Interior
Fiind un vehicul care trebuie să răspundă şi la latura de lifestyle pe care o poate aborda un pick-up, D-Max a trebuit să fie modernizat. Formele sunt mai prietenoase cu retina, iar ceasurile de bord oferite pe versiunea testată erau chiar atrăgătoare. Capitolul spaţii de depozitare nu era deloc neglijat, existând două torpedouri, iar ambii pasageri din faţă aveau la dispoziţie câte un suport de pahar reglabil şi ventilat, alături de un suport de pahar montat pe tunelul central. În plus, buzunarele uşilor aveau un spaţiu predefinit pentru o sticlă de plastic. Cât despre spaţiul pentru pasageri, D-Max prezintă un nivel corespunzător pentru cinci pasageri.
Scaunele din faţă au un profil agreabil şi oferă un nivel decent al suportului lateral. Poziţia la volan este corectă, iar comenzile sunt amplasate ergonomic. În cazul exemplarului testat, scaunul şoferului avea reglare electrică, iar ambele scaune aveau încălzire electrică cu două trepte. Cele două elemente din urmă oferă un nivel superior de confort şi merită diferenţa de preţ.
Bancheta din spate are o înclinaţie uşoară, ceea ce ar trebui să le ofere pasagerilor un plus de confort, chiar şi pentru deplasările mai lungi, deoarece nu vor mai avea impresia pe care ţi-o lasă un spătar drept şi rigid. Ne-a plăcut faptul că există un mâner pe montanţii A pe ambele părţi, semn că Isuzu s-a gândit la situaţiile când vrei să te urci la bord şi ai pragurile murdare de noroi.
Materialele păstrează liniile cu care ne-au obişnuit vehiculele comerciale, acestea fiind destinate să dureze cât mai mult şi să reziste în condiţii cât mai proaste de exploatare, nefiind vorba de prea multe elemente moi sau lucioase la bord, iar nu toate finisajele sunt de excepţie.
In sfarsit o masina dedicata off-roadului! Arata bine, garda la sol uriasa, motor potent! Lipseste insa cireasa de pe tort......un diferential blocabil spate!