ok. Eu cred ca mai degraba noi nu intelegem rostul acestui model cu aceasta motorizare, insa nu putem spune ca ea nu e ok, ramane sa vedem cum se vinde ...

  • Bogdan, joi, 05.05.2011 16:02

    Semtex tu chiar vorbesti serios? Vii si spui ca Latitude ofera mai multe decat mondeo? Sa enumeram unele dintre dotarile de pe mondeo: -sistemul de avertizare la schimbarea benzii de mers -auto high beam; -Blind Spot Information System.; -Driver Alert; -cutie de viteze cu dublu ambreiaj; -Active Grille Shutter; ... si lista continua. Latitude nu are absolut nici o inovatie. Este o masina noua cu o "vechime" de 10 ani. Si pentru a nu fi partinitor, filozofia modelului si pretul sunt unele corecte. Latitude nu doreste sa reinventeze roata, motiv pentru care nici pretul nu este ridicat. Latitude si Mondeo au un public tinta diferit, deci sa lasam comparatiile intre cele 2 deoparte. Renault are Laguna pentru a fi comparat cu Mondeo

  • fff, joi, 05.05.2011 16:06
    Aroganta servitorului jmecheras @Smtex

    @Semtex este un samsar din Constanta angajat la un showroom Renault. Ce parere obiectiva poate omul asta sa aiba? Mai mult decat atat nu are nici macar UN argument, abereaza si injura pe toata lumea. Eu atat iti spun mai VANZATORULE:1. nu imi mai furi tu mie banii cu ligheanul tau de plastic facut la turci. si 2. Vorbeste cu respect pentru ca in definitiv nu esti degat un VANZATOR si eu un potential client si daca asta permite Renault Romania de la angajatii sai ce pretentii sa mai am. PS cred ca daca vin la voi in service si ma prind cu ce m-ati furat ma luati si la bataie.

  • Semtex, joi, 05.05.2011 16:49

    @lincon uuuhhh dar ce metafore pe tine mai baiatule :)) sigur nu esti vreo "samanta" ratacita de-a lui Kant?! hai sa lamurim niste lucruri mai "specialistule": 1. Care sunt "aripile alea din carton"? unde? cum? din ce?! 2.Fiabilitatea poate fi vazut pe statisticile ADAC. Voi pune link-uri eventual. Renault e in crestere si in anumite cazuri chiar peste modele nemtesti sau japoneze. Pentru Latitude e mult prea devreme sa purtam asemenea discutii. 3. Concret: ai idee de costurile de intretinere la Latitude? Sau scrii si tu asa pt ca ai auzit prietenii tai samsari ca e scumpa pt un Renault NOU care nu poate fi dus la nea Gogu la "garaj"? Adevarul nu-i de partea voastra mai baieti, oricat v-ati chinui voi sa manipulati "provincialii"... O prima revizie la Latitude 2.0 dci nu trece de 250 EURO la reprezentanta. @Bogdan Spune si pretul unui Mondeo cu toate balariile alea... legat de optiunea cu powershift, mai bine de n-ai avea-o... n-o spun numai eu, ci si presa de specialitate... nu-si merita banii... Oricum, eu n-am sustinut ca Latitude vine aici sa socheze lumea auto cu inovatii tehnologice, ci doar ca-i o masina buna, demna de luat in seama. Iar comparatiile nu pot fi lasate de-o parte doar pt ca dezavantajeaza Mondeo. Atat timp cat segmentele de pret se intersecteaza, pot fi comparate fara probleme. Mondeo nu-i premium. Si stai linistiti, sunt f relaxat. Chiar imi face placere sa va vad rascolindu-va.

  • Blue, joi, 05.05.2011 16:51
    Tralala

    Alooo gradinita, mai usor ca treziti vecinii!

