Performante
E simplu: nu o sa va cumparati un hibrid pentru performante. Daca va doriti o masina care sa ridice pretentii la o provocare contra-cronometru, incercati in alta parte si pe alt tip de model. Mai ales daca va asteptati la performante ridicate pe sosele. In oras, apasarea butonului Sport reuseste sa faca o diferenta, insa aceasta este subtila, dublata atunci cand renunti la modul de rulare Eco. Trecand la matematica si fizica pura, Insight va arunca de la 0 la 100 km/h in 12.4 secunde, viteza maxima pe care o puteti atinge fiind de 182 de kilometri pe ora.
Intradevar , este greu sa iei o decizie pragmatica la cumpararea unei astfel de masini , care in opinia mea este un catir (adica nu sunt nici cal , dar nici magar acest soi de autoturisme ) Latura ecologica este virtuala , deoarece consumul de benzina este mic , dar nu extraordinar de mic ( nu se pomeneste dupa cati km de rulare se acopera diferenta dintre un diesel mic si acest sistem , in termeni concreti ) ....In plus , o astfel de masina costa suficient de mult ptr a nu deveni niste urmase ale VW Broscuta . Performantele dinamice nu sunt nici ele cine stie ce . Personal , ptr circulatia urbana sunt adeptul unor masini 100% electrice sau 100% hidrogen ( adica , ori poluam de ne sar capacele ori nu mai poluam deloc ). Combinatia asta de tehnologie sofisticata nu realizeaza acest deziderat . La banii dati pe o astfel de masina , poti cumpara linistit doua masini din clasa mica cu diesele avand un consum de cca 4% , chiar daca nu apar nici un fel de frunze pe bord . In Europa , nu cred ca vor prinde astfel de masini ( cifrele de vanzari ale lui Prius , aici , spun totul ) ci probabil pe continentul nord american , unde cei de acolo o vor folosi in paralel cu SUV -urile de 5-6 litri cilindree. Personal , nu ii vad rostul acestei tehnologii care nu face decat sa complice inutil vehiculul. Astept dezvoltarea tehnologiilor cu hidrogen , care intradevar , cred ca vor avea viitor .