Volkswagen țintește un nou timp de referință alături de prototipul electric ID R: nemții vor să cucerească unul dintre cele mai dificile trasee montane din China
În luna septembrie, prototipul Volkswagen ID R va încerca să stabilească un timp de referință pentru vehicule electrice pe unul dintre cele mai dificile trasee montane din China. Pe cei 11.3 kilometri, ID R va avea de înfruntat 99 de viraje. În plus, diferența de nivel dintre start și sosire este de peste 1.300 de metri.
Volkswagen continuă campania de promovare a mobilității electrice și anunță că prototipul ID R va fi modificat pentru a înfruta unul dintre cele mai dificile trasee montane din China. Nemții vor să stabilească un timp de referință pentru vehicule electrice pe drumul care șerpuiește către Poarta Raiului din Tianmen, China.
Punctul de start se află la o altitudine de 200 de metri, iar pentru a ajunge în vârf, prototipul ID R va avea de parcurs 11.3 kilometri și de înfruntat 99 de viraje. Finișul se află la altitudinea de 1.519 metri. Conform oficialilor producătorului german, urcarea cronometrată va avea loc în luna septembrie.
Anul trecut, un Ronge Rover Sport SVR a reușit să stabilească un record pentru vehiculele cu motoare cu combustie internă pe urcarea din China. SUV-ul de performanță a finalizat traseul în 9 minute și 51 de secunde.
În prezent, Volkswagen ID R deține recordul all-time pe urcarea de la Pikes Peak, timpul de referință fiind realizat în 2018. Anul acesta, ID R a reușit să devină cel mai rapid vehicul electric de pe circuitul de la Nurburgring. De asemenea, în urmă cu doar câteva săptămâni, prototipul constructorului german a stabilit un nou timp de referință pe traseul de la Goodwood.
Drumul din China pe care Volkswagen ID R o "să-l atace" în luna septembrie nu este deschis circulației publice, iar singurele vehicule care parcurg traseul sunt autobuzele regiei de transport.