Consum
E deja superfluu să spun că cei care își cumpără un 135i nu se gândesc prea mult la faptul că benzina s-a scumpit, că rezervorul nu-i mare sau că autonomia e problematică. Nu trebuie să crezi în legende pentru a înțelege că un motor de 3 litri cu două turbine își cere drepturile, mai ales atunci când alegi să te simți bine la volan și să rulezi proporțional cu banii pe care i-ai dat pe mașină.
Paradoxul este că BMW nu anunță cifre care să te sperie. Dacă te uiți în cartea tehnică, vezi că în afara orașului poți să cobori - cel puțin teoretic - până la 6.5 litri/100 km. În oraș e ceva mai greu pentru noul proprietar de BMW, 135 Cabriolet fiind însetat încă de pe hârtie: 12.2 litri/100 km. Ei bine, șansele să ajungi la 6.5 litri sunt reale doar dacă ai norocul de a trăi într-un context fizic paradoxal, în care toate șosele coboară. Asta pentru că, în mod real, mașina amendează între 9 și 13 litri de benzină la fiecare sută de kilometri, în funcție de șosea și de stilul de condus. În afară. În oraș, dacă mergi liniștit și nu încerci să-ți exerciți talentele de pilot pe șosea, scapi cu 15 litri/100 km. Am simțit însă nevoia unui sistem Start/Stop care ar fi reușit în mod sigur să taie din cifre. Sistemul este disponibil în gama modelului german, dar nu l-am avut la dispoziție pe motorizarea testată.
La 63000 de ieuro imi iau la dastari si emceveuri de ma plictisesc si ajung si din A in B ca si beamveu asta.