Performante
După cum explicam mai sus, Seria 3 GT nu este genul de maşină cu care să alergi de la un semafor la altul. Acest model inspiră şi parcă cere înapoi ceva mai multă înţelepciune din partea şoferului. Cu toate acestea, dacă ai nevoie să te grăbeşti, Seria 3 GT nu te lasă la greu.
Motorizarea testată de noi asigură un sprint 0-100 km/h în 7.9 secunde şi este capabilă să ducă hatchback-ul german de clasă medie până la 226 km/h. Totul fără ca şoferul să-şi bată prea tare capul referitor la momentul optim pentru a schimba treapta de viteză. Singurul competitor al lui Seria 3 GT este la fel de rapid până la sută, diferenţa dintre cele două fiind absolut insignifiantă, de un kilometru pe oră la viteza maximă în favoarea BMW-ului.
este 60k euro ... calca pe un teritoriu atat de pretentios incat tre sa faca mult mai multe decat ceva spatiu la pasagerii din spate si 184CP ... sa ne aducem, inca odata, aminte ca 550i costa 62000Euro in romania, varianta "stock", si ca este superior trotinetei asteia din cam toate punctele de vedere, chiar incepand de la varianta de baza. De asemenea sunt de parere ca ideea de "spatiu" nu este vizibila la 3GT decat pasagerului din spatele unui sofer care are mai mult de 1.90m "altitudine" ... altfel, daca soferul este un om "mediu" de 1.75 si are scaunul tras in fata, spatiul ala maret cu care se lauda 3GT este absolut invizibil. Nu mai vorbesc despre faptul ca, pe datele tehnice de la BMW se vede cum 3GT este mai ingust decat 3 ... ceea ce ma duce cu gandul la "spatiul" oferit de un matiz ... oferit numai deasupra capului, exact acolo unde iti este cel mai folositor. (puteti sa scrieti de doua ori "Design-ul nu este pe placul oricui" ... ca nu se supara nimeni)