Detalii noi despre viitorul SUV Seat Tarraco: instrumentar digital de bord și cel mai mare portbagaj din segment
Seat Tarraco, SUV-ul cu șapte locuri pregătit de constructorul spaniol, va fi prezentat până la finalul anului curent. Modelul va avea un instrumentar digital de bord, o lungime mai mare comparativ cu Skoda Kodiaq și motorizări preluate din familia de SUV-uri a Grupului Volkswagen.
În urmă cu doi ani, Seat nu avea niciun SUV în gama, însă lucrurile s-au schimbat considerabil. Mai întâi a fost Ateca, apoi Arona, iar în scurt timp vom face cunoștință cu Tarraco. Cel de-al treilea SUV al producătorului spaniol va fi lansat până la finalul anului curent, urmând ca debutul comercial să aibă loc în prima parte a anului viitor.
Viitorul Seat Tarraco va fi produs pe platforma MQB a Grupului Volkswagen, arhitectură utilizată în prezent pe Skoda Kodiaq sau Volkswagen Tiguan Allspace. SUV-ul ibericilor măsoară 4.735 de mm lungime (cu 38 de mm mai mult comparativ cu Skoda Kodiaq) și are un ampatament de 2.790 de mm. Volumul portbagajului este de 760 de litri (cel mai bună valoare din segment), cu 40 de litri mai mult comparativ cu Skoda Kodiaq.
SUV-ul Tarraco va putea fi comandat atât într-o versiune cu cinci locuri, cât și într-o variantă cu șapte locuri. Gama de motorizări va include două unități pe benzină și două diesel. Clienții vor putea alege motorul de 1.5 litri TSI de 150 CP, unitatea de 2.0 litri TSI de 190 CP sau propulsorul diesel de 2.0 litri TDI în versiunile de 150 CP sau 190 CP. Seat va oferi viitorul Tarraco atât într-o configurație 4x2, cât și într-o versiune cu tracțiune integrală. Clienții vor putea alege fie o transmisie manuală cu șase trepte, fie una automată cu șapte rapoarte.
Jurnaliștii publicației Autocar au condus un protitip al viitorului Tarraco și spun că SUV-ul va avea un instrumentar digital de bord, ecran central tactil cu diagonala de 8 inch și o gamă variată de sisteme de siguranță. Pentru un plus de confort, Tarraco va beneficia de o punte spate MultiLink și de șase moduri de rulare.
Via | Autocar
Dc ai ajuns sa iti promovezi produsul (acceasi Marie cu o alta palarie la urma urmei, fiindca doar un ignorant nu poate vedea ca de la Tiguan si pana la Macan sunt toate aceeasi masina) scotand in evidenta ca prim atuu volumul portbagajului e de rau... Dar hai sa mearga ca multi vad-putini pricep... @Cornel Șocariciu "platforma MQB a Grupului Volkswagen" este in prezent pe muuuuuult mai multe modele din grup dupa cum urmeaza: Audi A3 Mk3[2] (1, 2, 3, c) Audi TT Mk3 (r) Audi Q2 (x) SEAT Ibiza Mk5[9] (3) SEAT León Mk3[2] (1, 3, sw, x) SEAT Arona[10] (x) SEAT Ateca (x) SEAT Tarraco (x) Škoda Octavia Mk3[2] (4, sw, x) Škoda Superb B8[11] (4, sw) Škoda Karoq (x) Škoda Kodiaq (x) Volkswagen Arteon (4) Volkswagen Atlas / Teramont (x) Volkswagen Golf Mk7[2] (1, 3, sw, x) Volkswagen Golf Sportsvan (mpv) Volkswagen Jetta MK7 (2) Volkswagen Lavida Volkswagen Passat Mk8 (2, sw, x) Volkswagen Polo Mk6 (3) Volkswagen T-Roc (x) Volkswagen Tiguan Mk2 (x) Volkswagen Touran Mk2 (mpv)