BMW X1 facelift
Subliminal
Mezinul gamei de SUV-uri de la BMW, X1, a primit un facelift în prima parte a acestui an. Nemţii au introdus atunci liniile de design xLine şi Sport Line, motorizări mai puternice, o transmisie automată cu opt trepte, noutăţi la gama de tehnologii şi o mică reîmprospătare estetică. Cu toate acestea, modificările estetice sunt atât de subtile încât trebuie să fii un fan BMW ca să le observi.
Noi am încercat cel mai puternic diesel din gamă, xDrive25d, în cadrul unui test organizat în împrejurimile oraşului Munchen. Chiar şi fără modificări la nivelul platformei, X1 rămâne cel mai dinamic model din segmentul său, cu un comportament rutier ireproşabil.
Citeste si
-
4.3/5Cupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
4.6/5Am testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.5/5Am testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.3/5Am testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.5/5Ford Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
-
antonny, luni, 20.08.2012 22:36
cu ce poate incepe saptamana cei de la Automarket decat cu un test cu Bmw x1 ,masina care a mai fost la test de 2 ori ......Volvo xc60 mai elegant mai rafinat ,mai sigur ....... Automarket sa stiti ca"Nu mor caii cand vor cainii "...... cand un test cu BMW Seria 5 GT 3.0 535d ????
-
antonny, luni, 20.08.2012 23:40
cand un test cu Bmw seria 5 GT 535 3.0???O adevarata masina
-
ady, marţi, 21.08.2012 10:24
Daca poate sa-mi spuna domnul Sebastian Toma de ce masina se adreseaza numai celibatarilor ??? Familia mea numara 3 persoane si cred ca incape perfect in asa masina asta. :) 480 de litri la portbagaj vi se pare putin ??? Eu am 400 de litri la masina mea si mereu mi-au fost suficienti. Nu car cartofi si varza de la tara si nu plec cu sifonierul in vacanta. Poate singura problema ar fi pretul, 40k cam da peste cap bugetul unei familii chiar si cu venituri peste medie.
-
Vlad, marţi, 21.08.2012 13:40
@ady: Clasa premium nu se adreseaza celor cu venituri peste medie, doar celor cu venituri mari. E un nonsens sa iei un astfel de model "troaca" sau cu un minim de optiuni. Concurentul direct al lui X1 este Audi Q3. Performantele sale sunt imbatabile, de aici rezulta si pretul ridicat. Nu cred ca si comanda cineva pachetul M si apoi sa intre in off-road!
-
codz, marţi, 21.08.2012 14:25
de cand a crescut portbagajul de la 420litri la 480litri la X1?
-
eee, marţi, 21.08.2012 14:49
@Vlad: sincer nu inteleg cum se adreseaza nici celor cu venituri mari. Ca sa fiu sincer, mi-as putea-o cumpara cu jumate de bani avans si restul rate de cate 1000 pe luna fara probleme. Eu cred ca am venituri cel purin medii. Insa oricum as privi lucrurile, nu imi vine sa dau pretul unui apartament (nu in Buc) pe o masina. Mie mi se pare chiar inacceptabil sa dau 100 000 pe o casa si 40 000 pe masina. Asta in conditiile in care la aprox 12 000 imi iau masina chiar decenta in clasa compacta (la nivel de kia, peugeot), care face acelasi lucru. Oricum nu pot sa merg cu viteza maxima a masinii decat in germania, si acolo cand e liber. restul timpului opt sa merg cu max 130 pe autostrazi, si aia cand nu sunt in tara. Si ma adresez acum celor care detin o astfel de masina: ce v-a facut sa o cumparati? Ce v-a detrminat sa mergeti la dealer si sa platiti suma asta?
