Chevrolet Captiva

3.9
de Bogdan Mirică, Foto: Golfuletz, luni, 8 februarie

Iesi din captivitate!

Chevrolet ramane stindardul unui colos cu picioare de lut, care s-a prabusit rasunator la mijlocul anului trecut. Singurul colac de salvare al americanilor incearca sa se faca placut nu numai americanilor, deja fideli brandului, ci si europenilor care digera mai greu produsele gandite peste Ocean. Pentru a face fata mofturilor de pe Batranul Continent, Chevrolet a trebuit sa isi adapteze gama de modele si sa caute reteta perfecta, care contine o serie de ingrediente comune cu cea a fratelui de concern Opel. Asa au luat nastere Spark, Cruze si Captiva, cateva dintre modelele emblematice ale brandului. Vom vorbi astazi despre fratele cel mare, menit sa aduca noi clienti pe un segment in care batalia este foarte stransa, si anume Captiva. Dezvoltat pe platforma Theta, folosita de GM si pentru dezvoltarea lui Opel Antara, crossover-ul a reusit sa isi castige destui adepti in cei patru ani de existenta pe piata europeana.
  • Eris, luni, 08.02.2010 20:30
    o masina modesta... sunt optimist cand spun asta

    interiorul miroase a ieftin de la 1 km ; motoare zgomotoase si abilitati offroad limitate... foarte te limitate chiar... nu exista mod 4x4 permanent

  • eu, luni, 08.02.2010 20:55
    voi

    Daca la C-Crosser-u l testat de voi ati fi avut motorizarea de 2.2 hdi de 156CP PT CARE AR OPTA ORICE OM NORMAL!!! era peste punctajul lui CAPTIVA.... dar asa, iata, ati reusit sa scoateti acest model de 2 lei cu punctaj peste CITROEN, PEUG si MITSU... asta e... stiti voi ce stiti si luati voi cat luati pt fiecare drive-test. RUSINE!!! astept sa stergeti mesajul dlor administratori!!!

  • Carlos, luni, 08.02.2010 21:29
    @Automarket

    Nu inteleg de comparati Captiva 2.0D 150cp- cutie MANUALA in 5 trepte cu Renault Koleos 2.0 dci 150cp- cutie AUTOMATA in 6 trepte. Pentru ca la 26.000 euro cu TVA, Koleos Dynamique vine cu motor 2.0dci la 175cp, 360 Nm si cutie MANUALA in 6 trepte.

  • ion, luni, 08.02.2010 22:16

    Daca vrei sa sperii copii pe strada da iti poti lua renault koleos.

  • DST, luni, 08.02.2010 22:43
    Renault KOLEOS... respect !

    Koleos arata mult mai bine decat Captiva sau tripletii facuti de Mitsubishi cu PSA. Pe langa asta Renault Koleos chiar are pe ce se baza in offroad. De fapt alaturarea Koleos-Captiva e ridicola, pt ca Chevrolet in offroad pare un copil prostut iesit la joaca in praf pe langa Koleos... Le-am condus cam pe toate...

  • Eu2, luni, 08.02.2010 23:09
    chevi

    Cand s-o compara chevroletul cu renaultul in offroad ,o sa zboare pestii spre luna. Mai baieti,mai informati-va despre istoria chevroletului cand vine vorba de suv-uri si apoi mai vorbiti.

  • mog, luni, 08.02.2010 23:18
    4x4

    daca are un sistem 4x4 cumparat - gen haldex...nu ma impresioneaza.insa daca are sistemul ala american- mai mult mecanic decat electronic, preluat de la camionetele lor (gen trailblazer)... jos palaria.

  • Alex Radoi, luni, 08.02.2010 23:28
    FELICITARI FOTOGRAFULUI!!!

    Bravo fotografului, pozele de sub Podul Grant arata impecabil, par decupate dintr-un catalog de prezentare. Daca ar fi fost vara si in loc de terenul de fotbal din fundal s-ar fi vazut cativa baieti de culoare jucand baschet ar fi fost efectul total. Mi-a placut! :)))

  • DST, luni, 08.02.2010 23:31
    ce usor se uita...

    Captiva e proiectat in Coreea si asamblat in Rusia... n-are nicio treaba cu Chevrolet din SUA... pentru Europa, Chevrolet e doar distribuitor pentru modele Daewoo... schimbarea a trebuit facuta din cauza imaginii proaste care o da marca asta... dar pana la urma tot conceptia ......... este...

