Audi A4 facelift - video, fotografii şi informaţii oficiale
Audi a prezentat astăzi noul A4 facelift. Modelul de clasă medie vine un design influenţat de fraţii mai mari şi cu motorizări mai economice în medie cu 11%.
Audi continuă să transplanteze filosofia de design unitar şi pe unul din cele mai de succes modele ale sale: A4. Cu toate derivatele sale.
AUDI A4, COPIA FRAŢILOR MAI MARI
Asemenea fratelui său A5, modelul de clasă medie primeşte o nouă faţă, caracterizată de o grilă cu şase colţuri, blocuri optice mai ascuţite, lumini LED diurne şi spoilere redesenate uşor. În partea posterioară avem noi stopuri, simetrice celor frontale, cu aceeaşi tehnologie LED.
Modificările de design au influenţat şi dimensiunile generale. Noul A4 măsoară 4.7 metri lungime, între 1.83 şi 1.84 metri lăţime, între 1.41 şi 1.50 metri înălţime şi are un ampatament de 2.81 metri. Pentru interior designerii Audi au ales un volan uşor modificat, culori noi, materiale atent selecţionate, o cheie nouă şi o nouă coloană de direcţie.
MOTOARE MAI ECONOMICE CU 11%
La nivel general, toate versiunile şi derivatele lui A4 se bucură în medie de o reducere cu 11 procente a consumului şi emisiilor, în ciuda unei uşoare creşteri de putere şi cuplu.
În Europa, A4 va fi oferit cu deja cunoscutul motor pe benzină 1.8 litri TFSI, capabil să livreze 170 de cai putere şi 320 de Nm. Consumul scade cu 19% până la 5.6 litri/100 de kilometri, promiţând în acelaşi timp o rată a emisiilor de 134 g/km.
Pentru fanii dieselului, Audi oferă motorul 2.0 TDI în trei versiuni de putere: de 136, de 163 şi de 177 cai putere. Cum e şi normal, dieselul entry-level este şi cel mai economic, garantând un consum de numai 4.2 litri la 100 de kilometri şi emisii de 112 g/km.
Cel mai puternic motor din gamă este V6-le de 3.0 litri TFSI. Unitatea oferă 272 de cai putere pe A4 şi nu mai puţin de 333 cai putere pe versiunea sportivă, vârf de gamă, S4. Aceasta din urmă reuşeşte să accelereze de la 0 la 100 de km/h în 5 secunde şi să atingă o viteză maximă, limitată electronic, la 250 km/h. Chiar şi aşa, media consumului este de 8 litri/100 de km.
SUSPENSIE ŞI DIRECŢIE NOI
Unităţile diesel şi benzină vor fi asistate de o cutie manuală cu şase trepte sau de una automată S-tronic cu şapte rapoarte şi dublu ambreiaj. Transmisiile se regăsesc pe toate variantele de caroserie ale noului A4 şi pot fi însoţite, doar pe anumite versiuni şi de sistemul de tracţiune integrală quattro.
Faceliftul aduce pentru actualul A4 şi o suspensie spate revizuită. Inginerii au înlocuit braţele, au modificat comportamentul amortizoarelor şi au revizuit direcţia electro-mecanică pentru un răspuns îmbunătăţit.
CLICK AICI pentru a vedea pagina specială Audi A4 facelift
CLICK AICI pentru a vedea pagina specială Audi A4 Avant facelift
CLICK AICI pentru a vedea pagina specială Audi A4 Allroad quattro facelift
CLICK AICI pentru a vedea pagina specială Audi S4 facelift
CLICK AICI pentru a vedea pagina specială Audi S4 Avant facelift
Cand vine vb de desingnul gamei Audi (mici excepti) ma ia somnul, nemaivorbind de Volfwagen, papusi matrioska. BORING.