Calitate / Pret
Pentru moment, cei de la Hyundai nu au dezvăluit preţul noii generaţii a lui Santa Fe pe nicio piaţă. Strict de dragul statisticii, facelift-ul generaţiei precedente pleca de la 29.000 de euro pe piaţa internă, în timp ce versiunea de top costa 35.654 de euro cu TVA inclus.
Acesta era semnificativ mai ieftin decât celelalte modele din acest segment, unele dintre ele având accente premium. După cum s-a întâmplat în cazul Tucson/ix35, sau în cazul noii generaţii a lui i30, Hyundai a ridicat preţurile noii generaţii, ceea ce ne aşteptăm să se întâmple şi în cazul lui Santa Fe.
Iniţial, ne aşteptam ca Hyundai Santa Fe să aibă un preţ de pornire situat în jurul sumei de 30.000 de euro. Ei bine, odată cu lansarea pe piaţa internă, situaţia a fost diferită, preţul de pornire fiind cu 9.000 de euro mai mare decât estimările noastre. În raport cu generaţia precedentă, vorbim despre o diferenţă de 10.000 de euro la preţul de pornire. Exemplarul testat pleacă de la 43.069 euro cu TVA inclus pe piaţa din România, periculos de aproape de SUV-uri din segmentul superior.
Santa Fe nu are tractiune integrala permanenta,iar din articolul de acum citeva zile se pe automarket ar rezulta ca nici noua generatie nu vine cu tractiune integrala permanenta.Cu toate acestea,la capitolul Motorizare/Transmisie scrieti ca este permanenta.Care e varianta corecta?