  • sadasdasda, luni, 08.02.2010 23:46

    a observat cineva ca 90% din masinile testate de Automarket primesc acelasi punctaj? (75-78) Diferenta o face marca, "ba asta e frantuzeasca/italiana, da-o draq e prea mult 79 de puncte, un 75-76 e de ajuns, daca dam mai putin nu o sa ne mai dea aia masini sa testam si ce mai mancam? daca dam peste 79 parca prea bate la ochi..." Doar cele premium primesc peste 90....in rest absolut toate oscileaza intre 75 si 79.

  • ioio, luni, 08.02.2010 23:50
    Eu2

    Eu zic mai bine sa conduci masina si sa lasi cartea de istorie... cine este Chevrolet pe langa Renault in offroad? dar cine este Chevrolet pe langa Nissan in offroad, pentru ca Renault Koleos are import de tehnologie 100% Nissan... poti sa te superi, dar realitatea e ca Chevrolet e un terchea-berchea pe langa Nissan... suprematia tehnologiei japoneze e recunoscuta si de americani.

  • zack, marţi, 09.02.2010 02:06
    kaleos?!

    Fratilor voua va place uratzenia aia de kaleos?! Prefer o lada niva decat un kaleos. Halal design. ps: Lada niva le bate pe toate la offroad :))))))) si e la o treime din pret!!! Vrei masina de offroad ieftina iei lada niva...vrei masina frumoasa iei captiva sport. Ai bani de figuri iei un caddy escalade sau un audi q7, un infiniti...etc

  • Giri, marţi, 09.02.2010 02:32

    Punctajul 78 este total exagerat pentru acest model, am mers in multe randuri cu el si stiu ce vorbesc. Directia este atat de moale incat imi era frica sa las volanul din mana, nu cumva sa se desprinda si sa cada. Bogdan Mirica spune-ne trei modele serioase pe care le-ai condus in offroad? Ca sa fii in stare sa emitii judecati de valoare despre prestatia, foarte modesta de altfel, a acestui model in offroad. Un alt articol facut ca sa ne punem bine cu Chevrolet Romania. Iar cu Koleos mai informeaza-te...

  • sacalulvic, marţi, 09.02.2010 09:12
    @admin

    salut baieti! va rog sa va mai actualizati informatiile legate de preturi si motorizari. renault koleos nu se mai vinde in romania in varianta benzina si toate variantele disponibile sunt doar 4x4!!! iar pretul cu TVA este de la 24 700 euro. Multumesc

  • Aditza, marţi, 09.02.2010 09:55
    oare??

    Autoamarket, cat a intrat in visteria redactiei pt acest articol?? Da, stiu bla blaul vostru ca daca dovedim ca s-au incasat bani va mancati toti palaria, dar cand vad nota de la Captivus asta altceva nu pot zice. Daewoo-ul arata binisor la exterior si atat. Si la fel ca cei de mai sus, comparatia o fac cu modele si note tot de voi testate. Din toate comentariile prezente se poate trage si o concluzie: cand 2 iti spun ca esti...... e bine sa te duci sa te culci.

  • :)), marţi, 09.02.2010 09:57
    :P

    giri lasa-ne tata:)))) si pana la urma ai lasat volanu din mana sa vezi dak o ia masina razna.....aberezi.....punctaju este cam tras de par...materialele snt tari e adevarat....dar comentariile voastre arata k snteti niste carcatasi......cati dintre voi a condus masina asta macar 300 de km...sa vada ce poate...si apoi sa va dati cu parerea:).....

  • lui, marţi, 09.02.2010 10:55
    nota

    asa punctaj umflat nu am vazut de mult . 8 la performante si tinuta de drum ???? 9 la tehnologie ??? mirica, cred sincer ca faci misto. fara suparare dar per total Captiva asta cred ca e cel mai slab suv din ce exista pe piata europeana. ( fara chinezarii )

  • 123, marţi, 09.02.2010 11:05
    =))

    La tinuta de drum sa inteleg ca sta mai bine decat un Lexus RX ?!! Captiva nota 8 si Lexus RX nota 7???

  • georgemed, marţi, 09.02.2010 11:21
    suv fara pretentii

    sincer dintre o captiva si un koleos(nasol design) am ales santa fe.

