Tinuta de drum
Chiar dacă adoptă o motorizare economică, FX păstrează caracteristicile sale sportive. Modelul japonez dispune de o tracţiune integrală AWD, care canalizează resursele punţii spate în condiţii normale de rulare. Această trăsătură favorizează un comportament sportiv, însă nu abandonează sentimentul de siguranţă. Sistemul de tracţiune integrală poate transmite însă, în condiţii de pierdere a aderenţei, până la 50% din cuplul motor punţii faţă, suficient pentru a face din FX un model echilibrat în situaţii limită. Virajele pronunţate pot fi abordate cu mult curaj. În testul nostru, am parcurs o bucată de drum sinuoasă, trasată între Bran şi Rucăr, cu viraje plăcute şi uneori foarte strânse, care au solicitat la maxim SUV-ul japonez. FX30d nu a dezamăgit niciodată, chiar dacă pneurile au mai "scrâşnit din dinţi" . Singurul element care pare să deranjeze în aceste situaţii este ruliul caroseriei. Sentimentul de nesiguranţă este estompat însă rapid de tracţiunea integrală, care lipeşte destul de bine SUV-ul de asfalt.
v-am prins !! nu v-ati spalat pe maini inainte sa trageti de pedalutzele alea frumoase de schimbat vitezele :) frumusica masina . . . dar totusi reprezinta o "era" a opulentei si a consumului . . . dar cum romanu' tre sa o aiba mai mare . . . of, ce tara avem :(