Calitate / Pret
Isuzu D-Max are un as în mânecă. Poate chiar mai mulţi. Preţul de achiziţie. În raport cu unii rivali, putem considera că D-Max are un pachet de cărţi identic cu cel "de pe masă" ascuns în buzunar. Exceptând modele precum Tata Telcoline şi Great Wall Steed, nu poţi cumpăra un pick-up cu cabină dublă la un preţ mai bun decât cel oferit de Isuzu pentru D-Max. Iar cele două modele de mai sus sunt inferioare tuturor pickup-urilor din segment.
Noi am testat nivelul de echipare de top, LS, care costă 30.186 euro cu TVA inclus. Cel mai apropiat rival este Mitsubishi L200, care reuşeşte să-l înfrângă pe D-Max la preţ pentru versiunea cu cabină simplă. Însă, între versiunile de top ale caroseriei cu cabină dublă, există o diferenţă de aproape 1.000 de euro între D-Max şi L200 în favoarea lui Isuzu.
Ceilalţi rivali din segment au preţuri semnificativ mai mari decât D-Max în versiunea de echipare de top, trecând cu bine de 31.000 de euro.
In sfarsit o masina dedicata off-roadului! Arata bine, garda la sol uriasa, motor potent! Lipseste insa cireasa de pe tort......un diferential blocabil spate!