Isuzu D-MAX Cabina Dubla

2.5 Diesel 163CP 4x4 Man5 Classic

Performante

4.5

Deşi oferă un singur motor în gama D-Max, cei de la Isuzu au reuşit să obţină o unitate foarte capabilă, dacă ne uităm la datele tehnice ale acestui propulsor. Astfel, cuplul maxim, de 400 Nm, este atins între 1.400 şi 2.400 rotaţii pe minut, iar puterea maximă este atinsă la 3.600 rotaţii pe minut. Puţini rivali reuşesc să obţină mai mulţi cai putere dintr-un motor de 2.5 litri, excepţia fiind Navara 2.5 dCi cu ai săi 190 CP şi 450 Nm, cu toate că acest model nu reuşeşte să-l surclaseze pe D-Max la capitolul viteză maximă şi nici să ofere aceste valori la turaţii mai joase decât modelul Isuzu.

Cum acceleraţia 0-100 km/h nu este atât de importantă pentru un model din acest segment, majoritatea constructorilor preferă să ne prezinte doar viteza maximă. Ei bine, D-Max poate să atingă 180 km/h. Doar Amarok reuşeşte să-l depăşească, dar vorbim despre o diferenţă de 1 km/h, iar modelul german nu este încă disponibil în compania unei transmisii automate.

Doar versiunea 3.0 dCi a lui Navara oferă performanţe superioare lui D-Max 2.5 TwinTurbo, dar vorbim deja de o diferenţă semnificativă în materie de cai putere.

  • slVW_83, vineri, 19.10.2012 15:22

    In sfarsit o masina dedicata off-roadului! Arata bine, garda la sol uriasa, motor potent! Lipseste insa cireasa de pe tort......un diferential blocabil spate!

  • antonny, vineri, 19.10.2012 16:29

    isi merita locul 3 dupa toyota si ranger ......

  • MRC, vineri, 19.10.2012 19:52

    Incerc sa inteleg de ce o asemenea masina costa atat de mult. Personal, 30.000 de euro mi se pare o suma mare pentru o asemenea masina. Tipul de masina imi place (la fel Ford Ranger, Nissan Navara, Mitsu L200 si altii asemenea). Dar totusi, cu 30.000 de euro iti poti cumpara o masina mai bine dotata, mai confortabila, cu materiale mai bune la interior....cu alte cuvinte, o masina mai buna (cu toate ca in cazul de fata termenul "mai bun" e relativ). La fel si cu Suzuki Jimny; este o masina foarte faina, capacitate de trecere ok, dar dotarile cam slabute. Si 15.000 de euro. Cat o compacta cu dotari de bun simt. Chiar nu inteleg de ce cu bani multi iti poti cumpara o masina care ofera putin.....oare unde gresesc?

  • octav71, vineri, 19.10.2012 20:59

    Poze cu interiorul foarte putine, eu unul merg in interiorul acestui vehicul, nu in afara lui. Sa mai spun despre poze cu locurile din spate sau cu bena - interiorul ei? Comparatorul automarket, nu ofera informatii corecte, in sensul ca Isuzu D-Max nu are AC (manual sau automatic), nimic despre garantie, conform acestui configurator. In rest, interesanta, neasteptat pretul mai mic decat Amarok! Pana la urma, unde este construita si ce consum are in regim de autostrada?

  • BaditzaEx, vineri, 19.10.2012 22:03

    Mitsubishi L200 de ce nu e si el in test?!, si acela e un veritabil pick-up offroad

  • AndreiRN, vineri, 19.10.2012 22:24

    Masina "americana" dar la un pret prea ridicat.

  • hilmi, sâmbătă, 20.10.2012 08:05

    Toyota Hilux Duoble Cab cu motot de 2.5 are consum de 7,4 l/100km.....

  • Sebastian Toma, luni, 22.10.2012 11:58

    @hilmi Da, dar noi am testat versiunea cu transmisie automată a lui D-Max, aşa că o comparăm doar cu rivalii care au transmisie automată în ofertă şi motoare apropiate ca nivel de putere. Astfel, versiunea echivalentă a lui Hilux este asta: http://www.automarket.ro/masini-noi/toyota/hilux-cabina-dubla-facelift-30-d-4d-double-cab-style-4wd-auto-104836/specificatii.html

  • Isuzu Mures, miercuri, 18.09.2013 09:56

    Daca doriti sa faceti un test drive pentru a va convinge singuri care sunt punctele forte si care sunt punctele slabi va asteptam la Tg mures unde avem un isuzu varianta premium . Parerea mea este ca se comporta excelent pe teren accidentat , dar nu vreau eu sa va conving de lucrul acesta . Pentru alte detalii si programari puteti sa ne contactati la nr de tel : 0749.197.197 sau pe adresa de mail [email protected] . Va asteptam cu mare drag .