Interior
Lăsăm deoparte performanţele şi capacităţile acestui model şi ne urcăm la volan. Ce găsim? Un interior imbrăcat în piele şi cu materiale de calitate rezonabilă. Se simte insă că o parte din elementele plastice, asamblările şi calitatea percepută au un nivel ceva mai scăzut decât ne-am fi aşteptat de la o maşină cu acest preţ. Cu toate acestea, spaţiul oferit şi cele două locuri "surpriză" din spate compensează oarecum micile neajunsuri cauzate de materialele plastice mai ieftine. Da, aţi citit bine, Hyundai ix35 are încă două locuri ascunse în portbagaj, iar podeaua ramâne plată când acestea sunt pliate. Mai mult decât atât, Veracruz are cel mai mare volum al portbagajului din segment – 598 de litri, superior faţă de cei 520 ai lui Touareg, cei 515 litri disponibili la Nissan Pathfinder, cei 493 de litri ai lui Volvo XC90, cei 450 de litri oferiţi de Subaru Tribeca şi cei 415 oferiţi de Mitsubishi Pajero. Să nu uităm că această valoare este oferită fara plierea celui de-al doilea rand de scaune, deci în mod normal veţi avea 5 locuri la dispoziţie şi 598 de litri spaţiu de depozitare. Scaunul şoferului are un suport lombar reglabil electric, iar ambele scaune faţă sunt reglabile electric faţă/spate şi pe înălţime, respectiv pe înclinaţie. Tetierele faţă sunt active în cazul unui accident, iar trapa electrică din sticlă completează elementele de confort prezente pe modelul testat. Uşa portbagajului este acţionată electric, iar cheia inteligentă a acestui model este recunoscută chiar si când o purtaţi în buzunar, portbagajul putând fi deschis chiar daca aveţi mâinile ocupate cu pungile de la cumpărături. Trebuie să amintim si parasolarele cu elemente din plastic extensibile şi faptul că bancheta din spate este (atenţie!) încălzită, dublu rabatabilă şi culisabilă. Volanul este reglabil pe înalţime şi profunzime în mod electric, iar oglinda centrală integrează o busolă electronică.
Noul model de la Hyundai este clar o evolutie pentru ei. In schimb pierd foaste mult la taxa de aproape 5000 de euro, care apropie pretul de versiunea entry level a noului Touareg,deci mai raman 4000 de euro plus cateva optionale sa zicem 3000 de euro, in total 7000 de euro. La acesti bani obtii o masina mult mai evoluata din toate punctele de vedere. Multi vor spune ca este o diferenta mare, dar aceasta diferenta de 7000 de euro se va vedea in pretul de revanzare al masinii, un aspect important dupa parea mea atunci cand cumparam o masina noua.