  • cris, joi, 05.05.2011 17:02

    saracu semtex si altii de-o teapa cu el....vor si ei sa se simta patroni coborand din symbol sau cazan, pardon megan si voi incercati sa-i treziti la realitate...astept facelift-ul la latitude sa vad cati directori au coborat din el, statistici pe care tot semtex le va oferi... renault si segmentul premium, baba si mitraliera...hmm

  • Vlad08, joi, 05.05.2011 17:10

    Hai sa terminam ma baieti cu masina asta ca oricum de pe aici care am comentat slabe sanse sa o cumparam vreo unu.cand ai 40 000 euro eu zic k nu te bagi la renault in reprezentanta dar asta ii numai o parere. Hai sa lasam cifrele sa vorbeasca cand o sa se vanda,dak o sa se vanda k poate ajunge ca mult iubitul Velsatis care a fost un "succes" rasunator.Respect

  • unckle, joi, 05.05.2011 17:13

    @tzenu_bmw - nu ai prea citit comentariile de la "leaf masina anului" :) ... ia spune-i lu' semtex ca Leafu' lui consuma energie echivalenta cu 4litri de benzina pentru fiecare 100km parcursi in oras .. sa vezi ce se agita - desi, fizica de doi lei spune ca 24kWh se genereaza prin arderea a 40kWh de combustibil ... un adevar confirmati de cam toate "sursele" . . . sa vezi balacareala ce-ti iei, si sa vezi cum iti ia masina la misto, si te face in fel si chip etc. :) @Semtex: stai relax my friend - renou' a mai incercat "premium" acum ceva vreme... pocestestene si noua de velsatisu' ala jmeker de 44000E (in franta... ca in rest habar n'am)

  • LauCalin, joi, 05.05.2011 17:42
    Si eu

    Faptul ca are un design mai sters, mai simplist fata de restul gamei Renault se datoreaza faptului ca era nevoie de o masina care sa se vanda bine si in Europa si in Asia. Ori sa impaci ambele piete cu un singur produs e mai greu. Ce europeanului i se pare a fi un design misto, asiaticului i se pare urat si viceversa. Mai departe, s-au facut comparatii cu Mecedes, BMW, Audi, Opel, Citroen etc. Pai scuzati-ma dar masina asta a fost gandita sa se bata cu... nimeni. In primul rand ca Renault nu este concurent pentru marcile nemtesti premium, iar C5 este concurentul Lagunei. Poate ca 2 concurenti ar fi Peugeot 508 (care a fost gandita ca masina intre doua clase) si Passat CC (care e mai mare decat un simplu Passat de clasa medie) . In rest, nimic nou sub soare. Nu am mers si nici nu am urcat in masina asta, dar din cate zic cei de la Autoamerket este o masina medie cu multe dotari. Ori sa dai 30-35000 de euro pe asa ceva, scuzati-ma dar prefer un Volvo S60 care cosa tot cam atat si are dotari mai multe. Nu la fel de multe ca Latitude si nici un motor la fel de puternic, dar vorbim de doua masini gandite diferit.

  • Semtex, joi, 05.05.2011 18:36

    Clasic! Dezgropam acum toate miturile fumate si ras-fumate despre Renault pe filiera sunt-samsar-si trebuie-sa-mi-protejez-afacerea sau baiat-baiat-cauta-masina-de-spart-in-figuri :) Clar! Trebuie denigrata orice masina care lezeaza statusul cocalarului de azi ! Colac peste pupaza mai vin si baieteii-cu-vise-umede care aspira la "constitutia" cocalarului si care va sustin. Ghinionul vostru e ca nu sunteti singuri pe lume si mai sunt oameni cerebrali si echilibrati care au capacitatea de a recunoaste o oferta buna cand apare. Pot fi recunoscuti usor :) in primul rand, analizand o oferta cum e cea a Latitude-ului, nu fac ciorba amestecand Megane Sedane sau Clio Symbol de acum 100 de ani, masini fara nicio relevanta in contextul investigatiei :) In al doilea rand vor scrie corect gramatical, fara inflorituri adolescentine. Deasemenea n-o sa-i vezi folosind cocalarisme gen "cazan", "caruta" pentru a descrie o masina noua, oricare ar fi ea.

