BMW Seria 3 Gran Turismo

325d 2.0 218CP Man

Calitate / Pret

3.5

Cel mai ieftin BMW Seria 3 GT pleacă de la 36.642 euro cu TVA inclus. Echivalentul său din gama Seria 3 Touring pleacă de la 35.092 euro cu TVA inclus, în timp ce berlina cu motorizarea echivalentă pleacă de la 33.294 euro cu TVA inclus.

Combinaţia de motorizare şi transmisie testată de noi, adică 320d cu transmisie automată, pleacă de la 42.835 euro cu TVA inclus. Echivalentul său din gama Audi, A5 Sportback, pleacă de la 35.400 euro în versiunea de bază şi ajunge la un preţ de pornire de 41.180 euro pentru motorizarea comparabilă. Deci, oricum o dai, nu-i mai ieftină decât un Seria 3 Touring, Audi A5 Sportback sau Seria 3 Sedan, fie el în versiune de bază sau în versiune echivalentă.

Exemplarul testat de noi costă 58.454 euro cu TVA inclus, fiind dotat cu echipamente opţionale care totalizează mai mult de 15.000 euro.

Însă lucrurile diferite vor costa întotdeauna mai mult, iar Seria 3 GT este ceva totalmente diferit. În primul rând, nu are partea frontală a lui Seria 3, cum se întâmplă cu Touring-ul şi cu majoritatea break-urilor de pe lumea asta. Este suficient să vă uitaţi cu atenţie la blocurile optice şi la grila faţă pentru a observa diferenţa dintre Seria 3 GT şi Seria 3. În plus, maşina oferă o altă ”aromă” de Seria 3, să-i zicem, încercând să formeze o nouă nişă. Nu știm dacă e de bine sau de rău, dar asta va decide publicul.

  • unckle, miercuri, 14.08.2013 14:00

    este 60k euro ... calca pe un teritoriu atat de pretentios incat tre sa faca mult mai multe decat ceva spatiu la pasagerii din spate si 184CP ... sa ne aducem, inca odata, aminte ca 550i costa 62000Euro in romania, varianta "stock", si ca este superior trotinetei asteia din cam toate punctele de vedere, chiar incepand de la varianta de baza. De asemenea sunt de parere ca ideea de "spatiu" nu este vizibila la 3GT decat pasagerului din spatele unui sofer care are mai mult de 1.90m "altitudine" ... altfel, daca soferul este un om "mediu" de 1.75 si are scaunul tras in fata, spatiul ala maret cu care se lauda 3GT este absolut invizibil. Nu mai vorbesc despre faptul ca, pe datele tehnice de la BMW se vede cum 3GT este mai ingust decat 3 ... ceea ce ma duce cu gandul la "spatiul" oferit de un matiz ... oferit numai deasupra capului, exact acolo unde iti este cel mai folositor. (puteti sa scrieti de doua ori "Design-ul nu este pe placul oricui" ... ca nu se supara nimeni)

  • antonny, miercuri, 14.08.2013 22:37

    Pentru un motor galagios si cu 184 cp sa dai 58000 euro ......??? La pretul asta avem ceva minunat si cu o clasa peste BMW .....Jaguar XF facelift 3.0D v6 275 CP sa nu mai vorbim de Infiniti Q50 care apare la anu ....

  • Adrian, miercuri, 14.08.2013 23:16

    @antonny Q50 da....XF e in clasa cu seria 5. evident ca masina este supraevaluata. Nu imi pot imagina ce e in mintea unui viitor propietar de asa ceva. Pe langa pretul enorm care nu il merita e si urata. Nu are sens masina....mai bine cumperi versiunea touring care e superb si il comanzi full si tot nu ajungi cu el la pretul asta.

  • @antonny, miercuri, 14.08.2013 23:50

    La 58 de mii iti cumperi si seria 5 cu motor de 3 litri care nu este cu o clasa sub XF, cand va aud ca la banii astia va cumparati voi nu stiu ce modele...va cumparati pe naiba.

  • luca, joi, 15.08.2013 14:52

    Au vazut cei de la BMW ca au succes cu X6, si si-au zis sa incerce sa cocoseze si seria 3 si seria 5. Eu personal, nu mi-as lua nici x6, nici seria 3 sau 5 GT. Mai degraba un seria 3 touring, care e mult mai frumos, si ceva mai ieftin.

  • ALEX, sâmbătă, 17.08.2013 08:53

    ori am eu impresia ori s-a cam lasat pielea pe scaunul soferului dupa 12000 km si 60000 euro cheltuiti? wtf?

  • Adrian, sâmbătă, 17.08.2013 13:03

    @ALEX Da....e lasata putin. In general BMW are probleme de genul asta....nu stiu ce fac ei dar nu o prin bine si se deplaseaza. Am vazut asta si la seria 7 si la 6, 5 etc. Modele mai vechi mai noi. Asta e...fiecare marca are buba ei.