Citroen C4 3 usi

4.0
de Mircea Meșter, Foto: Ciprian Mihai, marţi, 19 ianuarie

Tratament preferential

In momentul in care Subaru defila prin WRC, japonezii le ofereau clientilor WRX STI. Mitsubishi le-a oferit intotdeauna fanilor EVO de strada. Ford mascheaza excelent lipsa victoriilor din WRC cu versiunile ST si mai ales RS ale lui Focus. Ei bine, Citroen incearca sa suplineasca absenta unei versiuni de strada hardcore care sa cinsteasca cele sase victorii consecutive ale lui Loeb printr-o editie speciala a unei versiuni deja existente. Diferentele sunt insa minime, iar Loeb ar fi meritat ceva mai mult.
  • gaby, marţi, 19.01.2010 21:13
    nu va speriati

    "o abordare ceva mai apasata a situatiei urca indicatorul computerului de bord pana la 8-9 litri." eu am un fiat punto 1.2..8 valve..60 de cai..din 2002...si momentan am 8.6 litri/suta ..in regim de oras,fara sa apas prea tare pedala.altfel nu scade sub 10 la suta.asa ca nu visati la benzinare care in conditii de trafic sa consume 5-6 litri la suta.testele de consum care se fac is una,traficul real alta.

  • gaby, marţi, 19.01.2010 21:14
    am uitat

    o abordare ceva mai apasata va indica un consum de 12-13 la suta...

  • Claus-Claudel, marţi, 19.01.2010 21:21
    ......

    eu am un citroen C4 doar ca nu e By Leob.....si sunt foarte multumit

  • mircea, marţi, 19.01.2010 22:06
    @gaby

    In fraza respectiva e vorba de consumul extraurban. Read again carefully.

  • LUCCI, marţi, 19.01.2010 22:34
    LA FEL

    Automarket,sunteti extraordinari cu notarea asta;daca la 18700 euro ,sau 20000 cu 2-3 vrajeli in plus,dati nota 9 la pret,ma gandesc la faptul ca daca nu era o frantuzoaica lua 6,pt ca sunt satul de obiectivitatea dvs cand e vorba de Renault sau alte conationale. Mai tineti minte cand notati un diesel de 1.6 si 10.2 sec in prima suta ,cu nota 6? Dar nu era o ,,frantuzoaica''pt. ca alea prind suta in 5 sec. cu aceeasi cilindree si carburant.

  • ptr lucci, miercuri, 20.01.2010 02:18

    LUCCI tu sa vorbesti cand o sa ai parte de o masina moderna care nu consuma ulei, care nu scoate fum si care nu se aude ca un tractor....exact...cand iti vinzi tdi-ul...atunci sa vorbesti.

  • Fonta, miercuri, 20.01.2010 09:42
    xxx

    Absolut penibil.Cum sa dai cateva sute de euro in plus pt ca scrie Loeb pe masina.Nu inteleg ce ara asa de greu sa modifice putin softul motorului, inlocuiau amortizoarele cu unele ceva mai tari, puneau franele de pe VTR si gata aveai o masinuta cu o stabilitate mai buna pe viraje ,10-20 caluti in plus si franele care sa te opreasca cu 2 m mai putin.Nu devenea evo x dar macar stiai si tu de ce ai dat un ban in plus si nici nu cred ca le dadea linia de asamblare peste cap.

  • MF, miercuri, 20.01.2010 10:13
    @Moderator

    "Mitsubishi le-a oferit intotdeauna fabilor EVO de strada." --- fanilor nu "fabilor" Masinuta are plusuri si minusuri ca oricare alta. Confortul si antifonarea sunt best in class. Din pacate masina se comporta ca o barca din cauza suspensiilor moi (cel putin la versiunile diesel).