  • Bogdan, joi, 05.05.2011 18:46

    Semtex sa stii ca sunt "balarii" cand nu le ai. Ce s-a intamplat? Nu ajunge vulpea la struguri? Un mondeo cu "balariile" de care spuneai ajunge la un maxim 33000 de euro cu 2.2 Tdci 200 de cai. Compara-l cu premium wanna be aka Latitude si vei vedea ca Mondeo este mai ieftin avand mai multe dotari. Si da nu are un V6 tdi pentru ca asa cum am afirmat si mai sus, masinile se adreseaza unor segmente diferite, singurul lucru unde se intersecteaza putin este pretul, care desi are mai multe dotari este in favoarea Mondeo, sau a altor masini din acelasi segment cu Mondeo. Mondeo nu se vrea premium cum nici vw, opel... nu se vor premium; insa latitude vrea sa acceseze segmentul premium cu o masina care are tehnologia de prin anul 2000. Asa ca poti sa te duci sa iti cumperi un latitude anost si invechit, sa te bucuri de exclusivitatea care ti-o ofera, pentru ca sigur nu vor vrea prea multi o asa "superoferta".

  • baboon, joi, 05.05.2011 21:50
    altitude

    Am vazut si eu un renault latitude saptamana trecuta si,drept sa spun,mi s-a parut oribil. Chiar si laguna,care iar nu e prea frumoasa,arata mai bine.

  • Amw, joi, 05.05.2011 21:52
    scump

    :)))))))) cate discutii despre o masina noua coreana cu sigla renault in fata pe care francezul cere 1 miliard jumate de lei. Pun pariu ca 90% de aici nu bani nici de un megane in cont. :)))))))))) Doamne pune si tu niste garduri mai inalte ca multi scapa din gradina :))))

  • skodist, joi, 05.05.2011 22:48

    da terminati odata ca nu ati dat in boala copiilor ! nu va obliga nimeni sa cumparati ! este o piata libera unde fiecare isi alege masina dupa posibilitati si nevoi! este adevarat ca are un pret mare ptr. un reno dar tot omul este cel care da banii pe el! lucrez la service tiriac mercedes si primim tot felul de masini ! 60 % sunt reno cand le verifici stii sigur ce o sa gasesti ( masini conduse cu ura ) parca toti care le-au condus au fost ca cu o prostituata si-au facut treaba si au plecat ! aproape toate piesele motorului se uzeaza dupa 60.000 km pe cand la mercedes , bmw , audi si chiar fiat cu 300 mii km era boboc pe langa una de 60. 000 ! bafta celor cu reno! faceti ce faceti tot la noi ajungeti (service) !

  • antonny, joi, 05.05.2011 23:44
    ****

    samtex de unde sti tu cat e o revizie la masina asta ???si daca ar fi 250 euro ......mult domne pai consumabile nu costa mai mult de 100 euro ......latitude nu va avea vanzari a doua masina cu care dau gres dupa fluence ......

  • BaditzaEx, joi, 05.05.2011 23:50
    Cat de INCUIATI pot fi unii la nou

    Cocalarismul din unii n-are moarte : , , ... La stirea asta am vazut COCALARISM 100%, asta inseamna sa fi Cocalar sa judeci/ faci o impresie despre un lucru, produs, chiar si persoana din Auzite si Idei Preconcepute !!! Pana una - alta , nu v-ati urcat NICIUNUL in masina asta, Renault este o marca nu de azi de ieri ( aducand multe inovatii automobilului ), Designul - De gustibus non est disputandum, Iar la o analiza generala a ofertei observam poate cel mai bun raport pret/dotari din segmentul clasei. Astept Cocalarii Latratori sa-si exprime frustrarea printr-o manuta rosie =))

