Ford va încheia sponsorizarea UEFA Champions League
Cea mai importantă competiţie inter-cluburi din lume va pierde sponsorul său numărul unu din ultimii 21 de ani, Ford. Compania americană a decis să-şi reorienteze fondurile în alte direcţii.
Ford a anunţat că va încheia sponsorizarea Champions League după finala derulată la Lisabona, în luna mai a anului curent. Cei de la Ford au decis să "urmeze o nouă direcţie" după 21 de ani de sponsorizare, timp în care au lansat mai multe modele în cadrul promovării prin cel mai important campionat european de fotbal inter-cluburi. Analiştii din industrie consideră că Ford renunţă la această sponsorizare ca parte a măsurilor de austeritate derulate pe piaţa din Europa, nefiind singura marcă afectată de scăderea vânzărilor pe Bătrânul Continent. În contrast, berarii de la Heineken au continuat sponsorizarea Champions League, aplicând o prelungire a contractului până în 2018.
FEATURE: Mărcile auto şi implicarea lor în fotbalul european
Primul produs Ford promovat în cadrul colaborării cu Champions League a fost Mondeo, lansat în sezonul 1992-1993. Ulterior, Ford a lansat modelele S-Max, Kuga, B-Max, Fiesta, Focus şi alte noi generaţii ale lui Mondeo. Ultimul model Ford care va fi lansat în cadrul parteneriatului cu Champions League este Mustang.
POVEŞTI AUTO: Ford Mustang - 50 de ani de legendă
"Cu sosirea noului Mustang în Europa, încheiem lungul nostru parteneriat cu UEFA Champions League pe o notă înaltă. Atât Ford, cât şi UEFA au avut de beneficiat de pe urma acestei colaborări, aşa că a venit vremea ca Ford să avanseze într-o nouă direcţie, pe măsură ce ne pregătim să lansăm noi modele în Europa, având pregătite peste 25 de noutăţi în următorii cinci ani", a declarat Stephen Odell, Preşedinte Ford of Europe.
Via AutomotiveNews (înreg.) | UEFA
Pleaca fordu da las'' ca vinee gazpromu nu e problema