Honda CR-V a debutat la Salonul Auto de la la Los Angeles
Honda CR-V a trecut peste dificultăţile cu furnizorii şi a debutat în premieră mondială la Salonul Auto de la Los Angeles. Modelul prezintă un aspect foarte apropiat de cel al conceptului pe care este bazat.
Honda a adus noua generaţie a lui CR-V la Salonul Auto de la Los Angeles. Fanii mărcii se temeau că modelul nu va apuca debutul de la acest salon din cauza problemelor legate cu furnizorii din Thailanda, dar japonezii au reuşit să rezolve şi aceste dificultăţi şi spun că vor oferi la vânzare modelul CR-V în SUA până la finele anului. Sunt şanse mari ca lista de aşteptare pentru noul CR-V să se întindă pe mai multe luni.
Noul CR-V a fost prefigurat de un concept apropiat de producţie, diferenţa dintre cele două modele fiind insignifiantă. Practic, modelul de serie nu are jante la fel de agresive precum cele ale conceptului, anumite elemente de caroserie nu mai au un finisaj lucios, iar blocurile optice faţă şi spate au o altă grafică. Formele şi silueta lui CR-V au rămas neschimbate de la concept la versiunea de serie, obicei care nu mai surprinde fanii Honda. În comparaţie cu vechiul CR-V, noul model are aceeaşi lăţime şi acelaşi ampatament, dar este mai scurt cu doi centimetri şi mai scund cu 2.5 centimetri.
La nivelul interiorului, noul Honda CR-V prezintă un aspect mai premium şi are un set de ceasuri de bord cu un aspect atrăgător. Americanii se vor bucura şi de integrarea intefeţei Pandora pentru radio prin internet, alături de o funcţie de citire şi scriere a SMS-urilor prin sistemul i-MID (intelligent Multi-Information Display). i-MID este oferit pe modelele Honda CR-V echipate cu sistem de navigaţie. Honda CR-V păstrează configuraţia cu cinci locuri, iar bancheta din spate este rabatabilă 60/40 şi se bucură de un sistem de pliere simplificat.
Pe piaţa din Statele Unite ale Americii, Honda oferă noul CR-V cu un motor i-VTEC de 2.4 litri, cu patru cilindri în linie, care dezvoltă 185 CP şi 220 Nm, cuplat unei transmisii automate cu cinci trepte. Modelul a fost echipat şi cu un sistem nou de tracţiune integrală, numit Real Time All-Wheel-Drive, cu sistem inteligent de control. Pentru moment, nu există informaţii despre versiunea europeană a noului CR-V şi ce motorizări va folosi acesta.
Via | HondaUSA
( pentru admini: daca sunt in pagina asta si vreau sa comentez dar nu sunt inscris e aiurea ca dupa inscriere sa ma duca pe index si nu inapoi aici. E pacat) Ma gandesc ca poate Honda are o strategie mai deosebita din moment ce refuza sa aduca la zi cutiile de viteza si aspectul masinii. Se stie ca sunt conservatori dar parca exagereaza. Desi vanzarile sunt in scadere si in America ei au totusi o valoare de piata enorma (probabil pentru ca produc si altele nu doar masini). Strict personal consider ca Honda coboara sigur sub Toyota ca aspect si finisari si desi cu noul Accord se doreau Premium pariez ca in 5 ani vor fi sub Kia. Toate acestea ne doare. Ne doare profund pentru ca Honda avea ceva special, rezona intr-un anume fel.