BMW Seria 7 facelift
În hamac
E foarte ciudat să te plimbi prin România la volanul unui BMW Seria 7. În primul rând, atunci când dintr-un instinct absolut normal laşi pietonii să traverseze pe trecere, eşti privit ca un ciudat excentric care are inimă pentru semenii lui, iar oamenii-ţi mulţumesc ca şi cum ai fi coborât din maşină să-i ajuţi cu mâna ta. Atunci când intri la spălătorie, timpul se opreşte, iar din camerele de spălare iese un Touran plin de şampon doar pentru că "domnu' cu BMW poate se grăbeşte". Chiar dacă explici civilizat că nu e cazul şi că poţi să aştepţi. E adevărat, ceva te face ca la finalul spălării să-i mulţumeşti destul de "uman" tipului care a şters maşina 20 de minute - nu am mai prins maşină atât de bine ştearsă niciodată - cu o sumă mai mare decât media bacşişurilor acordate în aceste condiţii. De la volanul unui Seria 7 vezi poliţişti care ies din maşina parcată în lateralul Drumului Naţional doar pentru a-ţi face semn cu degetele spre ochi, un soi de "I'm watching you!" neaoş. Chiar dacă tu mergeai cu limitatorul de viteză setat la fix 50 km/h prin respectivul sat.
În fine, cert e că, după 1000 de kilometri la volanul unui BMW Seria 7, înţelegi de ce oamenii care-şi cumpără maşini de genul ăsta sunt pregătiţi să dea fără probleme peste 100.000 de euro pe ele. Înţelegi de ce ambasadorii se plimbă pe bancheta din spate şi de ce Seria 7 se află în orice coloană oficială din orice ţară a acestei lumi. De ce îşi cumpără maşina asta cei care şi-o permit. Pentru că pot. Şi dacă tu ai putea să ţi-o cumperi, crede-mă că ai face-o fără să te gândeşti de două ori.
Citeste si
-
4.3/5Cupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
4.6/5Am testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.5/5Am testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.3/5Am testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.5/5Ford Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
-
Lache, luni, 27.05.2013 12:55
Cand ai bani pentru asemenea masini,chiar ca nu vei simti diferentele in tehnologie.Depinde doar de preferinte.
-
Dragos, luni, 27.05.2013 13:02
Deci are 63 HP mai mult decat A8-ul si e doar cu 0.7 s mai rapid? Ceva, undeva nu e ok! Chiar sunt curios cat ar scoate acel 3.0 biturbo de 313 al celor de la Audi pus pe A8!
-
Lache, luni, 27.05.2013 13:04
As fi si eu curios unde poti sa scoti untul din masinile astea? Chiar trebuie sa ne cramponam de zecimi de secunde?Nu suntem agenti 007 !
-
@dragos, luni, 27.05.2013 13:13
diferenta e asa de mica la acceleratie, pentru ca desi Seria 7 are putere mai mare, A8 e din aluminiu, deci muuuult mai usor. Voila raspunsul pe care il cautai
-
dan, luni, 27.05.2013 13:42
Pret model testat 123.798 € Apartamentul din Dorobanti vine la pretul asta si cu loc de parcare inclus? Si cand te gandesti ca 'septare' de pe vremea lui Bangle sunt acum la 6-7000 E...
-
dan_grc, luni, 27.05.2013 13:45
@S is still king Am o banuiala ca nu vor testa prea curand noul S, de fapt nu cred c-au testat vreodata nici actualul S si nu cred ca din vina lor. Designul poate sa fie fad, fata de actualul S sau fata de noua generatie, fata de A8, exceptand partea frontala care este "smechera", nu vad cu ce iese in evidenta din profil sau la partea posterioara A8-ul, asta daca nu vi se pare ca si A4 are un design senzational, cu care seamana foarte mult la stopuri, mai mult decat seamana seria 7 cu seria 5 din spate, dar e vorba de perceptie probabil. La viitorul seria 7 sper ca se vor inspira din conceptul proaspat prezentat.
