
Mazda 3 MPS
Dublă personalitate
Mazda3 MPS este cea mai puternică versiune din gama modelului compact al constructorului japonez. Este un hot hatch aflat la a doua generaţie şi are fanii săi fideli. Dacă prima generaţie a acestui model era un automobil violent ca dinamică şi care te intimida imediat ce te suiai la volan, acum avem de a face cu o compactă foarte puternică, dar cu o personalitate duală. Se poate conduce în stil liniştit dacă poţi trăi cu suspensia foarte rigidă sau poţi declanşa toată herghelia de 260 cai putere pentru senzaţii sportive.
Citeste si
-
4.6/5Am călătorit în Spania pentru a conduce noul BMW iX3 Neue Klasse, un model care promite să rescrie regulile din segmentul SUV-urilor premium cu zero emisii. Avem pentru tine și un video. Citeste tot -
4.3/5După ce am făcut cunoștință cu Nissan Qashqai facelift în 2024, pe străzile din Portugalia, acum a venit momentul să vedem cum face față modelul nipon la drumurile din țara noastră. Totodată, v-am pregătit și o prezentare video cu noul Nissan Qashqai facelift. Citeste tot -
4.3/5Francezii de la Peugeot ne-au invitat în Portugalia, acolo unde am avut întâlnire cu noul 308 facelift. Noi am condus varianta 308 SW Plug-in Hybrid, iar mai departe îți spunem ce s-a schimbat, dar și cum se conduce modelul francez. Avem pentru tine și un video. Citeste tot -
4.7/5Porsche 911 Carrera 4 GTS Tribute to Transfăgărășan nu este o simplă ediție limitată la 10 exemplare. Este o declarație de dragoste, din partea constructorului german, pentru România și, în special, pentru "cel mai frumos drum montan din lume,". Noi am condus unul dintre cele 10 exemplare și ți-am pregătit și un video. Citeste tot -
4.4/5BYD Atto 2 a primit o versiune Plug-in Hybrid, echipată cu sistemul inovator al mărcii chinezești. Vorbim despre unul dintre cele mai accesibile SUV-uri Plug-in Hybrid din Europa, dar nu doar acest aspect îl face irezistibil. Noi l-am condus pe drumurile din Spania, iar în acest articol îți spunem cum se simte de la volan. Citeste tot
-
slv83, miercuri, 29.02.2012 19:51MPS
O masina incantaatoare din multe puncte de vedere!
-
eu, miercuri, 29.02.2012 20:01Clasa Hot Hatch apartine celor de la Renault
Megane Rs este tatal lor demonstrat, redemostrat si ultrademonstrat incepand cu nurburgring si terminand cu fifth gear, autocar, carbuyer, what car si toti cei care inseamna ceva in lumea auto ! :) Bafta
-
octav71, miercuri, 29.02.2012 20:49
Da, i-a furat somnul de multi ani :) Mai oameni, ati mers vreodata cu un MPS? Un prieten, drive test, ceva acolo? Am varianta anterioara si este violenta, dar poate fi si o masina normala. Cu o mica precizare, sa nu te uiti la consum! In rest, senzatie, acceleratie, feeling ...u name it. Pace
-
Ionut.M, miercuri, 29.02.2012 21:21Practicalitate
Pentru aproape 30.000 euro sa primesti un portbagaj de doar 300 litri este un pic cam...nerentabil. Pretul este mare din cauza motorului, echipamentului etc. dar totusi, nu prea primesti mult spatiu pentru banii astia. Sunt bani aruncati pe geam. Te vei da mare vreo 2 zile ca ai 260 CP dar tot restul vietii vei merge cu maxim 80 km/h in oras si poate mai prinzi 120 pe autostrazile care nu le avem apoi cand vei avea nevoie de spatiu vei vedea ca "bolidul" tau de 30k nu prea are mult de oferit iar amicul tau cu un Logan SH de 2000 euro va avea din belsug. Mai bine un sedan sau un SUV care pentru 30.000 iti ofera destule, eventual tractiune 4x4 si o garda la sol mare si utila in viata reala.
-
Florin, miercuri, 29.02.2012 21:50-
Cine isi ia masina asta nu o ia degeaba...nu o sa-i para rau ca nu poate cara 2 porci in portbagaj si satisfactia la volan nu are legatura neaparat cu cei 20-30-70 km/h atinsi peste limita de viteza, la urma urmei gusturile si prioritatile nu se compara de la individ la individ...