  • LauCalin, vineri, 06.05.2011 01:14
    @BaditzaEx

    Stai putin, daca am zis de ce masina asta in afara de dotari peste medie nu ofera ceva deosebit fata de alte masini cu acelasi pret, inseamna ca sunt cocalar? Amice, Renault face masini de vreo 110 ani DAR niciodata nu a avut intentia de a intra in segmentul premium. Pentru asta a fost in trecut Volvo si acum este alianta cu Nissan (Infiniti). Ideea este ca e greu sa adaptezi piata le ceva nou din partea ta o data ce ai invatat-o ce oferi tu. Este ca si cum Dacia ar scoate o masina super dotata care sa coste 20-25000 de euro. Nu se va intampla asta prea curand pentru ca Dacia este cunoscuta o marca low cost, asa cum Renault in toata lumea e vazuta o marca "de masa". Iar lucrurl asta s-a dorit inca de la inceput. Este riscant sa intri pe un teren in care nu esti bine vazut... (pune un Seria 3 langa Latitude si vei intelege la ce ma refer).

  • my, vineri, 06.05.2011 08:55
    ei vb de cocalarism

    Personal cred ca administratorii acestui site se amuza teribil cand ii vad pe unii gen SEMTEX sau GEORGE cum dau voturi pro sau contra dupa caz...cum sa faci asa ceva??? este clar aici ca majoritatea nu este atrasa de aceasta masina si in general de renault DAR priviti cate voturi negative au acestia care-si expun parerea.La stirile despre RENAULT vine domnul SEMTEX si baga voturi negative iar la stirile despre HONDA este domnul GEORGE care are un "conflict" cu japonezii.Ce stau unii sa faca.....

  • unckle, vineri, 06.05.2011 09:56

    Nu cred ca trebuie sa fii cocalar ca sa apreciezi un bemveu si sa spui ca-i mai bun ca un megan ... evident comparand masini "comparabile" nu cinestie ce ruptura de bemveu si un megan nou:). @My - Semtex lucreaza pt renault si este platit destul de bine ca sa apara pe diferite forumuri/bloguri si sa ridice in slavi marca + sa arunce jingiri la adresa alora care zic de rau .... si daca nu-i platit sa faca asta inseamna ca are o problema majora :)

  • gabi, vineri, 06.05.2011 10:17
    latitude

    Aduce foarte mult a symbol. Urata dar cu un motor bun!

  • je, vineri, 06.05.2011 12:51

    @skodist Am si eu o rugaminte : sa ne spuneti si noua cate mercedes-uri(clasa A, B) cu motoare dci si tce de la renault va vor trece pragul servicelui in urmatorii ani. Si as fi tare curios in ce stare vor fi acele masini. Sper sa nu va schimbati parerea. @toti Orice test cu o masina renault are o gramada de reactii si nu numai pe acest forum. Sunt alte masini enumerate de voi aici care au fost testate si au avut 2-3 comentarii. Nu vi se pare ciudat?? Daca nu va place o masina cel mai bun lucru dupa mine este sa o ignori pur si simplu. Asa , parca tuturor va este frica de renault si de masinile pe care le scoate. Sau asta este senzatia mea citind com entariile de pe aici P.S.: nu tin partea nimanui si sunt de acord ca exista masini mai bune dar pentru ce a facut in Romania cu Dacia trebuie apreciat si in nici un caz nu trebuie sa-i dorim falimentul. Acest faliment s-ar putea sa ne coste ffff scump pe toti cei care traim pe plaiuri mioritice indiferent de masina pe care o conducem.Renault ,insa, trebuie criticat acolo unde greseste .Si cea mai mare gresala a lor dupa mine este "strategia" adoptata in Romania nu8 masinile in sine.

  • despre bmw, vineri, 06.05.2011 20:34
    nu-s fan bmw doar ca info generala

    despre caracterizarea cu ograda constructorilor, bmw are un 3.0 l de 286 cai putere, mai exact 335 d. Iar versiunile mai noi de 3.0 l au ajuns la 306 cp.

