Performante
Deşi oferă un singur motor în gama D-Max, cei de la Isuzu au reuşit să obţină o unitate foarte capabilă, dacă ne uităm la datele tehnice ale acestui propulsor. Astfel, cuplul maxim, de 400 Nm, este atins între 1.400 şi 2.400 rotaţii pe minut, iar puterea maximă este atinsă la 3.600 rotaţii pe minut. Puţini rivali reuşesc să obţină mai mulţi cai putere dintr-un motor de 2.5 litri, excepţia fiind Navara 2.5 dCi cu ai săi 190 CP şi 450 Nm, cu toate că acest model nu reuşeşte să-l surclaseze pe D-Max la capitolul viteză maximă şi nici să ofere aceste valori la turaţii mai joase decât modelul Isuzu.
Cum acceleraţia 0-100 km/h nu este atât de importantă pentru un model din acest segment, majoritatea constructorilor preferă să ne prezinte doar viteza maximă. Ei bine, D-Max poate să atingă 180 km/h. Doar Amarok reuşeşte să-l depăşească, dar vorbim despre o diferenţă de 1 km/h, iar modelul german nu este încă disponibil în compania unei transmisii automate.
Doar versiunea 3.0 dCi a lui Navara oferă performanţe superioare lui D-Max 2.5 TwinTurbo, dar vorbim deja de o diferenţă semnificativă în materie de cai putere.
In sfarsit o masina dedicata off-roadului! Arata bine, garda la sol uriasa, motor potent! Lipseste insa cireasa de pe tort......un diferential blocabil spate!