Hyundai Santa Fe

2.2 CRDi 197CP 4x4 Aut Luxury+

Calitate / Pret

2.0

Pentru moment, cei de la Hyundai nu au dezvăluit preţul noii generaţii a lui Santa Fe pe nicio piaţă. Strict de dragul statisticii, facelift-ul generaţiei precedente pleca de la 29.000 de euro pe piaţa internă, în timp ce versiunea de top costa 35.654 de euro cu TVA inclus.

Acesta era semnificativ mai ieftin decât celelalte modele din acest segment, unele dintre ele având accente premium. După cum s-a întâmplat în cazul Tucson/ix35, sau în cazul noii generaţii a lui i30, Hyundai a ridicat preţurile noii generaţii, ceea ce ne aşteptăm să se întâmple şi în cazul lui Santa Fe.

Iniţial, ne aşteptam ca Hyundai Santa Fe să aibă un preţ de pornire situat în jurul sumei de 30.000 de euro. Ei bine, odată cu lansarea pe piaţa internă, situaţia a fost diferită, preţul de pornire fiind cu 9.000 de euro mai mare decât estimările noastre. În raport cu generaţia precedentă, vorbim despre o diferenţă de 10.000 de euro la preţul de pornire. Exemplarul testat pleacă de la 43.069 euro cu TVA inclus pe piaţa din România, periculos de aproape de SUV-uri din segmentul superior.

  • santa fe, vineri, 14.09.2012 17:25

    Santa Fe nu are tractiune integrala permanenta,iar din articolul de acum citeva zile se pe automarket ar rezulta ca nici noua generatie nu vine cu tractiune integrala permanenta.Cu toate acestea,la capitolul Motorizare/Transmisie scrieti ca este permanenta.Care e varianta corecta?

  • Sebastian Toma, vineri, 14.09.2012 18:43

    În cazul versiunilor cu tracţiune integrală ale lui Santa Fe, puterea este transferată 100% punţii faţă cât timp aceasta are aderenţă. Când sistemul detectează pierderea aderenţei la roţile faţă, distribuie puterea şi punţii spate. Există şi o funcţie LOCK de blocare a diferenţialului central, care împarte puterea în mod egal între punţi.

  • alex, vineri, 14.09.2012 21:02

    Se pare ca ar fi deja de vanzare in State... de la 25.000$ https://www.hyundaiusa.com/vehicles/2013/santa-fe/?

  • slVW_83, vineri, 14.09.2012 21:22

    Singurul SUV cu veleitati off-road de la Hyundai a fost Terracan, produs intre 2001-2007, asta exceptand Galloper, ce avea o mai veche platforma de Pajero. Acest Santa Fe, din pacate, e doar un Van ceva mai inaltat, eventual cu tractiune integrala, asemeni noului si fadului Pathfinder. Pacat, insa mai nou SUV-urile se transforma in Crossovere, asemeni acestui Van numit Santa Fe.

  • davidjupanu, sâmbătă, 15.09.2012 13:02

    @slVW_83 ai dreptate da daca asa cere piata trebuie sa te conformezi cu ea daca vrei sa ai profit....astazi la un SUV conteaza mai mult pt clienti cum se comporta pe strada decat cum se descurca in domeniul off-road....uitate ce vanzari a avut pana acum de Santa Fe si ce vanzari a avut Terracan care cum spui u pana la urma in 2007 a fost scos din productie si nau scoso pt ca a fost o masina proasta....puteau linistiti sai introduca un facelift da cu criza asta erau in pierdere acum....chiar si un posesor de Terracan daca il intrebi iti spune ca rar iese cu masina prin mlastini campuri sau dealuri...si atunci daca oamenii rar mai ies cu ele prin off-road dc sa sa te mai dai mare cu asa cv??plus costuriile......vezi cazul lui Pathfinder si Patrol....generatiile trecute si generatiile actuale....

  • ionut, duminică, 16.09.2012 11:23

    Hyundai Santa Fe mai tare ca tranvaiul ))))))))))))))))))))

  • antonny, duminică, 16.09.2012 22:04

    @slVW_83......Daca Santa FE e van ,atunci hai sa neuitam in curtea celor de VAG si observam Skoda YETI oare ce o fii???ce spui de pretul de 29000 euro la nivelul cel mai echipat ??????si sa fi sigur ca Santa FE are veleiatati de off road decat un Opel Antara, Touareg sau altele ......

  • GTR, luni, 17.09.2012 23:32

    SUV-ul de fel nu are veleitati off-road, iar Teracanul arata ca un off-roader dar are un sitem 4x4 mai prost decat acest Santa-fe. Mai documentati-va si voi inainte sa aberati.

  • CRISTIAN, miercuri, 15.05.2013 14:00

    Am facut azi un drive test si parerea mea este ca,masina-i extraordinara si isi merita fiecare ban.Singura problema,dupa parerea mea,este motorizarea,foarte rafinata dar mult prea anemica pentru gustul meu.Varianta 3.3 v6 e mai ok,dar din pacate nu e disponibila in Romania.Modelul din drive test era varianta luxury si era mega dotata ,de la voice control ,camera pentru marsarier,park assist la sistem de franare automata pentru evitarea accidentelor.Spatiul pentu pasageri este si el extraordinar,am reglat scaunul soferului cat mai confortabil pentru mine(am 1,90m) si am reusit sa stau decent pe bancheta din spate,ceea ce nu am reusit intr-un x6 mai scump cu 30 de mii.Am tot auzit ca la 41 de mii,Santa Fe intra periculos in zona de preturi a Suv-urilo mai populare in Romania.Am intrat pe pagina oficiala din Romania a marcilor respective si am facut o configuratie. VW TOUAREG MOUNTAIN V6 TDI BLUE MOTION TECH 204 CP,porneste de la 41.521,40 (varianta "cheala") si am ajuns la 62.358,36.TOUAREG HYBRID porneste de la 67.098,88(varianta cheala).AUDI Q7 3.0 QUATTRO 204 CP TIPTRONIC,porneste de la 57.650(varianta cheala) si am ajuns la 72.879,76,Aici doar vopseaua era intre 1.123,44 si 3.662,92.MERCEDES ML 250 4M BLUTEC 2.1 204 CP,porneste de la 56.575 si am ajuns la 94.413,60 ( si asta deoarece m-am saturat de bifat optionale!)