Calitate / Pret
Infiniti a fixat un preţ de pornire de 60.350 de euro pentru versiunea diesel FX30d. Valoarea include TVA şi se referă la nivelul de echipare de bază GT, care include însă cam toate dotările de bun simţ şi ceva în plus. Pentru următorul nivel de echipare, GT Premium, Infiniti percepe 66.325 de euro cu TVA, în timp ce indicativul S, alăturat lui FX30d, va scoate din buzunarul clienţilor 63.000 de euro. Pentru cea mai echipată versiune a SUV-ului diesel, S Premium, clientul va vira în contul Infiniti 68.975 de euro. Raportat la ceilalţi rivali germani din segment, Infiniti FX30d este mai scump cu aproape 2000 de euro decât Mercedes ML şi Audi Q7 şi cu 1500 de euro decât BMW X5. Bineînţeles vorbim de versiuni similare ca putere, ML350 CDI 4Matic, xDrive30d şi 3.0 TDI quattro, dar echipate inferior celei GT de la Infiniti. Astfel, un Q7 cu 240 de cai putere şi 550 de Nm pleacă de la 58.360 de euro, un BMW X5 de 245 de cai şi 540 NM de la 58.776 de euro şi un Mercedes ML de 231 de cai şi 540 de Nm de la 58.218 euro. Dacă ne raportăm şi la etalonul exclusivist al segmentului, Porsche Cayenne, disponibil şi el cu un motor diesel de 240 de cai şi 550 de Nm, al cărui preţ de pornire este de 67.135 de euro, Infiniti FX30d pare chiar un chilipir.
v-am prins !! nu v-ati spalat pe maini inainte sa trageti de pedalutzele alea frumoase de schimbat vitezele :) frumusica masina . . . dar totusi reprezinta o "era" a opulentei si a consumului . . . dar cum romanu' tre sa o aiba mai mare . . . of, ce tara avem :(