-
Dragos @@dragos, luni, 27.05.2013 13:58
A8-ul 3.0 are 1915 kg, o fi el din aluminiu dar 25 kg nu cred ca fac o diferenta prea mare!
-
BMW, luni, 27.05.2013 14:15
E un seria 5 putin mai mare. Interiorul nu pare deloc demn de segmentul asta. In schimb,S-ul chiar emana lux si eleganta.
-
ShelbyV8, luni, 27.05.2013 14:24
In testul cu 730 ati folosit numai "metafore" in descrierea interiorului... Acum nu ati mai fost atat de fascinati, mai ales ca 740 are mai multe dotari. Totusi, sunt aceeasi masina, dar au punctaje diferite la capitolul interior. Si daca tot ati amintit de Mercedes, cand o sa testati noul E, S sau macar CLA?
-
Radu, luni, 27.05.2013 14:24
Nu neg sentimentele pe care ti le poate trezi o astfel de masina, insa testul trebuia sa fie mai obiectiv. E clar ca materialele, motoarele si optiunle sunt de cel mai inalt nivel. Cred ca era important de punctat mai mult avantajele/dezavantajele pe care le are in legatura cu competitorii, tehnologii noi, materialele din care este facuta caroseria etc.. Exprimari de genu "cat de tare e asta, moamoaa cat de tare e si astalalta" parca nu isi au locul. Cu toti ne dam seama de nivelul la care s-a ajuns, tocmai de aceea ceva mai multa critica nu strica.
-
Lucian, luni, 27.05.2013 14:25
Iar sunt testate masini care nu intereseaza pe nimeni...
-
JJ, luni, 27.05.2013 14:31
Probabil de asta nu ati scris despre S-Klasse la lansare. Erati ocupati sa testati Seria 7. Pe cine intereseaza acuma Seria 7 cand s-a lansat noul S-Klasse inafara de fanii brandului?
-
mircea, luni, 27.05.2013 14:49
@ShelbyV8: Diferenţa e făcută de câteva detalii. Criticile sunt în text. În plus, autorii celor două teste sunt diferiţi, iar de aici vin şi alte diferenţe de percepţie. @Radu: În primul rând, e greu să critici o maşină de genul ăsta în condiţiile în care ea e vârful tehnologiei unui constructor recunoscut la nivel mondial. Dar cred că exagerezi puţin. Nu m-am dat la o parte din a critica maşina acolo unde a meritat. Vezi interior, design, poate chiar ţinută de drum. @JJ: Noi scriem fără absolut nicio problemă despre toate maşinile pe care le primim la test. Când nu există comunicare din partea reprezentanţilor oficiali ai unei mărci în România, nu prea avem ce să facem în plus faţă de ce se vede deja pe site. @S is still king: Nu obişnuim să notăm în testul unui model - oricare ar fi el - maşini ale altor mărci. Care, în plus, încă nu au fost lansate în România. Când îi va veni rândul - dacă va exista disponibilitate din partea mărcii - vom testa şi S-Klasse.
-
slVW_83, luni, 27.05.2013 15:07
Acest 740 D xDrive e un fel de Bayern Munchen al masinilor! Impresionant din toate punctele de vedere!
-
Adrian, luni, 27.05.2013 15:16
Am si eu o nelamuriere....am vazut ca AM testeaza cam toata gama BMW in shimb Mercedes doar cateva modele. Sa inteleg ca nu le place MBZ sau nu au un parteneriat bun cu cei de la MBZ ? @JJ Da....S-ul este superior acum fata de 7. Si eu cred tot asa...doar fanii o cumpara. ps. Eu sunt fan BMW 7 (e38 facelift). Pt. mine a fost, este si va ramane el mai frumos BMW. Pacat ca nu se mai produce. Daca ar scoate un E38 nou cu pretul unui 7 model nou l-as alege fara sa mai stau pe ganduri.
-
Andy, luni, 27.05.2013 15:30
Ceea ce multi nu zic, fie ca sunt fani BMW, fie ca doar sunt pasionati de automobile sau fie ca le repugna firma respectiva e ca seria 7 e masina pentru care-ti trebuie sofer. E o masina gandita mai mult pentru locurile din spate, pentru oamenii de afaceri care au sofer. Pentru cei care vor sa conduca BMW-uri, celelalte serii sunt mult mai potrivite. In rest e o masina de nota 20.