  • unckle, vineri, 06.05.2011 23:31

    "REGULILE POLEMICII CIVILIZATE stabilite de Universitatea din Oxford în 1890 În orice polemică ştiinţifică, socială sau politică, discuţia trebuie să se rezume la schimbul de idei şi numai la acele idei care au contingenţă cu problema respectivă. Părţile aflate în polemică folosesc drept argument fie teorii ştiinţifice, fie fapte concrete din realitate care sunt relevante în ceea ce priveşte problema discutată. Părţile nu au dreptul să aducă în discuţie caracterul, temperamentul sau trecutul adversarului, deoarece acestea nici nu infirmă, nici nu confirmă validitatea ideilor pe care le susţine. Părtile nu au dreptul să pună în discuţie motivele care determină atitudinea ideatică a adversarului, deoarece se abate discuţia de la problema în sine. Etichetarea adversarului prin menţionarea şcolii de gândire, clasei sociale, organizaţiei profesionale sau partidului politic din care acesta face parte constituie o încălcare a regulilor polemicii şi dezvăluie slăbiciunea lipsei de argumente. Într-o polemică civilizată contează numai argumentele invocate de adversar ca persoană şi nu ca membru al unei şcoli sau organizaţii. Nu ai dreptate pentru că eşti gânditor materialist, patron sau laburist, ci numai dacă argumentele tale sunt convingătoare sau nu." poate astea ar trebui sa fie regulile pe care "comentatorii" as le respecte in momentu postarii de ineptii gen "ba p'a matii ca tu nu stii ce vorbesti si numai EU stiu si numai ce spun EU este adevarat!!!" ... asta si necesitatea de a avea un cont aici pentru a posta comentarii -- ar fi interesant de avut toate comentariile unora ingramadite pe o singura pagina :) scuze de off-topic.... dar nu sunt sigur ca redactia AM va citi asta .. daramite vre-un cititor "nou" care cauta informatii despre Latitude :). Am vazut masina ieri pe strada - cea din test - o omora un nene in trafic si parea a se descurca satisfacator la cerintele dansului cu privire la crosetarea traficului :).

  • LauCalin, sâmbătă, 07.05.2011 01:12
    @unckle

    Bre, "zis is romeinia. dont forghet it!" Si acum ni se pot sterge postarile. :))

  • octav71, sâmbătă, 07.05.2011 10:29

    Un fel de Monica Columbeanu. Nu este frumoasa, nici foarte buna, dar este inalta (V6dCi). Are grupul ei de fani care cand apar voci negative, ii sar imediat in aparare (voturi). @Unckle: nu ai cu cine, de ce incerci sa comunici ceva ce unii nu pot intelege? @Automarket: este chiar ciudat cum toti cei care nu au o parere buna despre aceasta masina (nu extind inca la toata gama Renault) primesc ZECI de voturi negative. Analizati si voi primii 15 "comentatori" si vedeti ce si-o iau. La 40k euro sunt atat de multe optiuni incat m-as gandi 1 luna inainte: Mondeo, Superb, ceva de la Volvo, VW, etc Desi, cred ca as lua stelele de la un Subaru Outback /Legacy, iar fanii Renault pot sa ramana cu rombul in mana. SPor!

  • bobo, marţi, 10.05.2011 22:55
    despre renault

    Inca de la inceput vreau sa mentionez ca am avut renault megane, acum am koleos. pana acum multumesc lui dumnezeu nu am avut nici o problema cu ele. Mentionez din nou ca eu si sotia mea vrem sa achizitionam in noiembrie renault latitude.Veti spune ca la banii astia pot sa-mi iau o alta marca mai consacrata pe piata.E adevarat dar pe mine cel putin marca renault nu m-a dezamagit deloc.m-a dus acolo unde am avut nevoie si si-a facut treaba cu eleganta. In ceea ce-l priveste pe semtex nu sunt de acord cu limbajul tau, cum nu sunt de acord cu limbajul celorlalti care au postat. Se spune ca gustul omului nu se discuta si asa trebuie sa ramana. Fiecare isi cumpara o masina ptr ca i-a placut ceva la ea. Eu unul personal nu am ce sa critic pana acum nimic renault-ului. Pur si simplu imi place masina si am sa o iau, ptr ca pana la urma fiecare decide ce maisina vrea sa-si cumpere si sa conduca. Intotdeauna vor fi fani renault.bmw, skoda etc. fiecare conduce masina care simte el ca-i place.Ce rost are sa conduci o masina care nu-ti place. Asa ca va rog borbele nu-si au locul aici. Sa dam dovada de cavalerism si sa respectam optiunile fiecaruia dintre noi.

