Subaru Viziv, primul teaser al conceptului care prefigurează viitoarele modele ale mărcii
Subaru a prezentat un teaser al conceptului Viziv, ajuns la a treia versiune, pe care-l va aduce în standul său de la Salonul Auto de la Geneva. Conceptul prefigurează aspectul viitoarelor modele ale mărcii.
Subaru Viziv, conceptul care prezintă un crossover al mărcii japoneze, va primi o nouă versiune la Salonul Auto de la Geneva. Spre deosebire de predecesorii săi, noul Viziv 2 Concept va avea rolul de a dicta viitorul estetic al mărcii din Shinjuku. Până acum, japonezii au prezentat doar o imagine teaser a acestui concept, care prezintă blocul optic, o parte din grila faţă şi o secţiune a barei de protecţie faţă. Toate trăsăturile sunt disimulate printr-o combinaţie ţipătoare de culori, din care putem doar să remarcăm formatul proiectoarelor de ceaţă şi al benzilor de LED-uri integrate în blocurile optice. Grila faţă hexagonală are acum un model fagure, aşteptat să ajungă şi în echiparea modelelor de serie. Numele Viziv vine de la fraza "viziune pentru inovaţie", explicau reprezentanţii mărcii la prezentarea primei versiuni a acestuia.
standul mărcii de la Salonul Auto de la Geneva, ediţia 2013.
Reprezentanţii Subaru au anunţat că doar grila hexagonală va mai aminti de vechile modele ale mărcii, odată ce va fi aplicată noua filozofie de design prevestită de conceptul Viziv 2. Faţa nouă a gamei Subaru va fi caracterizată de blocuri optive frontale ascuţite, unite cu proiectoarele şi partea inferioară a spoilerului. Versiunea anterioară a lui Viziv era conceptul unui crossover, prezentat la Salonul Auto de la Geneva din 2013.
Primul concept Viziv de la Subaru părea să fie o evoluţie a conceptului Hybrid Tourer 2.0 Turbo expus la Salonul Auto de la Tokyo în 2009. Cei de la Subaru nu au explicat la vremea respectivă dacă evoluţia acestuia s-a concentrat doar pe latura estetică sau a implicat şi o apropiere spre latura de prototip a modelului, declarând doar că noul concept prefigurează un crossover al viitorului, care înglobează valorile mărcii.
Via Autocar