Sens giratoriu suspendat în Ploieşti - lucrările încep în septembrie
DN1 va primi o serie de modificări în vederea fluidizării circulaţiei. Printre acestea se numără pasarele pe Valea Prahovei şi un sens giratoriu suspendat în Ploieşti.
Ploieştiul va primi un sens giratoriu suspendat pentru a gestiona mai bine traficul din zona de nord a oraşului, informează Mediafax. Noul proiect va fi localizat în localitatea Blejoi, va costa 78.595.330 lei şi este realizat din fonduri europene, prin Programul Operaţional Regional 2007 – 2013. Consiliul Judeţean Prahova a contribuit cu trei milioane de lei. Organizarea de şantier va începe în 20 august, iar lucrările vor începe în 1 septembrie. Noul sens giratoriu va fi finalizat într-o perioadă de 18 luni, potrivit proiectului semnat marţi la Ploieşti.
Sensul giratoriu suspendat are o lungime de 956.86 metri, iar inelul central va avea o lungime de 282.84 metri. Acesta face legătura între DN 1 B Ploieşti – Buzău şi DJ 102 Ploieşti – Plopeni – Slănic, fiind amplasat peste centura de nord-est a Ploieştiului. Fluidizarea traficului prin amplasarea acestui sens giratoriu va fi efectuată prin înlocuirea intersecţiei semaforizate, reducând durata petrecută de participanţii la trafic în intersecţia respectivă. Autorităţile vor să fluidizeze traficul înspre Spitalul Judeţean de Urgenţă Ploieşti şi spre zona comercială din nordul municipiului Ploieşti.
Traficul pe DN1 va fi fluidizat şi în localităţile Buşteni, Azuga şi Comarnic, urmând să fie amplasate mai multe pasarele pietonale. Fiecare dintre pasarele va costa, în medie, 80.000 de euro plus TVA, unele localităţi urmând să aibă mai multe pasarele, pentru a favoriza folosirea acestora şi pentru a reduce riscul accidentării pietonilor care trec prin loc nepermis. Instalarea pasarelelor pietonale de pe Valea Prahovei va fi finalizată până la data de 15 august, spun autorităţile. Achiziţia şi instalarea pasarelelor este gestionată de CNADNR şi va costa 500.000 de euro.
AICI POŢI CITI feature-ul Automarket.ro despre sensul giratoriu.
oare au facut vreun studiu de trafic in zona? sau le fac tot ca in Sibiu, dupa ureche?