  • inca o data dezamagiti, miercuri, 20.01.2010 17:52
    inca o data dezamagiti

    pt asa zisii ziarisiti automarket (de multe ori m-am convind de abilitatile celor ce testeaza masinile in alte jurnalismului profesionist as avea recomandarea sa studieze mai atent piata si sa zica. editii speciale exista la toti productorii auto din lumea asta, cu modele mai vechi sau mai noi, care aduc in plus doar o vopsea diferita si unele mici dotari, dar cu motoare de serie. la comparatii sunteti PRAF. mere cu pere. cand testam motor benzina aspirat ne plangem ca are cuplu si putere la ture ridicate. cand testam motor benzina turbo visam cai verzi pe pereti. probabil ca cei de la citro au fost cam seci cu cadourile si de aia penalizati rezultatul. siguranta doar nota 8? ca nu vine cu noutati. e una dintre cele mai sigure masini, care intr-adevar nu vine standard cu esp. dar asta e o gaselnita, si nu un sistem nou de siguranta. aratatu-mi o masina mai sigura si mai dotata in acei bani, cu adevarat, nu pe hartie. numele loeb este pur si simplu o strategie de marketing si asta nu trebuie sa influenteze un rezultat obiectiv. da, asta e viata , si ce, dar iluzia nu este un criteriu de notare. ma intreb daca ati fi testat bmw sau mini cu acelasi motor ce ati fi zis? ca e prastie motorul? ar fi fost bine ca cei de la citro sa monteze 1.6 175cp dar fiind sora mai mica din grup peugeot trebuie sa beneficieze de motoare mai de doamne ajuta. hai sa va zic eu ce consider probleme nu ceea ce ati scris aici. *lipsa controlului lombar la scaun sofer *lipsa unui set de aeratoare pt pasagerii spate *inposibilitatea reglarii centurilor pe inaltime PS: inca o data va intreb. voi testati o masina anume sau o gama. pt ca in articole diferite alegeti rezultatul dupa cum va convine. o data e motorul prezent alta data vorbiti de toata gama, alta data nu stiti nici voi de unde. imi pierd timpul cu voi ca m-am invatat, dar daca m-as chinui sigur gasesc alt portal mai de doamne ajuta.

  • aceiasi parere, miercuri, 20.01.2010 18:47

    si eu sunt dezamagit de jurnalistii automarket....daca au ajuns sa spuna ca primeste nota 9 la securitate avand 5 stele la testele de impact motivand ca se putea si mai bine....dar ce exista 6 stele la testele de impact? Si vi s-a mai spus si anul trecut la prezentarea bmw-ului 740.....comparati masina cu concurenta....nu cu motorizarile mai mari....cand e vorba de masina nemteasca comparati golful cu concurenta...si incepeti da are materiale super nush ce.....cand e vorba de un peugeot sau citroen (de renault nu zic ca nu e masina intr-adevar) acordati nota 7 pentru ca 1.6 hdi nu e motorizarea de top...dar compara frate 3008 cu tiguan sau cu cine e in clasa cu motorizare similara sa vedem daca exista o motorizare de putere echivalenta mai buna ca 1.6 hdi....sau testeaza 3008 2.0 163 cp motor pus si pe bmw...tot nota mica o sa acorzi ca tiguan are 7 cp in plus la motorizarea de top..... deci pe scurt fiecare masina se compara cu concurenta preturile si dotarile se raporteaza la concurenta....daca citroen la banii x iti ofera ce iti ofera vw la pretul x+2 atunci citroenul ia nota mai mare...dar la voi totul e pe dos...pe bune voi acolo nu aveti un supervizor ceva? nu vede nimeni ce articole si mai ales ce poze faceti? si da...e greseala noastra ca intram pe acest site....daca intru la promotor vad numai stiri cu vw sau opel, daca intru aici vad niste articole scrise parca de copii de 14 ani....unde sa intru ca sa citesc ceva normal? asta e romania.

  • pony, miercuri, 20.01.2010 22:00
    luati piciorul din gaz

    Dar voi nu aveti alta treaba de facut decat sa postati niste comentarii plictisitoare? E plina tara de specialisti... Felicitari!

