Ford C-Max
Mândria familiei
Ford C-Max este una dintre cele mai interesante propuneri în segmentul monovolumelor compacte. Pe lângă aspectul atrăgător, modelul oferă un preţ competitiv în raport cu dotările standard, iar motorizarea 1.6 TDCi se întelege foarte bine cu C-Max. Per total, C-Max este unul dintre cele mai reuşite modele din gama actuală a celor de la Ford.
Citeste si
-
4.4/5Noua generație Peugeot 3008 este o mașină care te face să strigi "Vive la France", de fiecare dată când o vezi. Noi am testat versiunea 3008 Hybrid, iar în rândurile următoare îți spunem dacă se conduce la fel de bine precum arată. Avem și video, desigur. Citeste tot
-
4.0/5Hyundai Bayon este cel mai mic SUV din oferta coreenilor pe piața din România. Și cel mai accesibil. Iar acum a primit un facelift complet, cu multe noutăți pe care le disecăm în acest test drive și într-un clip de prezentare. Citeste tot
-
4.6/5În ciuda curentului pro crossover și SUV din industria auto, Mercedes-Benz a găsit resursele necesare pentru a aduce pe piață încă o generație a emblematicului SL. Am testat versiunea AMG 63 și am pregătit impresii de la volan și un video de prezentare. Citeste tot
-
4.6/5Mercedes-Benz CLE este înlocuitorul vechilor Clasa C Coupe și Clasa E Coupe. Noi am condus versiunea CLE 300 4Matic, iar în rândurile următoare îți spunem cum se simte de la volan. Nu am uitat de video. Citeste tot
-
4.5/5Am fost în Slovenia pentru a testa noul Ford Explorer 100% electric. Fructul colaborării dintre Ford și Volkswagen, noul Explorer este prima electrică de pasageri produsă de Ford în Europa, la Koln mai exact, iar în procesul de dezvoltare a fost implicat și un român. Pe lângă impresiile de la volan, în acest articol vei regăsi și un video cuprinzător. Citeste tot
-
lord, luni, 16.05.2011 16:57propunere pt automarket
sunt posesor de seat altea si vad in acest ford un posibil succesor. ce as propune celor care testeaza masinile( indiferent de clasa si marca) : nu ar fi rau sa precizati garda la sol a fiecarei masini cat si daca acestea au scut de protectie motor din metal si din plastic. Motivele nu le mai enunt ele fiind mai mult decat evidente. Am vazut pe strada un C-max si parea mai "coborat" decat modelul precedent. Asa ca este simplu sa ai stabilitate coborand "centrul de greutate" dar ce te faci cu drumurile patriei??? Sper sa luati in considerare rugamintea mea.
-
slv83, luni, 16.05.2011 22:36fain
Imi place noul format, scurt si la obiect! Despre masina, numai de bine, atat la exterior cat si la interior! Touran-ul va avea de furca!
-
Marian, luni, 16.05.2011 23:41
Nu cred ca Touran e cel vizat de acest model, mai degraba Golf Plus e concurentul direct. Touran cred ca se bate cu S-Max pe acelasi segment.
-
rufy, marţi, 17.05.2011 15:27nota consum
Va rog justificati nota pt consum! E 4.6 mediu in carte dar voi ati obtinut peste 5.9 in afara!
-
Razvan, marţi, 17.05.2011 17:23
Un Ford nu poate sa stea langa un Volkswagen. Orice Ford are aspect de ieftin si de proasta calitate, la fel e si cu acest nou C-Max. Nu se compara niciodata, nici cum se simte la mers, cu un VW. Nu-mi plac Fordurile, pana si Opel face masini mai "nemtesti" decat Ford
-
unckle, marţi, 17.05.2011 19:49
@rufi - consumul din carte este obtinut in conditii extrem de bine controlate, dupa un standard extrem de bine pus la punct (respectiv acea norma UE nr.XXX) - este foarte probabil ca nici o masina sa nu poata sa scoata in mod curent acele valori, si aici ma refer la "nici o masina a nici unui producator produsa vre-o data in istoria automobilului de la introducerea standardului UE de stabilire a consumului". Spun asta doar pentru ca acel test este facut ca in "laborator" iar oamenii normali nu au la dispozitie "laboratoare" :) Consumul este destul de mare - dar este justificat de dimensiunile masinii, care ofera confort si rezistenta la inaintare, de unde apar si cifre ceva mai mari la rularea pe autostrada (norma UE mi se pare ca cere sa se mearga cu 80km/h pe portiunea de extra-urban ... dar goangle.com poate spune mai multe ca mine :P)
-
flo, miercuri, 18.05.2011 16:15@Razvan
Da, asa este ... un ford are mareriale putin mai ieftine decat VW, dar din punct de vedere tehnic este cel putin la fel ca VW, Opel ..etc Daca vrei poti sa te uiti si pe staticticile de fiabilitate si ai sa te convingi. Acel lucru (materiale mai ieftine) se reflecta si in pret dealtfel... un ford cu aceleasi dotari este mai ieftin decat un vw. Fiecare producator are tinta lui de clienti. Crezi ca daca cei de la ford ar vrea sa foloseasca materiale la fel de buna calitativ ca cei de la Audi nu ar putea ?(cu sigurata materiale folosite sunt facute de o firma care colaboreaza cu 10 producatori auto) Asta ar creste pretul, acesta ar deveni la fel ca a lui VW si atunci ford-ul ar avea de pierdut (in europa este clar ca VW are o notorietate mai mare).
-
George, joi, 26.05.2011 09:30Motor
Ca si aspect, pe mine nu ma deranjeaza abordarea mai "futuristica", sa-i spunem. Ce imi place insa cu adevarat este motorul 1.6 l TDCI care este foarte flexibil si "trage" excelent. Am avut ocazia sa il conduc si am putut face o comparatie cu cel similar al grupului Volkswagen (1.6 TDI-CR). Dintre cele doua, l-as prefera pe cel folosit de Ford, mai ales ca vine cu o cutie de viteze in 6 rapoarte.
-
VW? PFFF, vineri, 28.10.2011 23:57
Cica touranul va avea de furca? prietene n-ai prea nimerit-o . Oricum cu oricare din cele doua ar concura Zafira sau Meriva, nu are cum sa fie peste ele. Cat despre touran...lasa-ne cu aceeasi masina de 3 generatii cu becuri de 2011. wv face cele mai plictisitoare masini.Opel si Ford sunt mult mai placute atat la condus cat si vizual.E chiar dragut noul c-amx
Nu cred ca se adreseaza numai familistilor ... sau in mare masura familistilor. Este o masina, la fel ca intraga clasa, versatila care poate indeplini nenumarate functii in viata unui om normal. Daca ar mai avea si un 4x4 ca sa nu iti fie teama de anotimpul "problema" cred ca ar fi o masina perfecta :) (se repeta cateva fotografii pe acolo, poate se gaseste cineva sa revada linkurile)