  • Emanuel Nastasa, joi, 12.05.2011 16:11
    @Sebastian Toma - segment gresit

    Din pacate, ca o parere personala, Latitude a fost incadrat gresit in clasa. Este concurent mai mult cu Skoda Superb decat cu modele afisate in dreapta (pentru acestea exista Laguna). Din informatiile care tot circula, se vrea a fi urmasul lui Safrane chiar daca la "origini" este un Samsung, deci o limuzina business. Chiar si judecand dupa dimensiuni, se incadreaza in clasa mare - business sau cel putin medie-superioara, si nu medie. Astfel, pretul este mai mult decat corect. Nu pot spune mai multe, nu am testat masina.

  • Grizu, duminică, 15.05.2011 23:13
    am Symbol, dar nu-mi mai iau Renalut ever

    Salut tuturor! Eu am un Clio Symbol, de care sunt multumit, insa cu siguranta nu-mi voi mai lua alt Renault indiferent de raportul pret/calitate optiuni cu care ar veni un Latitude sau alt viitor model al celor de la Renault. Am fost in strainatate cu ea (si voi mai merge), m-a dus si adus fara probleme. Dar... gata cu Renault. Capitol incheiat pt. mine. Motive? :) Prea multe. Unul ar putea fi si atitudinea unor indivizi ca SEMTEX, care prin atitudine, aduc prejudicii de imagine majoritatii posesorilor de Renault, care nu se identifica cu astfel de "domni". Viitoarea mea, va fi o japoneza (Honda su Mitsubishi). Si probabil un SUV.

  • ang31ad, vineri, 17.06.2011 14:25
    nu face banii

    sunt posesor de renault laguna 3...mi am luat modelul gt 2,0 l diesel 150 cp am dat o groaza de banii...dupa ce m am dezmeticit am ajuns la concluzia ca am fost dobitoc...latidude este cu siguranta o alta pacaleala a celor de la renault...fratilor lasati ii pe nemti sa faca masini....voi faceti ceea ce stiti ...croissante...ca le faceti bune

  • accent crdi, luni, 18.07.2011 12:32
    crdi

    ma uimesc de inginerii romaniei daca nu va place nu cumparati de competitie nu se aude pe la voi important fiabila consum mic si nu in ultimul timp sa nu cante maneau ca in bmw si passat si alte chesti deasta am condus un bmw mult laudat cu pachet de m sau cum naibi se numeste surpriza speed indicat de aparatul de tesp 155 km reali nu ccel de pe bord care indica de te speriai si sa nu mai zic de de consum acceleratie era super dar in rest jalnic parca si un logan 1.5 dci putea mai bine tractiune foarte proasta - punte spate a si un passat nou 15 000 de euroi da bineinteles nu la noi in tara asa ca lasati ciocul mic masina e sa fie folosita speram sa nu pice injectoarele si spor la test daca va place cumparati Va aduceti aminte de problemele accentului surpriza firma ce facea piese petru accent acum face petru bmw si wv deci o masina turceasca fiabila 100% doar ca ramai fara ulei in motor caz skoda rs . vreti mai multe exemple de probleme la wv si restul si mondeo cu motoarele or sportive de rade si un crdi n 3 pistoane de el sa nu zic de fiat ca si ei au motoare reusite la cilidree mica salutare si nu aruncati cu rosii in mie