  • EU, joi, 21.01.2010 00:16
    Asa e

    Eu cand am spus problema referitoare la test drive-uri ( cum au spus cei doi mai sus, felicitari) s-a luat domnul Sebastian Toma de mine ca nu sunt cititor fidel etc. ( lucruri total eronate ). SI DA, ASA ESTE LA NOI LA TEST DRIVE, PORSCHE ROMANIA LA PUTERE. Restul depunctate ca nu te scarpina undeva cand conduci. Multumesc dragi romani.

  • mircea, joi, 21.01.2010 10:06
    @aceiasi parere, @EU

    Respectam opiniile voastre, trebuie doar sa le ambalati ceva mai digestiv pentru ca ele sa fie constructive. Pentru ca nota oferita de Automarket la capitolul motor/transmisie sa fie una corecta, motorul pe benzina respectiv trebuie comparat intr-o scara in care intra toate motoarele pe benzina din segmentul respectiv. Pentru ca, altfel, in sistemul pe care il propuneti, am putea avea surpriza ca un model cu motor pe benzina de 80 de cai sa aiba o nota mai mare decat acelasi model cu motor de 150 de cai. Si atunci sa vezi de unde scoti explicatiile plauzibile care sa te faca inteles :) In scurt timp veti vedea o sectiune de test drive care ne va face intelesi pe toti. O sa vedeti ce cu ce s-a comparat si de ce s-a ajuns la o anumita nota. La siguranta, e mult mai simplu. pe langa cele cinci stele, EuroNCAP face un clasament pe puncte. Daca 10 modele au cinci stele, nu inseamna ca ele sunt absolut egale in teste. Iar cele 10 puncte ale noastre impartite la cele cinci stele EuroNCAP inseamna ca impartirea punctelor trebuie facuta acordand o plaja de trei puncte pentru modele cu 5 stele (8-10), de doua puncte pentru cele cu patru stele (6-7) si asa mai departe. In plus, fiecare masina testata dispune sau nu de sisteme de siguranta mai interesante si utile sau nu. Trebuie notate si astea. Sper ca e totul lamurit acum. In privinta lucrurilor pe care le spune EU, am o mica indoiala ca stie exact cum merg lucrurile la Automarket. Daca ai sti cat de simplu e sa iei o masina, sa o testezi si sa scrii asa cum simti despre ea, ti-ai da seama de ce pe Automarket nu vei vedea niciodata teste partinitoare. Sunt jurnalist si n-o sa-mi tradez meseria. Daca modelul A e mai bun decat modelul B, vom scrie asta. Si nu am in niciun moment in cap faptul ca respectivul model este adus in tara de importatorul X sau Y. Cui ii pasa? Numai bine.

  • ha ha ha, vineri, 22.01.2010 22:31
    ha ha ha

    DA ASA E MAI BINE LUATI LOGAN KISS FM CA E BY RENAULT SI E VARZA LA INJECTOARE SI LA BAIETII CU OCHI ALBASTRII DE LA REVIZIE CARE FAC "LUCRU" FRATE.REVIZUIESTI MASINA SI DUPA CE PLECI CU EA , MERGE PRASTIE.NICI NU POTI SA-I AJUNGI SA LE FACI UN MASAJ CU BOTUL MASINII DE BINE CE SE OCUPA DE MASINA TA.DA PE ACOLO NU DA NIMENI SA VADA CARE E TREABA....HAIDA PA...

  • ironR, miercuri, 27.01.2010 17:42
    scump dom'le scump!

    Pai de 18700 iti iei masina! Honda Civic 1.8i 5D Sport chiar, iar cu 19,016 varianta Executiv, preturi DDP! Asta ca sa nu zic de Ford Focus 2.0L 16V 145CP la incredibilul pret de 16,500!!! Ceva comentarii??? Deci asta cu cea mai ieftina compacta ma duce cu gandul la loganul de 5000 de euro. Mai incercati!