Interior
Habitaclul este principalul motiv de existenţă al acestei versiuni de caroserie a lui BMW Seria 3. Într-un fel, parcă totul a fost construit în jurul său. În raport cu versiunea berlină, 3 GT are în plus 40 de litri la nivelul portbagajului şi 70 de milimetri în plus pentru picioarele pasagerilor din spate, ca să nu mai vorbim de un plus de spaţiu pentru capetele acestora. Este ca și cum, în avion, ai fi prins locurile de la ieșirea de siguranță: pasagerii sunt pur și simplu răsfățați.
Celelalte atribute ale interiorului lui BMW 3 GT sunt bancheta spate aparent mai mare decât cea a lui Seria 5, deschiderea portbagajului mai amplă decât cea a lui Seria 3 Touring, ampatament de X5 şi poziţie la volan situată între un Seria 3 şi un X1.
Într-un fel, Seria 3 GT aduce puţin din fiecare model nou de la BMW lansat în ultimii ani. Este cel mai practic Seria 3 oferit vreodată fără să fie Touring. Din punctul de vedere al unui pasager din spate, Gran Turismo este cel mai confortabil Seria 3 pe care-l poţi cumpăra. Când ajungi pe locul şoferului, uiţi rapid de formele din spate şi te simţi aproape la fel ca într-un Seria 3 standard din punctul de vedere al orientării în spațiu. Materialele se încadrează fără probleme în standardele cu care ne-a obişnuit BMW, unul dintre cei trei jucători importanţi ai segmentului premium.
Totuși, poziţia la volan e ceva mai înaltă decât cea a unui Seria 3 standard, dar şoferul "stă mai jos" decât în cazul unui SUV sau crossover. Portbagajul este mare, având 520 litri, cu 40 în plus faţă de un A5 Sportback, iar volumul său poate urca până la 1.600 de litri, deschiderea mare asigurând şi posibilitatea transportării unor obiecte voluminos.
este 60k euro ... calca pe un teritoriu atat de pretentios incat tre sa faca mult mai multe decat ceva spatiu la pasagerii din spate si 184CP ... sa ne aducem, inca odata, aminte ca 550i costa 62000Euro in romania, varianta "stock", si ca este superior trotinetei asteia din cam toate punctele de vedere, chiar incepand de la varianta de baza. De asemenea sunt de parere ca ideea de "spatiu" nu este vizibila la 3GT decat pasagerului din spatele unui sofer care are mai mult de 1.90m "altitudine" ... altfel, daca soferul este un om "mediu" de 1.75 si are scaunul tras in fata, spatiul ala maret cu care se lauda 3GT este absolut invizibil. Nu mai vorbesc despre faptul ca, pe datele tehnice de la BMW se vede cum 3GT este mai ingust decat 3 ... ceea ce ma duce cu gandul la "spatiul" oferit de un matiz ... oferit numai deasupra capului, exact acolo unde iti este cel mai folositor. (puteti sa scrieti de doua ori "Design-ul nu este pe placul oricui" ... ca nu se supara nimeni)