-
LR, luni, 27.05.2013 15:39
@mircea: m-a captivat articolul. Doar o singura obiectie: personajele descrise in fraza "De la volanul unui Seria 7 vezi poliţişti care ies din maşina [...]" nu sunt politisti, ci militieni. Sunt convins ca asa gandesti si tu, dar nu ai voie s-o exprimi in articol; asta e dezavantajul tau fata de noi, cei care comentam :).
-
ShelbyV8, luni, 27.05.2013 16:14
@mircea Multumesc pentru raspuns. Scuze,dar nu m-am uitat cine facuse testul vechi cu 730.
-
Vasilica, luni, 27.05.2013 17:05
A fost fiabil?
-
mntsn, luni, 27.05.2013 18:20
:)))) Trebuia sa ne binedispuna cineva. Bine @Vasilica !!
-
Mecanicu', luni, 27.05.2013 18:44
Masina asta este o nebunie... Cat despre pret...in general calitatea costa...si, in general in tarile civilizate masinile scumpe se iau pe firma, si la noi a inceput lumea sa inteleaga ca nu este ok sa iti indatorezi familia si sa ai ipoteci pe casa doar pentru o masina pe care nu ti-o permiti si oricum ii scade valoarea cu cateva mii de euro doar ce ai iesit pe poarta showroom-ului...insa cand ai o firma si vezi ca trebuie sa platesti impozit pe profit de 100 000 de euro, decat sa dai la stat iti iei o masina scumpa si ai cheltuieli iar banutii raman la tine sub forma masinii...in concluzie nici nu o simti la banuti...deci in romanica civilizatia si autogospodarirea ia ceva timp: sunt nenumarate cazurile cu BMW X5, Audi q7, seria 7, Masserati parcate prin Berceni, Drumul taberei doar pentru a impresiona audienta o parte din bani furati o parte achizitionate de persoane fizice cu imprumut in banca numai pentru a demostra ca sunt "baieti de salon" Vestea buna: "prostia a inceput sa doara"
-
ScorpyonVAG, luni, 27.05.2013 19:33
Daca 730xd are 4,6 punctaj, atunci 740xd care are un motor mai performant tot 4,6 are ? Masina pare impecabila. Consumul real obtinut de catre voi 7,7% pare fantastic la motorul pe care il are.
-
Adrian, luni, 27.05.2013 20:26
@Mecanicu' Sunt mai multe categorii de oameni cu bani la noi. 1: Cei care fac afaceri cu STATUL majoritatea isi cumpara masini cu banii jos (si masini de sute de mii de euro unii chiar milionul de euro gen Casuneanu si altii). Majoritatea au colectii (zeci de masini de lux in garaj de la 100 de mii de euro masina in sus). 2: Interlopii si camatarii care fac trafic de droguri, trafic de carne vie, camata etc. Si ei tot cu banii jos dar masini mai normale ca pret de pana in 100-120 de mii. Chiar daca ii mai vezi in Bentley , Rolls etc le au luate second. 3: Cei care le cumpara in leasing in general oamenii de afaceri cinstiti de la noi care majoritatea sunt ingropati in datorii la banci pt. ca altfel nu ar fi puttut sa isi extinda afacerile dar le merge treaba si in functie de profit si cifra de afaceri fac cheltuieli la sfarsit de an ca sa nu dea la stat atatia bani degeaba. Cum ai spus si tu mai bine isi cumpara o masina. 4: Vedetele care fac bani cinstiti si ele care aleg sa le cumpere cu banii jos sau in leasing. 5: MELTENIII :))) Aia care isi vand casa (organele) si isi cumpara masini de lux dupa care inchiriaza o garsoniera si tin masina in fata blocului sa vada lumea ca e ,,bastan'' :)). Nu mai zic ca le misca din joi in pasti ca nu au bani de benzina. Ma intreb totusi bani de impozite de unde au ? Cred ca fac foamea si strang ban pe ban sa de impozitul la Bentley.(marca preferata de cocalarii de la noi). De revizii corecte cum se cuvine la asa masini nu mai zic. Majoritatea le vezi la service-uri impreuna cu Dacii si alte ragalii :)).. ps. Ar mai fi si alte categorii dar sunt rari ... castigatori la loto, mostenotorii unor averi (in general cei care retrocedeaza ce le-a confiscat comunistii si isi mai vand din prpietati si isi cumpara si ei o masina de lux ) si cei foarte destepti (directori de banci, avocati buni, notarii, cei din in domniul IT etc) dar in general aceste categorii de oameni au alte prioritati cu banii si nu ii arunca pe masini.
