Hyundai Veracruz

3.0 V6 CRDi 4WD GLS Extra auto

Calitate / Pret

5.0
Hyundai ix55 pleacă de la 32.011 euro, iar versiunea testată are un pret de 35.581 de euro cu toate echipamentele menţionate mai sus incluse. Un Mitsubishi Pajero comparabil are un preţ de 48.778 de euro, în timp ce un Nissan Pathfinder comparabil cu exemplarul Hyundai testat costă 51.090 de euro cu toate taxele incluse. Subaru Tribeca în versiunea cu şapte locuri costă 51.408 euro cu toate taxele incluse, iar Volvo XC90 într-o versiune comparabilă are un pret de 42.959 de euro. Acum vine momentul crucial, Volkswagen Touareg în versiunea V6 TDI de 3.0 litri pleacă de la 44.763 de euro cu toate taxele incluse. În timp ce Touareg este capabil să se lupte cu usurinţă cu "regii" acestui segment, preţul de achizitie al modelului este cu aproximativ 9.000 de euro mai piperat decât cel al Hyundai-ului. Chiar dacă trecem cu vederea taxa de mediu de 4.888 de euro a lui Veracruz, modelul coreean rămâne mai ieftin cu 4.294 de euro decât Touareg. Sigur, nu primeşti transmisia ZF cu opt trepte sau motorul ceva mai economic, dar mai silenţios şi cu un cuplu motor mai mare, dar obţii o economie (cel puţin teoretică) de 9.182 de euro, suficient cât să îţi cumperi un Logan echipat bine, un Sandero, sau chiar un model de clasa mică. Economia reală pe care o faci este de 4.294 de euro după plata taxei de mediu.
  • Gabi, vineri, 21.05.2010 12:44

    Noul model de la Hyundai este clar o evolutie pentru ei. In schimb pierd foaste mult la taxa de aproape 5000 de euro, care apropie pretul de versiunea entry level a noului Touareg,deci mai raman 4000 de euro plus cateva optionale sa zicem 3000 de euro, in total 7000 de euro. La acesti bani obtii o masina mult mai evoluata din toate punctele de vedere. Multi vor spune ca este o diferenta mare, dar aceasta diferenta de 7000 de euro se va vedea in pretul de revanzare al masinii, un aspect important dupa parea mea atunci cand cumparam o masina noua.

  • slv83, vineri, 21.05.2010 12:55
    d-l Toma

    De ce comparati viteza maxima a unui Pajero cu acest Gogocruz? Pajero este un off-roader veritabil, cu reductor in doua trepte si diferentiale central-spate complet blocabile! Repet......Pajero e din alta clasa!

  • mircea, vineri, 21.05.2010 12:59
    @slv83

    Comparaţia este una pur orientativă. Nu contestă nimeni capacităţile lui Pajero, ba din contră. Dar aici a fost testat Veracruz, iar notele tot ale lui Veracruz sunt. La testul cu Pajero, comparaţiile vor fi cu modelele direct concurente.

  • slv83, vineri, 21.05.2010 13:08
    ok

    Explicatia e pertinenta!

  • Hrn, vineri, 21.05.2010 14:16
    fragilitate

    Am studiat pret de cateva minute un Veracruz. Este Ok, la fel si pretul. Am remarcat negativ amplasarea prea avansata a radiatoarelor de racire la numai 2-3 cm de fragilele grile din fata. Si atunci m-am intrebat la ce-i foloseste tractiunea integrala daca si o simpla ramurica de oras ar avea mari sanse sa-l imobilizeze ? Mi-am zis atunci ca nu toti cofetarii ajung celebrii cu prima prajitura. Gustul bun se creeaza in timp.

  • .............., vineri, 21.05.2010 14:57
    ..............

    consuma prea mult....nu imi place

  • Esan, vineri, 21.05.2010 17:55
    varza!

    Astea toate fiind spuse o masina de c-a-c...at! Ca toate masinile coreene defapt!

  • Esan, vineri, 21.05.2010 17:58

    Urat, ca femeile coreene!

  • Victor, sâmbătă, 22.05.2010 16:34
    Veracruz

    :-?? prostie pe bani putini ca mai toate suv urile de altfel,dc sa iti cumperi un suv cand poti sa faci economie de bani(atat la achizitie cat si intretinere/rulare),si sa iti iei un combi,van,sedan posibil dotate cu tractiune integrala,poate suspensii reglabile(bine daca vrei cu adevarat o masina de teren exista posibilitati pt toate buzunarele de la Lada Niva si pana la Mercedes G),in rest ce sa spun daca chiar esti un complexat si vrei sa fii ceva mai sus decat ceilalti mai bine iti iei un Veracruz decat un X5(asa fitele si prostia pe care le ai in cap t vor costa mult mai putin doar Hyundai este cea mai copetitiva marca la raportul pret calitate de pe piata).