Siguranta
Hyundai trage tare în ultima vreme să facă modele din ce în ce mai bune. Acest lucru înseamnă şi un efort susţinut la capitolul siguranţă. Coreenii au început să obţină cinci stele EuroNCAP din ce în ce mai des, iar noul Santa Fe promite multe. Spre exemplu, are o capotă motor activă, care încearcă să protejeze pietonii în cazul în care aceştia intră în coliziune cu SUV-ul mare de la Hyundai. Doar sistemul acesta ar trebui să-i dea lui Santa Fe un punctaj bun la EuroNCAP.
În standard, modelul are 7 airbag-uri, al şaptelea fiind destinat genunchilor şoferului. Celelalte şase sunt reprezentate de coconul de airbag-uri care protejează pasagerii din faţă în cazul unui impact serios.
Lista de sisteme include ABS, ESP, VSM, DBC (sistem de control al frânării în pantă) şi hill-holder cu sistem de asistenţă la plecarea în rampă. Şoferul este asistat şi printr-un sistem de avertizare la părăsirea benzii de mers fără semnalizare.
Santa Fe nu are tractiune integrala permanenta,iar din articolul de acum citeva zile se pe automarket ar rezulta ca nici noua generatie nu vine cu tractiune integrala permanenta.Cu toate acestea,la capitolul Motorizare/Transmisie scrieti ca este permanenta.Care e varianta corecta?