Mitsubishi Outlander Plug-in Hybrid, informaţii noi
Mitsubishi a dezvăluit informaţii tehnice noi despre noul său Outlander Plug-in Hybrid. Acesta are o autonomie de 880 kilometri şi se poate încărca la 80% din capacitate în 30 minute.
Mitsubishi a dezvăluit detalii tehnice suplimentare despre noul Outlander PHEV. Modelul va fi lansat la Salonul Auto de la Paris şi va fi primul SUV hibrid plug-in din lume. Noua versiune a lui Outlander preia motoarele electrice ale lui i-MiEV şi asigură un sistem de tracţiune integrală prin acestea, eliminând cardanul şi cutia de transfer. Cei de la Mitsubishi spun că ambele motoare electrice oferă un control mai bun al tracţiunii în orice situaţie şi că oferă cuplul motor maxim instant, ceea ce ar trebui să ofere reprize competitive în raport cu restul gamei Outlander.
Outlander PHEV are un motor 2.0 MIVEC care asistă sistemul de propulsie electric atunci când este cazul. Cei de la Mitsubishi spun că modelul comută automat între modurile EV, hibrid serie şi hibrid paralel în funcţie de condiţiile de drum. Toate setările sunt optimizate pentru eficienţă maximă, iar modul simplu de funcţionare ar trebui să-i ajute pe clienţi să obţină o autonomie mare fără bătăi de cap.
Bateriile lui Mitsubishi Outlander PHEV au un voltaj de 300V şi pot să-şi atingă 80% din capacitate în aproximativ 30 de minute în modul de încărcare rapid. Pentru o încărcare completă de la zero, un proprietar trebuie să aştepte aproximativ 4.5 ore folosind o priză convenţională. Cu bateriile încarcate la maximum, modul EV asigură o autonomie de 54 de kilometri cu zero emisii de CO2. Autonomia totală a modelului este de 880 kilometri, anunţă oficialii Mitsubishi.
Outlander PHEV va debuta iniţial pe piaţa din Japonia, urmând să fie introdus în Europa în decursul anului viitor. Modelul face parte dintr-un plan mai amplu al japonezilor de a oferi versiuni hibride ale tuturor modelelor din gamă. Cei de la Mitsubishi vor aduce la Salonul Auto de la Paris şi versiunea europeană a modelului global compact, cunoscută şi sub numele de Mirage pe unele pieţe.
Via Mitsubishi
Pacat ca asemenea tehnologie nu este dublata si de un design revolutionar, inovativ, atractiv... Nu inteleg de ce compania Mitsubishi nu are un designer care sa puna in valoare aceste masini de altfel bune, fiabile, eficiente!!! Un Walter da Silva al lor ar face minuni! Si nu o spun pentru ca sunt mare fan al acestui designer ci doar pentru ca este foarte mediatizat... Ori despre designerul sef de la Mitsubishi nu am auzit niciodata... Oare au un departament dedicat designului sau inginerii stabilesc forma dupa functie?