Infiniti FX

Calitate / Pret

4.0
Infiniti a fixat un preţ de pornire de 60.350 de euro pentru versiunea diesel FX30d. Valoarea include TVA şi se referă la nivelul de echipare de bază GT, care include însă cam toate dotările de bun simţ şi ceva în plus. Pentru următorul nivel de echipare, GT Premium, Infiniti percepe 66.325 de euro cu TVA, în timp ce indicativul S, alăturat lui FX30d, va scoate din buzunarul clienţilor 63.000 de euro. Pentru cea mai echipată versiune a SUV-ului diesel, S Premium, clientul va vira în contul Infiniti 68.975 de euro. Raportat la ceilalţi rivali germani din segment, Infiniti FX30d este mai scump cu aproape 2000 de euro decât Mercedes ML şi Audi Q7 şi cu 1500 de euro decât BMW X5. Bineînţeles vorbim de versiuni similare ca putere, ML350 CDI 4Matic, xDrive30d şi 3.0 TDI quattro, dar echipate inferior celei GT de la Infiniti. Astfel, un Q7 cu 240 de cai putere şi 550 de Nm pleacă de la 58.360 de euro, un BMW X5 de 245 de cai şi 540 NM de la 58.776 de euro şi un Mercedes ML de 231 de cai şi 540 de Nm de la 58.218 euro. Dacă ne raportăm şi la etalonul exclusivist al segmentului, Porsche Cayenne, disponibil şi el cu un motor diesel de 240 de cai şi 550 de Nm, al cărui preţ de pornire este de 67.135 de euro, Infiniti FX30d pare chiar un chilipir.
  • unckle, luni, 17.01.2011 14:31

    v-am prins !! nu v-ati spalat pe maini inainte sa trageti de pedalutzele alea frumoase de schimbat vitezele :) frumusica masina . . . dar totusi reprezinta o "era" a opulentei si a consumului . . . dar cum romanu' tre sa o aiba mai mare . . . of, ce tara avem :(

  • C-G-C, luni, 17.01.2011 16:33
    @unkle

    S-au mai bine zis "Profanarea padelelor" :D

  • John, luni, 17.01.2011 19:46
    test slab

    Il vad mai mult ca un test adresat profanilor, decat pasionatilor de automobile. Altfel nu inteleg de ce la tinuta de drum n-ati scris cateva cuvinte despre ATTESA - un sistem 4x4 "vedeta" in randul pasionatilor- cel mai avansat sistem de tractiune integrala din lume! Deasemenea la "siguranta" sau "tinuta de drum" meritita mentionat sistemul cu 4 roti directoare (Rear Active Steering) in optiune. O alta nedreptate ati comis-o fata de motorul asta nou-nout de pe Infiniti. Cand se incalzeste 3.0dci e foarte silentios si rafinat in ture. Vad ca le suflati nemtilor in panze total aiurea. Eu am condus Touareg-ul 3.0 TDI si pot spune cu siguranta ca nu merita un punctaj mai mare decat Infiniti, in conditiile in care zgomotul interior mi se pare la fel. Diferenta e ca Infiniti face schimbarea treptelor printr-o cutie gestionata electronic in 7 rapoarte si padele din magneziu, chestie care lipseste la Touaregul punctat de voi.

  • Ares, luni, 17.01.2011 22:58
    pupatul mai la urma

    bai ... cand Nissan construia masini de teren vw facea pipi in tarana . cum mama lu Stefan cel Mare a-ti reusit voi sa-i dati punctele alea lui tuareg nu stiu si nu inteleg. CERT ESTE CA SUNTE-TI CEI MAI MAI MARI PUPACIOSI IN DOS AI LUI VW. insonorizarea va deranjeaja si din cauza asta nu este ok. pai vw se aude fix ca universal 650 (cine stie, cunoaste). pe strada vezi 3 q7 la fiecare semafor si abia odata pe zi un tuareg "masina rara" asa ca nu-i mai linge-ti sau daca e pe bani, lingere usoara si placuta. NU VW ESTE ETALONUL IN SPORTUL ASTA!!!

  • tomita, marţi, 18.01.2011 12:26

    au mai comis-o cu attesa si in alt test. e posibil ca oamenii sa "forteze" mana lui nissan (prin aceste articole) sa le dea pe mana un GTR, sa se bucure cum trebuie de sistemul acesta :)))

  • unckle, marţi, 18.01.2011 21:51

    poate ca pana la urma le vor da pe mana si un GTR, probabil atunci cand departamentul de marketing o sa considere ca asta va creste vanzarile cu 33% -- adica in loc de 3 pe an or sa sprere sa vanda 4 ;)

  • tomita, marţi, 25.01.2011 00:17

    cred ca's mai multe gtr-uri in tara decat 3. adica doar cat imi storc creierul in cateva secunde si pot sa le enumar pe cele 3. cate or fi cumparate de la reprezentanta, asta nu mai stiu. :D

  • raul, marţi, 25.01.2011 09:47
    gtr

    sunt mai mult de 3, sunt luate de noi, si asta in conditiile in care nici macar nu se importa oficial in Romania (deci efortul de a le aduce e mai mare)

  • tomita, duminică, 30.01.2011 17:40

    ce efort e mai mare? lol. doar din germania daca te uiti si le aduci noi. din america exista firme specializate de le aduc, cu adaosuri comparabile la oficial. daca nu vrei pana in romania poti opta si asa si iesi mult mai ieftin, scapand de zecile de mii de euro puse adaos de intermediari. totusi sa dai juma de masina taxa la un intermediar e prostie crasa. iti iei bilet pana in state te fatai de te ia naiba, platesti si un comisionar de acolo cu cateva mii de doalri, te intorci, si tot iesi mai ieftin decat oficial, sau intermediarii .ro discutand atat despre GTR cat si despre orice Infiniti