Infiniti M

3.5h V6 GT Premium auto
4.5
de Dragoș Băltățeanu, Foto: Ciprian Mihai, luni, 23 ianuarie

Eco logică

Infiniti a aştepat o vreme până a intrat pe piaţa modelelor cu propulsie hibridă. Dar când a făcut într-un final pasul către aceast segment, l-a făcut aşa cum trebuie. Infiniti a ales pentru să dezvolte primul său hibrid construindu-l pe gama M, deci în segmentul premium mare. Până la modelul hibrid, clienţii puteau alege între puternicul motor pe benzină de 3.7 litri sau turbodieselul de trei litri. Acum, cine vrea performanţă şi un spirit eco poate alege versiunea M35h. 

  • adrian78, luni, 23.01.2012 16:50
    ...

    Eu nu inteleg notiunea de ecologie Pai daca vrei sa fi ecologic trebuie sa consumi putin valori apropiate de un motor diesel si performantele ar trebui sa ajunga pe locul doi!!Sa nu mai zic de taxe si impozite la un motor de 3,5l nu vad partea spectaculoasa a acestui model!! Se incadreaza in trendul hai sa fim eco cu motoare de 6000cmc si o rasnita de motor electric de 10kw!!

  • Coni_D, luni, 23.01.2012 17:36

    Prea putine spuneti la categoria"Tinuta de drum"! Vorbiti mai mult de motor. Pedigree spotiv?! Ia uitati-va in poza de mai jos in ce hal "arata" masina daca te dai putin la ea, pe sosele publice, nu pe circuit. http://imageshack.us/photo/my-images/267/infinitim30dgtpremium20.jpg/ Nici in gluma nu poti spune ca are vreo urma de sportivitate :).

  • NanoDot, luni, 23.01.2012 17:55

    "Motorul pe benzină dezvoltă 306 CP la 6.800 rpm iar cel electric mai adaugă 68 CP. Împreună, cele două surse de putere fac din Infiniti M35h un automobil de 364 CP." De cand 306+68=364?

  • NanoDot, luni, 23.01.2012 18:02
    @adrian78

    "Sa nu mai zic de taxe si impozite la un motor de 3,5l" Motoarele hibrid sunt taxate la jumatate, adica ca si cum ai plati impozit pentru un motor de 1.7

  • Adi, luni, 23.01.2012 18:14
    NISSAN DE LUX....

    Prefer oricand un E 350 cu pachet AMG la banii aia . Sau un BMW 5 cu pachet M... ps. si consuma si mai putin fara sa fie hibrid.....

  • Chuck Norris, luni, 23.01.2012 18:48
    @ Adi

    Pachelele AMG si M ar fi ultimele de pe lista de optiuni. Mai intai ar trebui sa incepi cu unele de bun simt: senzori de parcare, interior piele, navigatie, etc.. Nici macar brichela si scrumiera nu sunt standard. O sa vezi k o sa mai adaugi aproximativ 20000 euro la pretul de baza. Poti sa vezi pretul modelului testat la BMW seria 5 (89644 E). Oricum poti sa stai linistit... Nici nu se apropie de consumul declarat de producatori.

  • Chuck Norris, luni, 23.01.2012 18:57
    Infiniti M

    Nu incerc sa apar marca Infinity, dar nu inteleg depunctarea la capitolul 'Pret'. Chiar voi ati spus ca Lexus GS hibrid e mai scump. Variantele non-hibrid cu o putere apropiata de Infiniti 35h ale Clasei E, A6 si seriei 5 sunt mai mai scumpe (nu ma refer la pretul de pornire), deci Infinity M este cam cea mai ieftina din clasa. La un pret apropiat este Jaguar XF.

  • Calingura, luni, 23.01.2012 19:59
    mi-ar sta bine in ea. Sa vedem numerele la loto

    Mie imi place modelul foarte mult. Ca design parca arata mai bine seria 5 dar daca mi-as permite sa cheltui 60 de mii as prefera sa ii dau pe o masina mai rara. Poza in care mai ca se rastoarna o fi in modul confort sau cu masina fortata. De altfel si cu M5 poti gasi poze similare. La o adica doar putin logica te-ar face sa te gandesti ca la 5,5 pana la suta masina trebuie sa fi fost gandita destul de sport - erau obligati. Pielea si finisarile sunt peste masinile germane. Comparati in magazin si apoi blamati-ma daca nu este adevarat. Designul bordului ma cam enerveaza. Pe de o parte este la fel la toate modelele lor iar pe de alta ceasul ala e si pe Mondeo si pe Passat... Cat despre pret poti spune ca e mare fata de un Ford dar fata de ceilalti din categoria premium este o aberatie sau o scapare de moment. La nemti daca pui amortizoare reglabile pui 1500, pui faruri dinamice te obliga sa mai iei nu stiu ce si mai pui 1500, pui piele mai pui 2000 si tot asa. Ca sa nu mai zic ca pachet amg nu este egal cu model preparat de AMG. E ca loganul cu sigla de la Type R :))

  • Coni_D, luni, 23.01.2012 20:04

    @Calingura Arata o poza similiara, nu cu M5, ca exagerezi intr-un mod penibil si nici nu gasesti, dar cu un seria 5 simplu sau E C-lass simplu, daca zici ca se gasesc. Sa fim seriosi! Gasesti, dar de prin anii '80, care sa se comporte asa.

