Preţuri Mitsubishi Outlander Plug-in Hybrid în România: hibridul 4x4 pleacă de la 45.500 euro

Publicat miercuri, 09.07.2014 12:48 de Sebastian Toma

Importatorul Mitsubishi în România a anunţat disponibilitatea lui Outlander PHEV pe piaţa internă. Modelul hibrid cu tracţiune integrală pleacă de la 45.496 euro cu TVA inclus.

Mitsubishi Outlander PHEV, versiunea hibridă a SUV-ului nipon, este disponibil pe piaţa din România. Modelul are un sistem de propulsie compus din două motoare electrice şi un motor 2.0 benzină, iar acumulatorii sistemului hibrid pot fi încărcaţi de la o priză normală (cu condiţia să fie de 16A). SUV-ul japonezilor poate fi condus în modul 100% electric pentru 52 de kilometri, iar autonomia totală a modelului este de 824 kilometri în condiţiile în care are plinul făcut atât pentru rezervorul de carburant, cât şi pentru acumulatorii sistemului hibrid.

Preţuri Mitsubishi Outlander facelift în România: start de la 28.400 euro

Consumul mediu de carburant pentru primii 100 de kilometri este de numai 1.9 litri, în timp ce emisiile de CO2 sunt de 44 de grame pe kilometru. Odată ce acumulatorii electrici îşi consumă energia, consumul mediu creşte la 5.8 litri la sută. Oricum, situaţia asta ar fi destul de rară, deoarece bateriile se încarcă din mers la frânare, deci şoferul nu este nevoit să caute prize pentru reîncărcarea sistemului hibrid. Viteza maximă a modelului nipon cu tracţiune integrală este de 170 km/h.

Mitsubishi Outlander Plug-in Hybrid: 880 kilometri autonomie şi încărcare 80% în 30 minute

Sistemul hibrid al lui Outlander comută automat între modurile de rulare, Maşina are o aplicaţie dedicată de smartphone, prin care şoferul poate să programeze o temperatură interioară specifică şi să verifice starea de încărcare a bateriei.

Motorizarea MIVEC de 2.0 litri a lui Outlander PHEV are 120 CP şi 190 Nm, în timp ce motorul electric al modelului dezvolă 81 CP şi 137 Nm. În partea din spate a modelului se află al doilea motor electric, tot de 81 CP şi 137 Nm. Ambele motoare au fost preluate de la i-MiEV, modelul 100% electric al mărcii japoneze. Acumulatorul Litiu-ion din dotare are o capacitate de 12 kWh şi are 80 de celule. Bateriile pot fi încărcate în cinci ore de la o priză normală şi în 1.5 ore de la un încărcător rapid. Rezervorul modelului este de 45 de litri, cu 15 mai mic decât Outlander-ul cu motor termic, iar portbagajul are un volum mai mic cu numai 3% faţă de modelul cu propulsie convenţională, totalizând 463 de litri.

Mitsubishi Outlander PHEV - SUV-ul hibrid alimentat la priză ajunge şi în Europa

Via Mitsubishi

  • mog, miercuri, 09.07.2014 12:56

    stati asa, o secunda. deci are 1 motor termic de 120cp + 2 motoare electrice de 81cp, fiecare...si totusi viteza maxima e de 170km/h? ceva nu se leaga aici.

  • a, miercuri, 09.07.2014 13:47

    cat vrei sa prinda? 300?

  • lorinczi.thomas, miercuri, 09.07.2014 16:43

    Probabil viteza maxima, in mod ELECTRIC, va fi de 170 km/h. Oricum, nu ai nevoie de viteza mai mare, decat daca mergi zilnic pe Autobahn.

  • mog, miercuri, 09.07.2014 17:14

    probabil doar in mod electric. poate baietii exact in articol. prius are 180 normal si 100 in mod electric. @a, "nu vreau sa prinda" 300, mi se pare doar ca e putin pt o masina cu atata putere/cuplu, comparand si cu alte hibiride. sa ai putere si sa obtii un top speed mic, ai pierderi mari, ori limitari inutile. asa, n`ai nevoie nici de 140 km/h, ca limita legala e 130 kh/h.