Siguranta
Testat de organismul EuroNCAP, Infiniti FX a reuşit să obţină maximum de stele, garantând astfel o protecţie de invidiat pentru toţi pasagerii săi. În cazul impactului frontal, lateral şi cu stâlpul, FX a reuşit să adune 86% din punctajul oferit pentru protecţia adulţilor şi 77% din cel oferit pentru protecţia copiilor. SUV-ul japonez a excelat însă la capitolul sisteme de asistenţă, unde FX a totalizat 99 de procente. Punctajul este justificat de mulţimea sistemelor de siguranţă oferite de constructorul nipon, menite să prevină orice incident. Vorbim despre pilotul automat adaptiv, care păstrează o distanţă prestabilită faţă de vehiculul anterior, frânând sau accelerând în funcţie de acesta. Intelligent Cruise Control şi Intelligent Brake Assist sunt responsabile pentru acest comportament. Pe lângă sistemul ingenios care stă de gardă ori de câte ori vă aflaţi pe autostradă, Infiniti oferă şi o funcţie ce poate fi folosită în traficul congestionat, botezată Low Speed Folowing, responsabilă pentru adaptarea unei viteze corespunzătoare. Pentru versiunea diesel, Infiniti oferă şi un sistem de avertizare a depăşirii benzii (Lane Departure Prevention). Nu lipsesc cele şase airbaguri, sistemul de monitorizare a presiunii din pneuri şi nici banalele sisteme ABS, ESP, TCS. În cazul unor opriri de urgenţă, SUV-ul japonez este strunit cu ajutorul unui sistem de frânare, care include discuri de 355 mm pe faţă şi 350 mm pe spate, şi etriere cu patru pistonaşe pe faţă şi două pe spate.
v-am prins !! nu v-ati spalat pe maini inainte sa trageti de pedalutzele alea frumoase de schimbat vitezele :) frumusica masina . . . dar totusi reprezinta o "era" a opulentei si a consumului . . . dar cum romanu' tre sa o aiba mai mare . . . of, ce tara avem :(