Lexus RC 350 F Sport debutează în martie alături de fratele său destinat competiţiilor
Lexus a prezentat primele imagini ale versiunii F Sport a lui RC, coupe-ul său de segment D. Acesta va fi prezentat la Geneva alături de fratele său destinat competiţiilor, RC F GT3.
Lexus RC primeşte două versiuni noi la Salonul Auto de la Geneva. Vorbim despre RC F GT3, un model destinat competiţiilor derulate pe circuit şi RC 350 F Sport, o versiune încadrată între modelul standard şi versiunea de performanţă, RC F. Versiunea F Sport a lui RC 350 este echipată cu un motor V6 de 306 CP şi 375 Nm, care-şi livrează forţele spre roţile din spate printr-o transmisie automată cu opt trepte. Printre dotările care ies în evidenţă la acest model se numără suspensia adaptivă variabilă cu sistemul Lexus Dynamic Handling, precum şi tapiţeria specială Rioja Red, disponibilă doar pentru versiunea F Sport a lui Lexus RC.
Lexus RC F - coupe-ul de performanţă este gata să se dueleze cu BMW M4 şi Audi RS5
La fel ca orice versiune F Sport, Lexus RC a primit un pachet estetic, completat de un set de jante din aliaj de 19 inch. Acestea au un finisaj metalizat gri închis. În plus, modelul are o suspensie faţă cu braţe duble A şi o suspensie spate multi-link. Diferenţele dintre RC F şi RC F Sport sunt uşor de remarcat, cu toate că modelele par similare dacă le privim de la distanţă. La nivelul interiorului, pe lângă tapiţeria exclusivă, Lexus RC primeşte un volan şi un schimbător de viteze îmbrăcate în piele perforată.
Lexus RC în versiunea de competiţie preia motorul V8 al lui RC F, pe care-l ”urcă” la 540 CP. Între timp, masa scade la 1.249 kilograme, pentru a asigura performanţe maxime pe circuit. Caroseria are o lungime de 4.705 milimetri, o lăţime de 2.000 milimetri şi o înălţime de 1.270 milimetri. Ampatamentul modelului de competiţie, ale căror teste vor începe în următoarele luni în vederea pregătirii pentru cursa de 24 de ore de la Nurburgring şi campionatul Super GT din Japonia, este de 2.730 milimetri.
Via Lexus
O masina atat de anosta si de stearsa ca si o japoneza in bichini care se bronzeaza. Nu va prinde in europa si nici in SUA , acolo unde masinile nemtesti domina de mai bine de 3 ani clasamentul de vanzari. Legzuz mai are de de papat pana ii va prinde pe nemti mai ales la motorizari BI-turbo care ofera si consumuri mult mai bune decat tancurile de motoare aspirate si depasite