Hyundai Veracruz

3.0 V6 CRDi 4WD GLS Extra auto

Performante

3.5
Cei 240 de cai putere pe care îi dezvoltă motorul lui Veracruz au de "tras" 2.302 kilograme, iar transmisia automată cu care este echipat acest model nu îl ajută foarte mult în acest sens. Modelul este foarte lent în primele două trepte, chiar dacă cifrele acceleraţiei 0-100 km/h şi ale vitezei maxime sunt interesante: 10.4 secunde şi 200 km/h. La 3.000 de rotaţii pe minut în treapta a şasea, vitezometrul va ajunge la 180 km/h. În comparaţie cu rivalii săi, Veracruz are o viteză maximă mai mică decât cea a lui Touareg şi Tribeca, dar îi surclasează pe Volvo XC90, Mitsubishi Pajero şi Nissan Pathfinder. Pe cele două modele din urmă le înfrânge şi la acceleraţia 0-100 km/h, cu o diferenţă de 1.1, 0.7, respectiv 1.4 secunde. Touareg îl surclasează cu uşurinţă pe Veracruz la acest capitol, diferenţă dintre cele două modele fiind de 2.6 secunde. Evident, aceasta poate fi explicată prin cele 200 de kilograme în minus ale lui Touareg, alături de cele două trepte în plus pe care le are transmisia şi de cuplul motor superior cu 99 Nm al modelului german.
  • Gabi, vineri, 21.05.2010 12:44

    Noul model de la Hyundai este clar o evolutie pentru ei. In schimb pierd foaste mult la taxa de aproape 5000 de euro, care apropie pretul de versiunea entry level a noului Touareg,deci mai raman 4000 de euro plus cateva optionale sa zicem 3000 de euro, in total 7000 de euro. La acesti bani obtii o masina mult mai evoluata din toate punctele de vedere. Multi vor spune ca este o diferenta mare, dar aceasta diferenta de 7000 de euro se va vedea in pretul de revanzare al masinii, un aspect important dupa parea mea atunci cand cumparam o masina noua.

  • slv83, vineri, 21.05.2010 12:55
    d-l Toma

    De ce comparati viteza maxima a unui Pajero cu acest Gogocruz? Pajero este un off-roader veritabil, cu reductor in doua trepte si diferentiale central-spate complet blocabile! Repet......Pajero e din alta clasa!

  • mircea, vineri, 21.05.2010 12:59
    @slv83

    Comparaţia este una pur orientativă. Nu contestă nimeni capacităţile lui Pajero, ba din contră. Dar aici a fost testat Veracruz, iar notele tot ale lui Veracruz sunt. La testul cu Pajero, comparaţiile vor fi cu modelele direct concurente.

  • slv83, vineri, 21.05.2010 13:08
    ok

    Explicatia e pertinenta!

  • Hrn, vineri, 21.05.2010 14:16
    fragilitate

    Am studiat pret de cateva minute un Veracruz. Este Ok, la fel si pretul. Am remarcat negativ amplasarea prea avansata a radiatoarelor de racire la numai 2-3 cm de fragilele grile din fata. Si atunci m-am intrebat la ce-i foloseste tractiunea integrala daca si o simpla ramurica de oras ar avea mari sanse sa-l imobilizeze ? Mi-am zis atunci ca nu toti cofetarii ajung celebrii cu prima prajitura. Gustul bun se creeaza in timp.

  • .............., vineri, 21.05.2010 14:57
    ..............

    consuma prea mult....nu imi place

  • Esan, vineri, 21.05.2010 17:55
    varza!

    Astea toate fiind spuse o masina de c-a-c...at! Ca toate masinile coreene defapt!

  • Esan, vineri, 21.05.2010 17:58

    Urat, ca femeile coreene!

  • Victor, sâmbătă, 22.05.2010 16:34
    Veracruz

    :-?? prostie pe bani putini ca mai toate suv urile de altfel,dc sa iti cumperi un suv cand poti sa faci economie de bani(atat la achizitie cat si intretinere/rulare),si sa iti iei un combi,van,sedan posibil dotate cu tractiune integrala,poate suspensii reglabile(bine daca vrei cu adevarat o masina de teren exista posibilitati pt toate buzunarele de la Lada Niva si pana la Mercedes G),in rest ce sa spun daca chiar esti un complexat si vrei sa fii ceva mai sus decat ceilalti mai bine iti iei un Veracruz decat un X5(asa fitele si prostia pe care le ai in cap t vor costa mult mai putin doar Hyundai este cea mai copetitiva marca la raportul pret calitate de pe piata).