Revenirea la Rabbit
Americanii se simt speciali. In timp ce noi avem Golf, ei vor avea Rabbit, un nume care a facut celebru primele generatii ale modelului german peste ocean. Ne consolam la gandul ca Europa a facut cunostinta cu Golf 5 inca de acum doi ani si jumatate, in timp ce in State ajunge abia acum, la cateva luni dupa versiunea GTI. Vorbim, totusi, de tara tuturor posibilitatilor!
Una dintre marile surprize ale Salonului de la New York este reprezentata de VW Golf V. Nu pare nimic special la prima vedere, insa daca vorbim de modul in care Volkswagen a ales sa isi prezinte modelul, calculele se schimba. Intr-un moment de inspiratie (o mostra de marketing si comunicare eficiente), germanii au revenit la denumirea sub care Golf a fost cunoscut in State intre 1975 si 1984. VW Golf devine astfel, peste ocean, Golf Rabbit, schimbarea determinand aparitia, dupa 20 de ani, a celebrului logo care reprezinta un iepure in plin fuleu.
Acest mod de a “americaniza” modelul produs la Wolfsburg este de fapt un apel la nostalgici, care isi aduc aminte cu placere de succesul pe care Golf Rabbit l-a avut in Statele Unite in anii ’70-’80 (1.3 milioane de exemplare vandute in 10 ani).
“Rabbit a fost intotdeauna un nume ales exclusiv pentru pietele din Statele Unite si Canada. In timp ce restul lumii a avut de-a face cu Golf, americanii au condus iconicul Rabbit", afirma directorul de brand al celor de la Volkswagen, Kerri Martin. “Clientii Volkswagen vor sa simta relatia care se formeaza intrei ei si masina. Nume ca Beetle, Fox si Rabbit sunt suportul acestei afirmatii”, adauga Martin.