  • edi80, luni, 23.01.2012 20:07
    e romania!!

    nu merita sa faci un test avand in vedere ca la noi e plina tara de maneliste cocalarisme si bmw.nu poate fi accceptata o asemenea masina! sau 4 stele la interior???? asta e hotie pe fata!ce-i drept la bmw arata mult mai bine sau la alte modele din gama sa...ma rog Romania!!

  • Calingura, luni, 23.01.2012 20:08
    Coni_D

    Stai sa caut. imi vine imi minte testul 5h Gear.

  • Calingura, luni, 23.01.2012 20:13
    Coni_D

    http://fwd.channel5.com/fifth-gear/videos/supercars/bmw-m5-2 La minutul 3:35. Cu precizarea ca recunosc ca nu e 100% la fel de sarita nu este nici pe departe monopost de formula unu cum lasi tu sa se inteleaga prin comparatie. Nu are rost sa caut poze cu E Clase de acord?

  • edi80, luni, 23.01.2012 21:30
    Lasana-ne cu M5 tau amice!

    Laasa prostiile si mai informeaza-te!! fii si tu putin atent si accepta realitatea nu mai avea in cap numai prostii!! suntem in epoca hibrizilor si a electricelor dar tu ai ramas undeva departeeeee!

  • Cineva, luni, 23.01.2012 21:32
    @edi80 Nu e chiar asa....

    Si eu sunt pro alte marci mai rare dar in clasa asta prefer seria 5 sau E class. Compromisul merita in defavoarea lui A6..dar exista XF care e mai ok zic eu decat Infinti si e destul de rar si el...rar fata de BMW si Mertz. Ca s-a umplut tara si de Jaguar.

  • Coni_D, marţi, 24.01.2012 01:31

    @Calingura OMFG!!! Daca tu vezi ceva macar asemanator, inseamna ca ai ochi de lemn. Masina este si pe circuit, nici pe departe n-are alura Infinti-ului. Nici in scenele cele mai compromitatoare nu ajunge la "performantele" Infiniti-ului. Cauta si cu E-Class, ca ai sa vezi ca nici pe aproepe nu esti.

  • Calingura, marţi, 24.01.2012 08:07

    O sa caut si cu E mai ales daca ai impresia ca poza cu Infiniti nu a fost fortata. Daca s-ar lasa atat la o simpla jalonare imagineaza-ti cat s-ar lasa pe circuit.

  • unckle, marţi, 24.01.2012 09:16

    Nu cred ca este cazul sa comparati o jucarie, un v6 aspirat, cu M5 F10 ... nu prea se pune. Plus de asta aveti o imagine statica a uneia si o fractiune de secunda dintr-un film, de la mare distanta, a celeilalte. Stici ce viteze aveau masinile, ce unghi avea volanul, ce pneuri, ce..etc? ... fiti seriosi ! ;) In ceea ce priveste statutul de cocalar atribuit automat celui care pomeneste cele trei litere bavareze ... cred ca respectivii "atribuitori" ar trebui sa caute problema intre scaunul personal si tastatura calculatorului de unde au scris prostioarele respective. Este adevarat ca sunt nenumarate bemveuri de bulgaria, spania, italia si romania care circula prin fata discobarului din sat ... dar mai exista si oameni care cumpara acele masini pentru ca "VOR" nu pentru ca trebuie sa-si afirme statutul de cocalar in fata tutoror daciarilor din centrul satului ...

  • Vasilica, marţi, 24.01.2012 10:21

    Mi se pare comparatia mult prea trasa de par si mai ales sa le pui pe aceeasi linie cu marcile consacrate in domeniu chiar daca e varf de gama in portofoliu.Nu as compara cu Volvo si nici nu as da banii pe ea in fata unui Volvo S80. La cum arata mi se pare potrivita pentru un cocalar international. Vad ca iar au inceput robotii sa apara, daca zice unu retard ceva imediat 10 roboti sau 1 cu mai multe nume repeta la nesfarsit.

  • Calingura, marţi, 24.01.2012 18:53
    Vasilica nu te enerva

    Nu am mai pus imagini cu clasa C (gasisem chiar una cu un SL55AMG) pentru ca totusi Unckle are dreptate: ne departam si exageram. Dar ce spui tu Vasilica e comedie curata. Poate masina o fi de cocalar, o fi urata dar sa o compari cu S80 este cel putin dubios :))). Pe ce criterii in afara de cele de aspirant la titlul de proprietar faci tu asemenea judecati?

  • vector, joi, 26.01.2012 10:32
    Tractiune

    Masina asta (frumoasa si buna, sunt convins) trage cu puntea fata (cum scrie in caseta tehnica) sau spate (cum precizeaza autoru testului)? putina coerenta n-ar strica... pentru ca altfel e greu sa mai credem ce se scrie aici.