Performante
Dacă numeri de la 1001 la 1006, îți ia la fel de mult timp cât îi ia lui 135 Cabriolet cu transmisia DCT să atingă 100 de kilometri pe oră cu start de pe loc. În cifre, asta înseamnă 5.5 secunde. Pe șosea, simți o mașină foarte rapidă. Punct. Pleci cu un joc de fund acceptabil cu ESP-ul cuplat și cu unul ceva mai accentuat atunci când încerci să faci pe clovnul, dar acul vitezometrului se mișcă respectabil de rapid înspre 100 km/h. Toate astea într-un cabriolet cu o lungime de două ori și jumătate cât înălțimea ta.
Nu înțelegi ce înseamnă 5.5 secunde decât atunci când înțelegi că mașina despre care vorbim e cu aproape două secunde mai rapidă pentru 0-100 km/h decât orice alt cabriolet derivat din compactă de pe piață. Sau, de partea celalată, cu doar 0.4 secunde mai lent decât Porsche 911 Carrera Cabriolet (motor de 3.6 litri, 40 de cai în plus și 100 de kilograme în minus). Pe scurt, am avut ocazia de a testa cel mai rapid cabriolet compact cu preț oarecum civilizat de pe piață. Dacă întrebați de viteza maximă, aceasta atinge 250 de km/h și apoi se oprește în virtutea unei înțelegeri nemțești reglată în ciuda autostrăzilor de aceeași origine.
La 63000 de ieuro imi iau la dastari si emceveuri de ma plictisesc si ajung si din A in B ca si beamveu asta.