  • spider, marţi, 02.08.2011 20:41
    parere personala reno latitude

    de omie de ori renault laguna edition dotata cu un motor 1,6 16V face toti banii fata de latitude aparuta abia pe piata

  • IDIOTI, luni, 08.08.2011 14:54
    IDIOTI

    "Renault KOLEOS este defapt Renault Samsung QM5. Koleos este tot o masina coreeana , nu este un model frantuzesc vedeti aici http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Samsung_QM5" 34 de dislike-uri E ADEVARAT IDIOTILOR NU E O PARERE DEGEABA AU PUS MANUTELE ALEA ACOLO LASATI-VA DE SMECHERII CA NU NE PASA DE PROSTIILE VOASTRE CE A POSTAT OMUL ALA ACOLO E UN ADEVAR RENAULT LATITUDE CHIAR ESTE SAMSUNG NU NE PASA DACA SUNTETI FRUSTRATI SAU NU VA CONVINE ASTA E ADEVARUL.

  • @JOHN, luni, 08.08.2011 15:02
    @JOHN

    LASA-NE FRATE CU VOTURILE TALE CU TOT UITATE SI LA POSTUL MEU ALA DE MAI SUS DECI CINEVA A SPUS UN ADEVAR,NU O OPINIE,CA LATITUDE E DEFAPT SAMSUNG SI AU SI INCEPUT BOII SA APESE PE MANUTELE ROSII. PUTE FRUSTRAREA DIN VOI LASA-MA CU VOTURILE TALE CU TOT CU VOTURI FARA VOTURI CU SAU FARA FRUSTRAREA VOASTRA LATITUDE TOT SAMSUNG O SA FIE.

  • costyka30, marţi, 20.09.2011 18:51
    not true

    pt cine cunoaste masinile, seamana ca si forma mult cu safrane-ul si e o masina frumoasa. parerea mea. si apropo, cam concureaza n clasa cu vw phaeton si seria 5, ala nu prea il iei cu 37000, sa fim seriosi. chiar si passatul, o varianta full te scoate peste 45000. mai uitativa si la preturile altora inainte sa comentati gratis ca e scuuump. multi nu sil permit, asa este, dar la clasa in care se afla are un pret bunicel fata de alte modele care noi, au preturi exorbitante. INCA O REMARCA, VB DE PRETUL MASINII NOI, NU SECOND.... un passat 2010 second, da, e muult mai ieftin. DAR COMPARATI PRETURILE MASINNI NOI. nu am clio in rate, am o pisicuta veche momentan, dar am avut un safrane vechi candva..... mi-i dor tare de el, faceam 400 de km si ma ridicam odihnit de la volan, pisica zici ca are scaun de lemn dupa ce conduci mai mult de o ora. HAI SA SPUNEM LUCRURILOR P NUME, NU SA COMPARAM MERE CU PERE, preturi de masini second cu preturi de masini noi si variante premium. SI SA EVITAM A NUMI CA GANDIM CAND DE FAPT DE REARANJAM PREJUDECATILE.... fac nemtii masini bune, asa e dar si scumpe rau.... renaultul nou ti-l mai permiti dar cati v-ati achizitionat un audi nou, un mercedes sau un vw??? SINCER ACUMA.... spor si sper sa nu fi suparat p nimeni.