-
Anonim, miercuri, 29.02.2012 21:54
" Un set de sigle MPS în faţă şi în spate plus o singură evacuare de dimensiuni generoase"- din poze se vede clar ca sunt doua evacuari.
-
265, nu 250, miercuri, 29.02.2012 22:18@Dragoş Băltăţeanu
Renault a prezentat deja versiunea facelift pentru Megane RS cu 265 Cp. Adica aceleasi performante cu Megane Trophy - cea mai rapida masina cu tractiune fata (record Nurburgring).
-
LauCalin, joi, 01.03.2012 09:28
La nivelul asta diferenta de o secunda pana la 100 km/h este prea putin sesizabila... nu mai conteaza ca ajungi in 5 secunde sau 6 pentru ca diferentele sunt prea mici. Asta o poate sesiza numai un profesionist care a condus mult o astfel de masina sau un pilot. Totusi judecand la rece poate ca alaturi de Megane RS si Seat Leon Cupra, masina asta e una dintre cele mai bune alegeri. Pana la pretul unul Golf GTI mai adaugi optionale de 3,4,5000 de euro. Eu zic ca e ceva, mai ales ca oricum astfel de masini sunt dotate destul de bine. Durerea vine daca te gandesti la revanzare, pentru ca e un segment care in Romania nu prea prinde si devalorizarea dupa 4,5 ani va fi usturatoare. Mai ales ca Mazda nu are aceasi imagine ca Megane RS sau Golf GTI in segmentul asta. Ionut, comparatia chiar nu isi are rostul. Vorbim de cu totul altceva.:)
-
TIKA, joi, 01.03.2012 09:48
Mda ....tot felul de experti!Un lucru e cert nu ai ce cauta in romanica cu asa masina!!De aceea si suspensia ti se pare foarte rigida!Valabil pentru toata gama din care face parte!
-
@LauCalin, joi, 01.03.2012 19:23
Golf GTI nu este concurentul acestei masini. Mai intereseaza-te!
-
AndreiRN, joi, 01.03.2012 21:10Mazda
O masina de performanta. Nu o masina pt familisti. Nu o masina pt cei cu portofelul subtire. Nu o masina pt cei practici. Mazda are clienti diferiti. Dar stiti ce inseamna cuvantul "Mazda"?
-
constantin, vineri, 02.03.2012 11:09costy@yahoo
Te mai strangi putun si la bani astia iti poti achizitiona noul bmw seria 3 si asta da masina hmmm mazda si ce?
-
AndreiRN, vineri, 02.03.2012 18:15Fiabilitate
Mazda e mai fiabila decat BMW dar ............. nu aduna asa de multe fuste.
-
costy, sâmbătă, 03.03.2012 16:36mazda
mazda e un nume in lumea masinilor ..de calitate ,si spun asta prin prisma unuia care are de 7 ani un model deja vechi iesit demult din fabricatie ..lantis 1,5 f lantis ..motor aspirat ..o bijuterie de masina care nu mi-a facut nici cea mai mica problema vreodata ...am deja 160k si totul e original pe masina .a fost inmatriculata in 98 deci are 14 ani si arata ca noua ..n-am cuvinte ..spun doar atit ..daca va trebui sa ma despart de ea i-mi va plinge inima
-
danutz9393, sâmbătă, 03.03.2012 18:21O masina sport adevarata!
Un model sport care desi era violent in prima generatie, si probabil intr-o mai mica masura la cea de-a doua generatie, face diferenta intre soferii adevarati si cei care nu pot conduce o masina ce nu este asistata de diferite sisteme electronice. Putin automobile mai stabilesc o astfel de legatura intre cel din spatele volanului si masina in sine! RESPECT MAZDA!
-
CRISTI, sâmbătă, 03.03.2012 20:38MAZDA 3
Am o astfel de masina si nu ma pot plange de nimic la ea. Merita toti banii si are multe dotari pe care nu le spun in comentariu . Am dat BMW-ul si am luat mazda. Am scos si un consum de 4.5l/100 km. Viraje la 120 km/ora cu ocolire obstacol fara incidente , confort tot ce vrei. Dar vulpea cand nu ajunge la struguri ce sa spuna ? ca sunt acri. Nu va mai laudati cu renaultul sau golful facut in china sau spania .
cred ca pe astia de la mazda i-a furat rau somnul legat de motorizari