-
unckle, luni, 27.05.2013 21:28
sa vedem ce aduce urmatorul șeptar (sau urmatorul A8) pentru ca S este inca acolo sus ;)
-
Suedezu, luni, 27.05.2013 23:09
Cataaaa?????????? Maiculitaaa ????? o suta tresdemii de euro ????? Huuuuuu, ma infierbantai de mi-o sarii rinichii :)) . Nu as investi in modelul asta nici daca as avea bani. E o investitie proasta, mai ales ca siguranta este foarte slaba la bmw la IIHS. Deci raman la al meu 940 care este masina mult mai sigura fata de acest septar cu 25 de ani mai nou.
-
e60azh, luni, 27.05.2013 23:57
Veţi simţi puterea modelului Audi A8 4.2 TDI, imediat ce veţi accelera: 258 kW (350 CP) şi un cuplu maxim de 800 Nm vă vor propulsa în doar 5,5 secunde de la 0 la 100 km/h, în condiţiile unui consum de doar 7,6 l/100 km.
-
e60azh, marţi, 28.05.2013 00:03
informatii luate dupa siteul oficial :D deci 4134 cm³ 351 caluti si tot mai lent cu 0,1
-
LauCalin, marţi, 28.05.2013 02:01
Si mie imi place Volvo insa comentariul tau m-a amuzat copis. :) Cred ca nu ai da pentru ca probabil nici nu iti imaginezi cum ar fi sa poti sa dai 130000 de euro pe o masina. Asta ar insemna sa ai cateva sute de mii de euro bune in cont sau cateva milioane. Deci intr-un fel e de inteles reactia ta. Eu sincer as da 130000 de euro daca mi-as permite. Nu cred ca pe un BMW insa. Dar asta ar insemna sa am o situatie materiala f f buna. Si cum nu am nici o situatie materiala f f buna, pentru ca nu imi permit sa dau 130000 de euro pe un Seria 7, ma multumesc cu un Beetle si un apartament cu 2 camere decent in care totusi ma simt destul de bine :))))
-
ala, marţi, 28.05.2013 09:01
Volvo de care spui tu nu are nici o treaba cu nimic este un CAZAN nenorocit si pui viata in pericol atat tie cat si participantilor la trafic. Da stiu clisee ca e mai bun ca un Logan nou sau ca multe BMW,Audi etc aduse de afara , dar rabla aia nenorocita pe care o detine tactu trebuie dusa la topit nu mai prezinta garantie de foarte multi ani!!!!
-
Bogdan, marţi, 28.05.2013 09:55
Mircea esti sigur ca nu aveau mufa USB? Unitatile de pe BMW suporta pana la 3 conectori USB, acum in functie de echipare poate fi dotat cu 1 sau mai multe. Insa in cotiera soferului trebuia sa ai conexiune USB si AUX in mod cert. Referitor la climatizare si cutia din portbagaj. Zilele astea am parcurs aproximativ 300 de km in seria 7Li si nu avea acea 'cutie' in portbagaj in aceeasi echipare care este prezenta si pe masina de test.
-
hazard, joi, 27.06.2013 13:19
Ce pacat ca nu are claxonul in manetuta de semnalizare, ca la Dacie :)
Daca la BMW-ul asta i-ati dat 5 stele la capitolul Tehnologie, noului S Klasse ce-i mai dati?!