Performante
Ai simţit vreodată ce înseamnă să ajungi în 4.2 secunde de la 0 la 100 de kilometri pe oră fără să te prinzi de asta? Pe cât e de ciudat, pe atât e de înfricoşător. Nu în sensul fricii pure, ci a spaimei că, până la urmă - poţi să mergi cu vreo 200 de km/h fără a simţi radarul care vine-urlând spre tine, vorba cântecului.
M6 e foarte rapid, se mişcă extrem de dezinvolt, însă tu eşti semi-izolat în coconul de siguranţă din habitaclu şi mai că le trimiţi sudalme bavarezilor pentru că te mint în cartea tehnică. Dacă-l întrebi însă pe fotograful care se bucură afară de lumina perfectă a galeriei foto alăturate, îţi va spune că ai probleme cu radarul personal: "Ai zburat instantaneu, nu ştiu despre ce vorbeşti tu aici".
Îţi dai seama că, pe lângă confortul fonic şi fizic accentuat din maşina asta, la senzaţia asta mai contribuie un lucru. Are două tone cu tot cu tine. Şi, chit că nemţii au găsit ecuaţia câştigătoare prin care masa să devină doar un raport fizic într-o fişă, simţi greutatea maşinii pe măsură ce o înveţi. Prin inerţia ceva mai sănătoasă în viraje, la frânare şi prin modul în care îţi răspunde direcţia.
Una peste alta, M6 este al doilea cel mai rapid model din segmentul ăsta de premianţi, aşezându-se după acelaşi RS7 Sportback, singurul concurent care coboară sub 4.0 secunde.
Decilitri sau decalitri? Un decilitru e 0.1 litru. Un decalitru îs 10 litri.