  • Geo S.Setsun, sâmbătă, 04.02.2012 02:24
    @Sorin

    Sorin, te rog nu compara o masina gen Symbol cu Latitude. Eu unul detin un Symbol 2005, cumparat nou diesel, 7 ani nici o problema. Ma rog, u ai experientele tale. Ca sa stii si u, motoarele de la Latitude si transmisiile sunt de la Laguna, care in ultimii 5 ani nu a dat rateu ca generatia trecuta (inainte de 2005). Renault a crescut mult fiabilitatea ( cauta statistici si o sa vezi ca am dreptate----lasa experientele personale ). Dar prin comparatie cu 508, ai dreptate, calitatie, materiale, asamblare, insonorizare, net mai bune, nu cu foarte mult, dar e. Deasemenea 508 are un aspect mai frumos, Latitude nu e urat, e masina de statut, trebuie sa fie decenta si sa capteze atentia, dar discret, nu ca 508 kre urla atentie. Dar, 508 e mai prost ergonomic, ca sa ai masaj in scaun trebuie sa iei 508 GT 2.2 Hdi, si are numai masaj lombar (la latitude e pe tot spatele), nu are filtru de carbon si senzor de toxicitat k Latitude ( testeaza in spatele unui camion, o sa vezi ca functioneaza pe bune ) , ionizatorul cu parfum e placut (chiar daca se termina repede, adik costuri pentru parfum), si Latitude ca suspensie e mai comfortabil la drum lung. Adica, as prefera sa conduc un 508, nu neaparat inseamna ca as vrea sa il si detin, gandeste-te bine ce spui. Dute la 508 si dute la Latitude, si iale un weekend in custodie si fa drumuri pana la munte si inapoi, sau cv d genu, o sa vezi ca vei tinde spre Latitude dupa 500 km parcursi in scaunul soferului q toate sistemele active, si dak iti da si motorul V6, o sa intelegi de ce toti lauda motorul acesta ;)

  • boban, vineri, 17.02.2012 21:53
    e ok

    am audi a6 din 2007 da latitude asta imi place mult-are feeling de limuzina, motoarele diesel super de la francezi, pretu mai mult decat decent-m-ar tenta un latitude nou fara nici o problema dupa ce m-am dat in drive test cu-n 2 diesel luxury...

  • boban, vineri, 17.02.2012 21:59
    o chiar ok

    cica reno latitude e samsung. nu- samsung e reno; e ca si cum ai zice ca vw golf 5 e skoda octavia 2. nu skoda octavia 2 e vw golf 5-ha,ha,ha,cunoscatorii au apreciat mereu dieselul francez ca doar ei sunt tatticii motorinei nu carnatarii germani tdi...

  • MSt, luni, 27.02.2012 17:00
    @Unckle,@LauCalin,@Gigica

    Nu va pierdeti timpul,aici e plin de fani Renault. Si un copil isi da seama ca, poate si in comparatie cu C5, ca tot sunt frantuzoaice, Latitude nu are nicio sansa.De segment premium,ce e de spus????Ca nu are nicio treaba.E plin de fani Renault, Logan by Renault etc, orice, dar Renault sa fie. Mergeti oameni buni si vindeti "limuzina" asta la piata, acolo e treaba ei. Sincer, e o masina pentru investitorii in agricultura. Degeaba are motor, daca nu il ajuta cutia si la o viteza mai mare nu iei prima curba sau incepi sa pierzi stabilitatea in depasiri, tipic Renault. Nu vorbesc din auzite ca altii care se vor grabi la manutele rosii. Dati-mi cate vreti, decat in sant mai bine in alta masina. Nu aveti decat sa va plangeti amarul laudand Renault. In afara de divizia Renault Sport totul e o mare mizerie, doar sunt facute pe platforme "speciale" pentru tarile bananiere, nu???? Nu avem ce discuta cu de-alde @Semtex sau @ boban, ei sunt cu opinia lor si chiar cred ca ne intereseaza. Veniti cu statistici, cu un Latitude cu 150.000 km fara probleme, fara greierii specifici Renault, chiar marca inregistrata, fara cine stie ce defecte nedescoperite in service si refuzati la garantie, si dupa aia discutam. Hai, aruncati cu manute rosii, ca doar asta stiti!

  • chuck norris, sâmbătă, 26.05.2012 20:25
    ce porcarie

    bai de banii astia puteti sa va luati un jaguar xf sh 2008 credeti-ma e o alegere mult mai buna nu va descurajati cand o sa vedeti ca are multi km ca e masina fiabila si nu e o problema