  • aha, marţi, 09.02.2010 13:33

    hyundai :)) ne-ai dat gata! =))))

  • Claus-Claudel, marţi, 09.02.2010 14:10
    ......

    koleosu e mai fain si mai bun....mai bn va luati toyota ati vazut ca e cea mai buna:))))))

  • marius, marţi, 09.02.2010 18:20
    nu inteleg

    nu inteleg cum scoateti voi consumul asta? acum m-am intors dupa un drum de 15 km in Buc si am avut o medie de 12% cu golf 4 break 1.9 tdi

  • marius, marţi, 09.02.2010 19:51
    outlander

    in buc zilele astea nu a scazut sub 14%

  • Silverblade, miercuri, 10.02.2010 14:09
    Koleos

    Ma foarte indoiesc de performantele off-road ale Koleos. Nu l-am condus, recunosc, insa am condus multe renault-uri la viata mea si nici unul nu excela la capitolul "trainicie". Am condus si Outlander si performantele off-road merita respectate (pentru clasa ei), insa interiorul e cam spartan, iar unele butoane sunt facute dintr-un plastic ieftin ce pare gata-gata sa se rupa daca il strangi mai tare intre degete. Comparatia cu Lada Niva e ridicola; sigur, poate s-o ia pe orice drum, dar la fel poate si o caruta. Iar caruta e si decapotabila :-))

  • ironR, miercuri, 10.02.2010 16:18
    de la opel

    Ca tot se poarta acum motoare mici cu cai multi, si amatori care sa le sustina, O DAU SI EU LA PLESNEALA SI CU NESIMTIRE: puteau f bine imprumuta motorul de 1,3 CDTI de 90CP si 6 trepte de la opel, ca sa fie si ei in trend cu Skoda Yeti (1.2 si 105CP) macar ca pret de pornire, vad ca se poarta. Tare masina oricum, daca nu cea mai buna in clasa ei, in primele 3 sigur la pretul pe care il are, nu se compara nicidecum cu Koleos sau Qashqai. Bravo chevrolet, frumoase masini, au perspective bune oamenii astia!

  • krm, joi, 11.02.2010 02:53

    @marius .... e timpul sa iti iei masina

  • John, sâmbătă, 13.02.2010 22:07

    ce masina de 2 lei

  • razvan, duminică, 14.02.2010 16:42

    se pare ca articolul a fost comandat pt reclama sau unul din redactori poseda aceasta senzationala masina. la banii pe care ii dai pe captiva poti sa cumperi un suv adevarat

  • Valentin, marţi, 16.02.2010 11:27

    Am masina de trei ani si mi se pare OK din multe puncte de vedere iar inainte de a ma decide am facut drive test cu Outlander , CRV si cu Freelander asa ca am optat in cunostiinta de cauza tinand cont de toate aspectele ; cel mai bine suna motorul de la CRV dar nu am putut trece peste aspectul masinii atat la ext cat si la int plus ca era mai mica ca dimensiuni , Outlanderul m-a impresionat doar cu numele de Mit dar in rest un motor depasit 1,9 TDI de la VW ( acum l-au schimbat ) lipsa multor optionale iar Freelanderul foarte scump pentru fiecare optiune trebuia platit iar interiorul destul de slab calitativ butoanele se miscau in toate directiile , comenzile din usa dreapta sunt amplasate sus si foarte expuse la ploaie si foarte zgomotoasa pe piatra cubica. Este adevarat nu consuma 9 in oras ci aproape 13 iar afara in jur de 8 iar la 140 la ora cam 12 dar sunt multumit de confort si si de raspunsul motorului. Apropos pentru astia care le stiu pe toate masina este fabricata in Coreea in fosta fabrica Daewoo de unde veneau si Cielo si a avut asa ceva stie ca erau masini foarte bune. Iar motorul este realizat in parteneriat cu VM Motori Italia care sunt specializati in motoare de SUV iar sistemul de tractiune este tot in cooperare cu GM Power train asa ca nu este proiectata in Coreea desi la ora actuala calitatea produselor sud coreene o depaseste pe cea japoneza vezi LCD - urile de la Samsung versus Sony. Iar la interior cred ca are mai multe materiale moi decat Volvo S60 , Audi A6 masini pe care chiar le- am comparat cand le- am condus. Cat despre traditie daca stiti ce este acela Chevy Suburban atunci nu stiu ce cauta Renaultul in discutie dar atat timp cand sunt persoane " specialiste " care considera ca Koleos este o masina frumoasa cred ca orice comentarii sunt de prisos. N-ai cu cine domnule , n-ai cu cine.....

  • de stiut !, luni, 01.03.2010 10:32

    Renault Koleos a castigat 3 premii la Gala Premiilor Revistei Planet 4x4 Magazine 2008 !

  • ady, marţi, 30.03.2010 18:18

    am un chev captivasi sunt foarte multumit.este bine de acceptat adevarul .punct

  • Mircea, marţi, 04.05.2010 15:58

    o masina pt iubitorii kitsch-ului

  • rigu, joi, 20.09.2012 17:46

    la cati km reali se schimba distributia la opel antara 2000cmcubi diesel? multumesc!