-
antonny, marţi, 21.08.2012 15:13
@eeee......iti raspund eu peste 50%sunt masinii vandute la sfarsit de an cand trebuie sa reinvestesti profitul......de ce sa dai la stat !!!!......Reprezentanta intr-un oras spun eu cu un potential redus dar cu 180.000 locuitori a vandut extraordinar la sfarsitul anului .....au fost vandute numai masini de peste 70000euro cel mai vandut model a fost X6
-
LauCalin, marţi, 21.08.2012 16:00
Cei de mai sus: Chit ca vreti sa aceptati sau nu frumusetea vietii consta si in grosimea portofelului. Cand ai un salariu mediu in Romania, gen 2000-2500/luna evident ca masina asta ti se va parea prea scumpa, ca nu isi merita banii. Dar cand castigi 3-4000 de euro/ luna cel putin cu alti ochi vezi o masina si atunci nu te mai uiti sa iti cumperi un Golf de exemplu. Asa cum este si cu masinile mai ieftine: daca iti permiti una noua de 15000 de euro, gen Focus sa zicem, Logan ti se va parea o masina proasta(confort mediu, siguranta medie, finisari proaste etc). Povestea se repeta si mai sus: o masina pe care iti permiti sa dai 30000 consideri ca este o masina mult mai buna decat una de 15000. Si oricat ai zice: ai da jumatate din pretul unui apartament pe o masina, pentru ca atunci ai sta intr-un apartament de cel putin 100 000 de euro. Daca totusi iti cumperi si stai intr-o garsoniera in Berceni sau Ferentari inseamna ca ai o problema de intelegere a prioritatilor in viata. De-asta zic, vezi lucrurile in functie si de cat iti permiti. Este un lucru cat se poate de firesc, toti gandim asa. O spune cineva care a dat 7500 de euro pe un VW la mana a doua pentru ca unul nou nu si-a permis. Si cu siguranta ca X1 este o masina foarte buna. Practic a fost gandita sa fie o masina de referinta in clasa ei.
-
vlad, marţi, 21.08.2012 21:41
Venituri medii/mari: cred ca e o diferenta majora intre salariul mediu din Romania si salariul mediu din vestul Europei. Ceva bun la noi e doar mediu in Europa de Vest. Cred ca in mod normal clasa premium este gandita pt cei cu venituri mari din Europa de Vest. La noi clasa premium se cumpara cel mai des cu "ajutorul" a diverse "combinatii" si "permutari" si prea putin "legal 100%". Pt ca daca stii ca "tragi" de dimineata pana seara la un job, indiferent de domeniu sau afacere, ti se pare cam mult sa platesti clasa premium. Insa daca obtii un comision de la o asfaltare, etc. atunci X1 ti se pare ceva banal. Diferente majore de perceptie: totusi in Vest sunt f multi (manageri in cadrul unor companii f mari) care si ar permite masini exotice (Lamborghini, Ferrari, etc si totusi isi cumpara masini de 2,0L diesel, dar din clasa premium...
-
LauCalin, marţi, 21.08.2012 22:28
"Pt ca daca stii ca "tragi" de dimineata pana seara la un job, indiferent de domeniu sau afacere, ti se pare cam mult sa platesti clasa premium." Depinde. Atunci cand muncesti "de iti sar capacele" uneori vrei sa si simti pentru ce muncesti. Motiv pentru care vrei de la o simpla bere mai scumpa si mai buna, o masa la un restaurant intr-o seara, un cocediu nu la Eforie, ci in Grecia, Spania sau Italia (bine, aici e mai complicat pentru ca uneori e mai ieftin in afara decat in Romania), pana la o masina care iti place sau pe care ti-ai dorit-o mult. Si pot fi si exceptii insa e drept ca sunt cam putine. Dar ai dreptate... de obicei o masina premium noua ti-o permiti daca esti patron sau "baiat destept" ferit de taxe si impozite si faci afaceri cu statul. Asta e una din frumsetile acestei tari.:))
-
Mecanicu', luni, 27.05.2013 18:39
Sunt sigur ca este o masina ok. Cat despre pret...in general calitatea costa...si, in general in tarile civilizate masinile scumpe se iau pe firma, si la noi a inceput lumea sa inteleaga ca nu este ok sa iti indatorezi familia si sa ai ipoteci pe casa doar pentru o masina pe care nu ti-o permiti si oricum ii scade valoarea cu cateva mii de euro doar ce ai iesit pe poarta showroom-ului...insa cand ai o firma si vezi ca trebuie sa platesti impozit pe profit de 100 000 de euro, decat sa dai la stat iti iei o masina scumpa si ai cheltuieli...in concluzie nici nu o simti la banuti...deci in romanica civilizatia si autogospodarirea ia ceva timp: sunt nenumarate cazurile cu BMW X5, Audi q7, Masserati parcate prin Berceni, Drumul taberei doar pentru a impresiona audienta o parte din bani furati o parte achizitionate de persoane fizice cu imprumut in banca numai pentru a demostra ca sunt "baieti de salon" Vestea buna: "prostia a inceput sa doara"
X1 este mult mai reusit ca design decat X3