Volkswagen ID R primește un design special: prototipul electric vrea să stabilească recordul unui traseu dificil din China cu 99 de viraje
Volkswagen va încerca să stabilească un record pe un traseu dificil din China cu 99 de viraje și o diferență de nivel de peste 1.300 de metri, iar pentru acest eveniment prototipul ID R a primit un design special.
Volkswagen promovează intens ideea că mașinile electrice pot fi performante, iar în acest scop a dezvoltat prototipul electric ID R pe care îl folosește pentru a stabili diverse recorduri.
Cel mai recent, ID R a devenit cel mai rapid vehicul electric de pe circuitul de la Nurburgring, după ce anterior realizase o performanță similară și pe clasicul traseu de la Goodwood.
Următorul pas anunțat încă din luna iulie este ca Volkswagen să stabilească un record pe un drum către Poarta Raiului din Tianmen, China. Locul nu a fost ales întâmplător, întrucât Volkswagen vrea să-și promoveze serviciile de mobilitate în China, cea mai mare piață din lume pentru mașini electrice.
De altfel, constructorul german pregătește pentru acest eveniment un design special pentru caroserie, care este predominant roșie cu elemente negre. În plus, producătorul a făcut câteva mențiuni în limba chineză pe caroseria prototipului.
Încercarea de a stabili un record va avea loc în luna septembrie, în condițiile în care singurul record stabilit până acum a fost cel de 9 minute și 51 de secunde realiat de un Range Rover Sport SVR.
Traseul pe care îl va aborda ID R are 99 de viraje și o diferență de nivel de peste 1.300 de metri: startul are loc la altitudinea de 200 metri, în timp ce punctul de sosire este poziționat de 1.519 metri altitudine.
ID R este un prototip electric de curse cu două motoare electrice de 680 de cai putere și 650 Nm, în timp ce accelerația de la 0 la 100 km/h pe oră are loc în 2.25 secunde.
Via Autocar